Pagina 68 van 88 EersteEerste ... 185864656667686970717278 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.676 tot 1.700 van 2183 worden weergegeven.
  1. #1676

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De cover maakt er inderdaad geen melding van, maar er staan wel degelijk Nederlandse ondertitels op. Helaas zijn recensies ook niet altijd even betrouwbaar wat betreft audio en ondertitels.
    de recensie van blu-ray.com meld dat de 3 disc met special features Nederlandse ondertitels hebben maar de films zelf niet,.. die hebben aleen Engels, Frans, Spaans en Portugees.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  2. #1677

    Standaard

    Net het eerste deel bekeken. Tja, wat moet ik zeggen. Vind het qua beeldkwaliteit een mengelmoes van Avatar en Predator UHE. Het geluid is wel 'n dikke 11 van de 10 waard.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  3. #1678

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Naja, oke, maar toch, waarom menuutje dit, menuutje dat, ik wil gewoon snel alle deleted scenes zien!

    In het boekje staat ook nog dat er een derde menu moet zijn, maar waar dat is?
    Die staat op het volgende scherm (klik op > op de remote)

  4. #1679

    Standaard

    Omdat we toch met de prijzen aan het gooien zijn, mijne was € 20..en binnen!

    TPM valt inderdaad nogal tegen qua beeld, geluid is top(podrace!), ROTS en TESB nog ministukjes van bekeken en zijn qua beeld en geluid echt fantastisch.

  5. #1680

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Net het eerste deel bekeken. Tja, wat moet ik zeggen. Vind het qua beeldkwaliteit een mengelmoes van Avatar en Predator UHE. Het geluid is wel 'n dikke 11 van de 10 waard.
    Soms komt het verschil tussen computer animatie en live-action wel erg goed naar voren. Zo is overduidelijk te zien dat Jar Jar Binks een computer animatie is tussen de echte acteurs.
    Als je dat vergelijkt hoe ze bij LOTR smeagol hebben gecreëerd, en die films zijn niet eens zoveel jonger.

    Ik vindt het beeld van TPM niet eens zo slecht, zeker niet in vergelijk met de DVD die wel erg veel last heeft van Edge Enhancement
    Laatst aangepast door Frenkel : 14-09-2011 om 20:35
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  6. #1681

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Bedoel je de scene waarin Darth Vader Luke 'roept' met the Force en Luke zijn saber aan het maken is?

    Die scene hoort gewoon bij Tatooine.....

    Ben t wel eens dat eea compacter had gekund ipv zo 'flashy' (het laden is soms erg traag).
    Ik vind de menu structuur zwaar irritant.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #1682

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    de recensie van blu-ray.com meld dat de 3 disc met special features Nederlandse ondertitels hebben maar de films zelf niet,.. die hebben aleen Engels, Frans, Spaans en Portugees.
    Dat kan, maar de discs in de Nederlandse uitgave zijn duidelijk ook geschikt gemaakt voor Amerika, want ik krijg als ik de discs afspeel op een regio A-speler een waarschuwing van de FBI en een scherm van de MPAA (Motion Picture Association of America) met de leeftijdskeuring te zien voordat de film begint. Als ik de discs afspeel op een regio B-speler dan krijg ik deze niet te zien.
    Laatst aangepast door Frank : 14-09-2011 om 20:45

  8. #1683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dat kan, maar de discs in de Nederlandse uitgave zijn duidelijk ook geschikt gemaakt voor Amerika, want ik krijg als ik de discs afspeel op een regio A-speler een waarschuwing van de FBI en een scherm van de MPAA (Motion Picture Association of America) met de leeftijdskeuring te zien voordat de film begint. Als ik de discs afspeel op een regio B-speler dan krijg ik deze niet te zien.
    Hmm, dat kreeg ik niet op mijn regio A speler. Ik heb alleen de film schijfjes getest.


  9. #1684

    Standaard

    Vreemd, want ik kreeg die meldingen dus wel te zien op mijn Hiteker HTB-1026.

  10. #1685

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Die staat op het volgende scherm (klik op > op de remote)
    Bedankt. Waarom moet het nou allemaal zo ingewikkeld :P

  11. #1686

    Standaard

    Sinds vandaag deze boxset in huis.
    Beeldkwaliteit van episode 1tm3 is goed, ben nu bezig met deel 4.
    Die vind ik enorm tegenvallen...
    Niet echt een verbetering tegenover de dvd-release van dit deel.
    Hopelijk is het beeld beter bij deel 5 en 6.
    Het geluid is er wel op vooruit gegaan!

    Enigzins teleurgesteld......

  12. #1687

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Hmm, dat kreeg ik niet op mijn regio A speler. Ik heb alleen de film schijfjes getest.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Vreemd, want ik kreeg die meldingen dus wel te zien op mijn Hiteker HTB-1026.
    Misschien dat 1 van jullie de speler aan het internet heeft hangen en dat het daardoor verschilt.

    Ik heb overigens op US schijfjes wel eens de NL intro's en leeftijdwaarschuwingen gehad, zonder dat die schijf NL subs had...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #1688
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het heeft denk ik eerder te maken in welke (menu) taal een speler is ingesteld.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #1689

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door r.schouten Bekijk bericht
    Sinds vandaag deze boxset in huis.
    Beeldkwaliteit van episode 1tm3 is goed, ben nu bezig met deel 4.
    Die vind ik enorm tegenvallen...
    Niet echt een verbetering tegenover de dvd-release van dit deel.
    Hopelijk is het beeld beter bij deel 5 en 6.
    Het geluid is er wel op vooruit gegaan!

    Enigzins teleurgesteld......
    Huh? Ik zit alleen nog maar de extra's te kijken maar als ik daarin al scenes zie van ANH en ESB zeg ik: "Most impressive". Er zit veel meer detail in beeld en meer diepte. He enige wat wel op valt is dat het wel een oude film is met nog weinig mogelijkheden met name in ANH
    uh, uh, It's a dinosaur

  15. #1690

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Misschien dat 1 van jullie de speler aan het internet heeft hangen en dat het daardoor verschilt.

    Ik heb overigens op US schijfjes wel eens de NL intro's en leeftijdwaarschuwingen gehad, zonder dat die schijf NL subs had...
    Ik heb hem niet aan het internet hangen. Heb een LG BD350 voor regio A. Misschien dat het wel gewoon aan instellingen ligt hoor. Heb hem namelijk wel gewoon in Nederland gekocht en met een gedownloade hack omgezet naar regio A. Dus misschien dat ie alsnog merkt dat het een Europees ding is en daarom de US intro's niet weergeeft.


  16. #1691

    Standaard

    Ok allemaal, dank voor de reacties. Ik denk inderdaad wel dat de technische kwaliteit goed is. Komt toch maar op de lijst voor must have blu-ray!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Herstel: de dvd's waren referentiemateriaal... en in verhouding lijken de dvd's nu op vhs banden...

  17. #1692

    Standaard

    Ah, dat zag ik dus al een beetje op de screenshots. Volgens de kenners hier toch nog genoeg reden om tot een koop over te gaan.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door r.schouten Bekijk bericht
    ben nu bezig met deel 4.
    Die vind ik enorm tegenvallen...
    Niet echt een verbetering tegenover de dvd-release van dit deel.
    Enigzins teleurgesteld......

  18. #1693

    Standaard

    r.schouten moet denk ik een nieuwe tv hebben want dit is toch echt wel stukken beter dan de dvd's haha. Niet om te hypen of iets maar ik ben blij met de upgrade geluid is echt onwijs lekker van alle eps.

  19. #1694

    Standaard

    wanneer zou er hier een recensie verschijnen van de star wars box?

  20. #1695

    Standaard

    Zaterdag verzonden door Amazon, nog niets binnen gekregen. Track & Trace staat sinds zaterdag ook nog steeds als op voorgemeld .

  21. #1696

    Standaard

    Tsja kan bij customs liggen nu. US of UK amazon besteld? US is zeer laat met sturen mensen in de US klagen enorm hard dat ze nog niks horen van of zien op hun order status.

  22. #1697

    Standaard

    UK, anders had ik me ook (nog) geen zorgen gemaakt. Normaal heb ik alles toch netjes met twee/drie dagen binnen.

  23. #1698

    Standaard

    UK had ik vorige week woensdag pas gepreorderd en toen kreeg ik zaterdag het bericht dat ie verzonden was. En dinsdag viel ie al binnen.
    Tsja misschien toch douane werk geworden.

  24. #1699

    Standaard

    Hi Allemaal,

    Ben net nieuw hier omdat ik iets vreemds ondervind met mijn Star Wars Blu Ray. Ik heb zojuist deel 4 gekeken en wilde daarna de "making of star wars" op disc 9 kijken. Nu kwam ik tot de ontdekking dat de oude documentaires (making of star wars t/m anatomy of a dewback) slechts heel klein op mijn tv verschenen, nl. linksboven in de hoek, wat nog geen 20% van het totale beeldoppervlak is. Voor de rest verschijnt alles gewoon op mijn tv (plasma), de menu's, de films en de nieuwe docs zijn vol beeld.

    Zou iemand die deze boxset ook al heeft eens kunnen checken of jullie ook dit probleem hebben?
    Ligt het misschien aan instellingen die mij zo 1-2-3 niet invallen? Lijkt me vreemd dat deze oude docs met het mini-formaat zo op de disc zijn gezet.

    Alvast bedankt !!
    Peter.

  25. #1700

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr.Peter Bekijk bericht

    Zou iemand die deze boxset ook al heeft eens kunnen checken of jullie ook dit probleem hebben?
    Hier geen probleem met de docs!

Pagina 68 van 88 EersteEerste ... 185864656667686970717278 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •