Pagina 88 van 88 EersteEerste ... 38788485868788
De resultaten 2.176 tot 2.183 van 2183 worden weergegeven.
  1. #2176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Vraag me af voor wie dit uitgebracht wordt, de echte fans hebben deze al lang thuisliggen en voor de casual kijker, kun je beter wat kale losse delen wat goedkoper uitbrengen.
    Is gewoon een grote marketing-stunt zo vlak voor de release van de nieuwe film, er zijn ook "echte" fans die de films nog niet hebben (omdat ze op het moment van uitgave nog te jong waren om zelf blu-rays te kopen bijvoorbeeld maar nu de films hebben ontdekt door de nakende release van Episode VI)...
    Of voor de verzamelaars (van steelbooks) zeker?
    Zelf vind ik ze er echt wel mooi uitzien, maar denk er geen moment aan om mijn bestaande Star Wars: The Complete Saga uitgave te vervangen.
    Laatst aangepast door PN250 : 06-08-2015 om 01:07

  2. #2177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Qua inhoud dus helemaal niets extra's.
    En waarom 5 van de Dark Side en alleen Yoda als held? Vreemd. Ik hoef geen steelbooks, dus ik sla deze sowieso over.
    Ergens gelezen dat er op elke steelbook een held en een villain staat, voor en achterkant
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  3. #2178

    Standaard

    Gisteren Episode 2 en 3 gekeken.
    Tijdens het kijken van Episode 3 (tijdens het eindgevecht) had ik op een bepaald moment eventjes dat de audio wegviel en dat het beeld wat leek te haperen. Dit kwam een paar keer op korte tijd voor.
    Heeft nog iemand dit probleem gehad?
    Voor de rest heb ik tijdens het afspelen van blu-rays de afgelopen dagen geen enkel probleem gehad. Enkel bij deze film.

  4. #2179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Gisteren Episode 2 en 3 gekeken.
    Tijdens het kijken van Episode 3 (tijdens het eindgevecht) had ik op een bepaald moment eventjes dat de audio wegviel en dat het beeld wat leek te haperen. Dit kwam een paar keer op korte tijd voor.
    Heeft nog iemand dit probleem gehad?
    Voor de rest heb ik tijdens het afspelen van blu-rays de afgelopen dagen geen enkel probleem gehad. Enkel bij deze film.
    Heb dit probleem niet ervaren bij het bekijken van de blu-ray van Sith.

  5. #2180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Gisteren Episode 2 en 3 gekeken.
    Tijdens het kijken van Episode 3 (tijdens het eindgevecht) had ik op een bepaald moment eventjes dat de audio wegviel en dat het beeld wat leek te haperen. Dit kwam een paar keer op korte tijd voor.
    Heeft nog iemand dit probleem gehad?
    Voor de rest heb ik tijdens het afspelen van blu-rays de afgelopen dagen geen enkel probleem gehad. Enkel bij deze film.
    Ik heb deze afgelopen woensdag ook zitten kijken (uit de boxset met de kleine anakin op de voorkant)maar kan me niet herinneren dat er audio wegviel en dat het beeld leek te haperen, normaalgesproken zou ik me dat wel herinneren, zeker als het vaker gebeurde..
    Misschien een probleem met jouw specifieke disc? geen krassen of 'olievlek' op ofzo?

  6. #2181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Ik heb deze afgelopen woensdag ook zitten kijken (uit de boxset met de kleine anakin op de voorkant)maar kan me niet herinneren dat er audio wegviel en dat het beeld leek te haperen, normaalgesproken zou ik me dat wel herinneren, zeker als het vaker gebeurde..
    Misschien een probleem met jouw specifieke disc? geen krassen of 'olievlek' op ofzo?

    Hier ook geen problemen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #2182

    Standaard

    Bij mij tijdens het eindgevecht een paar keren.
    Voordien en nadien niets van gemerkt.
    Op het eerste zicht zag ik ook niets aan de disc (kwam ook uit de boxset met alle 6 de delen).

    Ik heb afgelopen weekend een zestal films gekeken gehad en enkel bij die deed het zich voor. Ik ga het de komende tijd met andere films ook wat in de gaten houden (om zeker te zijn dat er eventueel niets mis zou zijn met de apparatuur)

    Alvast bedankt voor de reacties!

  8. #2183

    Standaard

    Of een probleem met een kabel.

Pagina 88 van 88 EersteEerste ... 38788485868788

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •