Pagina 54 van 88 EersteEerste ... 44450515253545556575864 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.326 tot 1.350 van 2183 worden weergegeven.
  1. #1326

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Beetje nostalgie die discrete in 6.1 Discrete DTS HD MA op die backcover.
    Own Every moment? Dus ben dan eigenaar van de Noooooooooooooo, en van Greedo shoots first.
    En own. Mag ik het ook naar eigen smaak wijzigen, of is dat recht voorbehouden aan ome George.
    Dat is hetzelfde als tijdens de special features het maken van de special effects door middel van modellen laten zien, en dan vervolgens de film met daarin de CGI versie tonen .

    Nee, ik ben er klaar mee. Elke keer moet Lucas weer wat aanpassen, zelfs aan de prequels (waar hij toch zo'n beetje alles kon doen en laten wat hij wilde) moet hij sleutelen. Nu is dat blijkbaar zijn goed recht als bedenker en maker (al vind ik het zelfs dan eigenlijk niet kunnen) maar zelfs de originelen uitbrengen kan hij niet.

    Masters van meerdere jaren oud opnieuw gebruiken, zeggen dat bepaalde dingen opgelost zijn maar die niet doen, wéér onnodige dingen aanpassen (ik wil het geen verbeteren noemen) en dat bovenop de eerdere onnodige aanpassingen... Inmiddels moet je óf dolblij zijn dat Lucas weer iets 'verbeterd heeft', óf om de zoveel minuten je ogen en oren dichthouden omdat er weer een tenenkrommend moment voorbijkomt. Zo wil ik geen film kijken, dus ik hoop dat hij zich ooit bedenkt, en de originele versies de uitgave geeft die ze verdienen, en zo niet hou ik het bij de fanedits. Het is eigenlijk van de zotte dat mensen achter hun pc'tje betere dingen kunnen doen dan Lucasfilm, maar goed.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  2. #1327

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Vind ik bizar, de dvd's hadden het niet. Waarom ineens de Blu-ray's wel?
    Volgens mij is dit een fout, zoals ze danish al vaak met dutch verwisselen...
    Subtitles: English for the hard of hearing, Spanish, French, Dutch, Portuguese, Finnish, Swedish, Norwegian and Danish

  3. #1328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Subtitles: English for the hard of hearing, Spanish, French, Dutch, Portuguese, Finnish, Swedish, Norwegian and Danish
    welke sites?

  4. #1329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Vind ik bizar, de dvd's hadden het niet. Waarom ineens de Blu-ray's wel?
    Volgens mij is dit een fout, zoals ze danish al vaak met dutch verwisselen...
    Bij Blu-ray's gelden andere regio's dan bij DVD's. Bij DVD's is Nederland bijvoorbeeld regio 2 en Australië regio 4, maar bij Blu-ray's is Nederland én Australië regio B. En daarnaast biedt Blu-ray ruimte voor meer audio- en ondertitelsporen dan DVD. Het heeft dus weinig zin om DVD's en Blu-ray's met elkaar te vergelijken.

  5. #1330

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Bij Blu-ray's gelden andere regio's dan bij DVD's. Bij DVD's is Nederland bijvoorbeeld regio 2 en Australië regio 4, maar bij Blu-ray's is Nederland én Australië regio B. En daarnaast biedt Blu-ray ruimte voor meer audio- en ondertitelsporen dan DVD. Het heeft dus weinig zin om DVD's en Blu-ray's met elkaar te vergelijken.
    je hebt deels gelijk, maar ook niet helemaal. Bv bij heel wat blu-ray's geldt de regel wel als het gaat om NL subs en ze te vergelijken met de dvd. Zo is o.a. het geval bij Universals' Back to the Future, die in de UK geen NL subs hebben (de dvd's hadden die ook niet), idem dito zal blijken met Jurassic Park. Verschillende websites die indertijd vermeldden dat BTTF NL subs zou hebben, hadden het toch ook weer mis. De beste referentie blijft toch volgens mij de eerste fan die het effectief meldt.

  6. #1331

    Standaard

    Toendertijd werd er ook op allerlei sites gemeld dat ook Inception UK NL subs zou hebben en die had dat ook niet. Dus ik ben het Jurgen eens, eerst zien en dan geloven.

  7. #1332

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    je hebt deels gelijk, maar ook niet helemaal. Bv bij heel wat blu-ray's geldt de regel wel als het gaat om NL subs en ze te vergelijken met de dvd. Zo is o.a. het geval bij Universals' Back to the Future, die in de UK geen NL subs hebben (de dvd's hadden die ook niet), idem dito zal blijken met Jurassic Park. Verschillende websites die indertijd vermeldden dat BTTF NL subs zou hebben, hadden het toch ook weer mis. De beste referentie blijft toch volgens mij de eerste fan die het effectief meldt.
    Ik ben het met je eens dat de beste referentie iemand is die de disc in huis heeft, maar ik denk niet dat er een regel is dat wanneer de DVD geen Nederlandse ondertitels heeft de Blu-ray dit ook niet heeft. Tuurlijk zijn er titels waarbij dit zo is, maar ik kan er geen logica in vinden.

    Welke aanwijzingen heb je trouwens dat Jurassic Park geen Nederlandse ondertitels zal hebben in de UK?

  8. #1333

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik ben het met je eens dat de beste referentie iemand is die de disc in huis heeft, maar ik denk niet dat er een regel is dat wanneer de DVD geen Nederlandse ondertitels heeft de Blu-ray dit ook niet heeft. Tuurlijk zijn er titels waarbij dit zo is, maar ik kan er geen logica in vinden.

    Welke aanwijzingen heb je trouwens dat Jurassic Park geen Nederlandse ondertitels zal hebben in de UK?
    1/is een Universal titel
    2/de uitgave ziet er uit zoals de BTTF limited box
    3/dvd's hadden ook geen NL subs, zelfs geen EN subs (wel SDH)
    4/Universal is een heel rechtlijnig bedrijf qua uitgaves

  9. #1334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    welke sites?
    http://www.amazon.co.uk/Star-Wars-Co...5376096&sr=8-1

    http://www.zavvi.com/blu-ray/star-wa.../10527657.html

    http://www.thehut.com/blu-ray/star-w.../10527657.html

    http://www.blurayspecs.co.uk/blu-ray...mplete-saga-uk

    En zoals al eerder aangegeven Fox zet bijna nooit alle subs op de achterkant. Water for the elepants heeft ook alleen EN SDH volgens de achterkant maar hij bevat toch NL subs!

  10. #1335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    1/is een Universal titel
    2/de uitgave ziet er uit zoals de BTTF limited box
    3/dvd's hadden ook geen NL subs, zelfs geen EN subs (wel SDH)
    4/Universal is een heel rechtlijnig bedrijf qua uitgaves
    Je hebt dus geen concrete aanwijzingen en het kan dus nog alle kanten opgaan. We zullen het over een maand weten.

  11. #1336
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    Ik heb geen idee of dit al eerder is geplaatst maar de laatste Update die ik heb kunnen achterhalen is van.

    Sep. 3, 2011 by B. Alan Orange

    Star Wars: The Complete Saga Blu-ray Changes Revealed!

    Bron:

    http://www.movieweb.com/news/star-wa...anges-revealed


    According to The Force.net, Darth Vader's notorious "No!" audio change has been confirmed by Lucasfilm in the New York Times. Another contact at Lucasfilm had this to say about the changes.

    "Yes, the updates are confirmed. We hope fans will wait to see for themselves how they fit into the Saga before making any judgments”.


    Dus zoals anderen al eerder aanhaalden, gewoon net zoals bij de LOTR Extended Blu-ray uitgave gewoon afwachten.
    Panasonic TX-P50VT50 3D/Full HD, Panasonic BMP BDT500, Panasonic DVD-S68, Onkyo TX-NR5010, Onkyo C-S5VL, 2x Elac FS 609 CE, 2x Elac BS 63.2, Elac Sub 2040 ESP, Elac 7.1 systeem in combi met Elac BS 63.2, Elac CC61.2, Elac Sub 2040 ESP Xbox 360Slim, Groneberg Quattro Referece Kabels.

  12. #1337

    Standaard

    Die Sebulba figuur heb ik echt niet gezien in ROTJ hoor... ik weet niet of die link hierboven zo betrouwbaar is

  13. #1338

    Standaard

    First up, we have two tweaks to Star Wars: Episode IV - A New Hope. The first one occurs when R2D2 gets zapped by the Jawas. There are now magical rocks that cover his hiding place, which disappear when the Jawas capture him.
    Dit is ook niet waar, R2 verschuilt zich achter dat rotsblok idd, maar niet voor de Jawas

  14. #1339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin de Koning Bekijk bericht
    Dit is ook niet waar, R2 verschuilt zich achter dat rotsblok idd, maar niet voor de Jawas
    Feit blijft dat ze in het daaropvolgende shot ineens weer verdwenen zijn, vanwaar die halfbakken toevoeging dan inderdaad?

  15. #1340

    Standaard

    Ja? Is het rotsblok daarna verdwenen? Is me niet opgevallen. Als dat het geval is, is het idd nóg triester

  16. #1341

    Standaard

    Net ff gekeken maar het rotsblok is niet plotseling verdwenen. Of Luca$ heeft het inmiddels al weer aangepast


  17. #1342
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  18. #1343

  19. #1344

    Standaard

    Bij de Walmart in Amerika verkopen ze de posters van de 3 bluray uitgaves voor 5 dollar per stuk. Aangezien ik de complete saga heb besteld kon ik de 2 posters van de andere uitgaves niet laten liggen
    Deze zijn best cool, imho

  20. #1345

    Standaard

    Heb de BD rip gekeken van Star Wars (had de gehele trilogy gedownload) en ben blij dat ik alleen Episode IV heb gezien. Ik kan simpelweg niet door de slechte dialogen, het matige acteerwerk en de goedkope feel van het geheel heen kijken. Dus ik ben dan ook blij dat ik hier geen geld aan uit heb gegeven want dit zal nooit iets voor mij worden, veranderingen of niet, ik blijf het niets vinden.

  21. #1346
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat komt omdat je hem ruim 30 jaar te laat heb gekeken...
    Gelukkig is daar die andere release in oktober waar je wel vrolijk van wordt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #1347

    Standaard

    Hoezo Oktober Release van Star Wars...???

  23. #1348

    Standaard

    wat had je dan verwacht Marc?

    @langejan: Jurassic Park

  24. #1349

    Standaard

    Op HighDef.com is een Star Wars Poll maar nu blijkt dat 55 % deze star wars release niet wil kopen, en wachten tot GL de films origineel uit gaat geven. Wat vinden jullie daarvan...???

  25. #1350

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Op HighDef.com is een Star Wars Poll maar nu blijkt dat 55 % deze star wars release niet wil kopen, en wachten tot GL de films origineel uit gaat geven. Wat vinden jullie daarvan...???

    Dat die release er nooit zal komen. GL zal dan wellich weer iets veranderen wat weer niet goed zal zijn. Ben blij heb de zilveren dvd box original trilogy nog kunnen vinden. Dan heb ik beide en das goed.

Pagina 54 van 88 EersteEerste ... 44450515253545556575864 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •