Pagina 1 van 88 123451151 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 2183 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Wars Complete Saga (September 2011)

    In de lijst bij amazon.com staan inmiddels alle 6 delen van Star Wars op Blu ray..........

    Hmmm, als dit een commerciele truck is om meer Blu ray te verkopen dan zal dit wel lukken. Anderzijds, waar rook is, is vuur! Wie weet. Fingers crossed......:razz:

    Wat denken jullie?, zal het dan echt gebeuren??
    Laatst aangepast door Albert Kostwinder : 22-05-2007 om 18:07
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  2. #2

    Standaard

    Neen,

    Ze plaatsen wel meer zo'n aankondiging op hun website.

    'Crossing Jordan' staat daar zo al meer dan 2 jaar op.

    Dit is dan de boodschap die er bij hoort:
    Availability: We will e-mail you when this title becomes available.

  3. #3

    Standaard

    ik denk niet dat BD fans zich zo gek laten maken.
    Natuurljik zal er wel een naiefeling zijn, tegen beter weten in, .... maar ik denk niet dat het zo gek gaat worden als toen een half jaar geleden Lord of the Rings HD-DVD's op de site van Amazon verschenen, waarbij menig HD-DVD fan gelijk verkondigde dat LOTR aleen op HD-DVD zou uitkomen.

  4. #4

    Standaard

    Star wars bestaat iets van 30 jaar ofzo?! Zal wel weer flink gepromoot worden!8)

    Mei 1977 is de eerste star wars film op het witte doek verschenen, dus ik verwacht dit jaar nog wel een en ander!
    Laatst aangepast door hstadman : 30-04-2007 om 15:45

  5. #5

    Standaard

    Daar kun je wel vanuit gaan. George Lucas zal deze serie uitmelken zolang hij leeft..

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sabrewulf Bekijk bericht
    Daar kun je wel vanuit gaan. George Lucas zal deze serie uitmelken zolang hij leeft..
    Ach, George Lucas is echt niet de enige hoor. Elke film wordt tegenwoordig wel uitgemelkt. Toch vreemd dat George Lucas altijd als enige genoemd wordt.......... maar mijn zegen heeft ie hoor....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  7. #7

    Standaard

    Ja ik vind het ook niet erg. Op dvd zetten als directors cut met 2 min extra vind ik uitmelken. Op bluray zetten met schitterend beeld en geluid, vind ik top!
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  8. #8

    Standaard



    Lucasfilm to 'Star Wars' Fans: No Blu-ray, HD DVD on the Horizon


    Responding to persistent rumors of a pending release of the 'Star Wars' films on high-def disc, Lucasfilm has issued a statement denying any such plans for the series in the foreseeable future.
    Ever since both next-gen formats launched last year, George Lucas' blockbuster space saga has been one of the most highly-requested "holy grails" on high-def.


    But hopes hit a new high several weeks ago when early adopters started buzzing about this Amazon.com listing for the Star Wars Trilogy on Blu-ray. Such "placeholder" pages for highly anticipated titles are common practice with the web's biggest retailer, enabling customers to sign up for an email alert when the item in question becomes available. Unfortunately, this can lead to confusion for some consumers, who mistake these placeholders to mean the title has been officially announced.


    Hoping to quell the web wildfire, the folks at PC World contacted Lucasfilm for comment early last week, and were told the following by company spokesperson John Singh:
    "Lucasfilm Ltd. has no plans to release any of the Star Wars movies on Blu-ray or HD DVD. Listings on Amazon.com or any other Web site are purely speculative and erroneous."

    It's worth noting that such a statement should not be much of a surprise (if still a disappointment) to long-time industry watchers. Lucas was one of the longest hold-outs on DVD despite that format's fast-growing mainstream acceptance, waiting over four years after launch before he allowed the first 'Star Wars' film to be released on disc (which turned out to be 'Episode I: The Phantom Menace' in September 2001).


    Needless to say, we'll keep you posted on any future news of a 'Star Wars' release on high-def disc. Stay tuned...

  9. #9

    Standaard

    Juist, tegen de tijd dat blu-ray tegen zijn eind begint te lopen zal Star wars er wel aan komen denk ik......

  10. #10

    Standaard

    Tijd om de topic titel aan te passen

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door baltar Bekijk bericht
    Tijd om de topic titel aan te passen
    Done 8)
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  12. #12

    Standaard

    "Star Wars komt NOOIT op dvd" (G. Luca$)

    L'histoire se répète...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #13

    Standaard

    Het is natuurlijk vrij logisch dat Star Wars nog niet op Blu ray / Hd dvd komt. Zakelijk gezien is dat nu niet interessant omdat de Hd markt nog vrij klein is in verhouding tot dvd. Als je goed wilt cashen release je een titel pas als er genoeg afname verwacht wordt. Ik denk persoonlijk dat het daarom nog wel een paar jaar gaat duren. Ach, zo erg is de geupscalde dvd nu ook weer niet..... :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  14. #14

    Standaard

    Star Wars zal niet eerder uitkomen voor eer een winnaar is tussen Blue Ray en HD-Dvd volgens The Digital Bits.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  15. #15

    Standaard

    Ach, er zal eerst nog wel een 12 of 6 disc box komen met alle delen erin....eerst nog even het DVD formaat uitmelken...Als Lucas nu al zegt dat de HD versies eraan komen koopt niemand de versies daarvoor natuurlijk...

  16. #16

    Standaard

    aangezien SW van Fox is en Fox alleen BD doet is het natuurlijk onwaarschijnlijk datie uitkomt op HD-DVD....

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    In de lijst bij amazon.com staan inmiddels alle 6 delen van Star Wars op Blu ray..........

    Hmmm, als dit een commerciele truck is om meer Blu ray te verkopen dan zal dit wel lukken. Anderzijds, waar rook is, is vuur! Wie weet. Fingers crossed......:razz:

    Wat denken jullie?, zal het dan echt gebeuren??
    Goed je weer terug te zien Albert.

    Ach, je weet het. Als hij the green bags weer nodig heeft zal het er echt wel van komen.

  18. #18

    Standaard

    Bron: Rick McCallum (Star Wars producer) op SW Reunion 2 in Parijs
    Saga Box Set:
    - Lucasfilm is waiting to see who wins: HD DVD or Blue Ray.
    - The box set will have around 100 hours of documentaries about the 6 films.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Abba
    The winner takes it all

  19. #19

    Standaard

    Gelukkig ziet Star Wars er al prachtig uit als je het naar 1080p upscaled.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  20. #20

    Standaard

    Eerst moet er flink veel HD discs worden verkocht (vergelijkbaar met DVD) anders neemt Lucas de moeite niet want dan verdient ie er te weinig aan.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  21. #21

    Standaard

    Achja, zolang die maar niet nog meer gaat verpesten aan de orginele trilogie zoals die met de dvd/special editions release heeft gedaan.. ik zou graag de orginele trilogie wel in HD willen zien (hell een echte dvd zou zelfs al cool zijn, en dus niet die laserdisc letterbox versie)..

  22. #22

    Standaard Star Wars 6 delige blu-ray box hoe lang moeten we nog wachten?

    Er zal vast al wat over verteld zijn maar hoe lang moeten we nog op Star Wars op blu-ray wachten?
    Bij dvd duurden het toch ook al best lang in 1998 ging zelfs het gerucht dat het na de laatste film na 2005 zou komen en het werd toch inderdaad laat pas eind 2004.
    En worden deze 6 films ook weer voor dit nieuwe systeem aangepast kwa beeld/geluid en scenes.
    En de grote vraag is ook natuurlijk hoeveel mensen zitten er nou nog op te wachten omdat Star Wars nu eigenlijk echt over is.
    Na alle video's/laserdic's en dvd's wil ik als superfan natuurlijk ook de blu-ray box in bezit hebben.
    Wie kan het zeggen?

  23. #23

    Standaard

    Ik zou deze ook graag willen zien als release op Blu-Ray. Liefst in 1 grote box ipv 6 losse delen.

  24. #24

    Standaard

    Er bestond al een Star Wars topic, ik heb beide topics even samengevoegd
    Laatst aangepast door Roy de Jong : 08-11-2009 om 12:34

  25. #25

    Standaard

    Star Wars moet echt fenomenaal zijn in HD!


Pagina 1 van 88 123451151 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •