Pagina 4 van 88 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 2183 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Tijdens het wachten, kijk dan even naar de meesterlijk geconstrueerde YouTube review van The Phantom Menace:

    http://www.youtube.com/watch?v=FxKtZmQgxrI

    En als je daar geen genoeg van kon krijgen, ga dan lekker verder met Attack of the Clones:

    http://www.youtube.com/watch?v=CfBhi...eature=related

    Het is echt briljant! De Star Wars prequels zullen nooit meer hetzelfde zijn!! De psychopaat die die dingen heeft gemaakt weet wel waar hij het over heeft.

  2. #77

    Standaard

    Die waren hier inmiddels al redelijk bekend
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    bron: thedigitalbits

    Waarschijnlijk Oktober 2011 dus begin maar vast met tellen,...nog 600 nachtjes slapen
    Vind het schandalig dat het zo lang moet duren, zeker voor iets dat al lang op internet rondspookt..
    Vraag me dan ook af of nu eindelijk dan ook eens die deleted scenes met biggs als extra's erbij staan.

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Wow. Een blu ray logo helemaal aan het eind van een vhs kwaliteit trailer en de hele wereld staat op zijn kop...
    Er lijkt toch wel een kern van waarheid in te zitten, zie http://hd.engadget.com/2010/04/18/st...-fall-of-2011/
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Vind het schandalig dat het zo lang moet duren, zeker voor iets dat al lang op internet rondspookt..
    Vraag me dan ook af of nu eindelijk dan ook eens die deleted scenes met biggs als extra's erbij staan.
    Zo dacht ik er ook altijd over maar vergeet niet dat een mooie box veel tijd kost.
    Geef toe de dvd box was van zeer hoge kwaliteit en prachtige menu's.
    Ik wacht liever wat langer dan dat je meteen zo afgerafelt ding krijgt zoals 10 jaar geleden de titanic van cameron die geen extra's bevatte en ook nog gewoon letterboxed was.
    Ik vind het nog snel volgend jaar als het werkelijk zo is.
    Trouwens waarom zou het nog langer moeten duren Star Wars is eigenlijk niet zo hot meer als jaren geleden.
    Er moet dus wel een zeer mooie box op blu-ray moeten uitkomen anders zullen veel mensen zeggen ik heb hem al op dvd.
    De outakes van biggs hoop ik ook op dat ze als extra's erbij zitten.
    Op de vroegere cd rom van star wars waren ze wel uitgebracht.
    Wat ik hoop is dat ze in de PTM de langere potrace zullen zetten en in de AOTC de scene van shmi dat c3-po in elkaar gebouwd word.
    En misschien de geest van Sabastian Shaw weer terug plaatsen LOL.
    1 ding is zeker dat we meer kunnen genieten van de films op 1080 want ik weet zeker dat ze heel scherp zullen worden.

  6. #81

    Standaard

    Persoonlijk wil ik alleen een mooie box van 4 t/m 6!

    1 t/m 3 vond ik maar niks!!!

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rrjobse Bekijk bericht
    Er lijkt toch wel een kern van waarheid in te zitten, zie http://hd.engadget.com/2010/04/18/st...-fall-of-2011/
    Ja als je googelt zie je steeds meer berichten verschijnen.
    Ook word vermeld dat er weer heel wat nooit vertoonde scenes op komen te staan.
    Ik hoop het wel ja want die ruimte van blu-ray moet gewoon benut worden.
    Zet gewoon de hele handel er op ook van de oude laserdic's graag want dan hoef ik in de toekomst niet mijn laserdisc speler pioneer 925 te vervangen

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door star wars fan Bekijk bericht
    Ik hoop het wel ja want die ruimte van blu-ray moet gewoon benut worden.
    die mag van mij best benut worden met de beste beeld- en geluidkwaliteit.. niet met nog meer crappy deleted scenes die niks toevoegen.

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rrjobse Bekijk bericht
    Er lijkt toch wel een kern van waarheid in te zitten, zie http://hd.engadget.com/2010/04/18/st...-fall-of-2011/
    Natuurlijk is er een kern van waarheid. Maar ook zonder dergelijke artikelen weet iedereen toch wel dat vroeg of laat Star Wars gewoon op blu ray gaat uitkomen?. Geloof mij, het LOTR traject wordt dunnetjes nagedaan straks en zucht, ook ik zal meteen kopen..... .
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  10. #85

    Standaard

    Als de geruchten echt zijn dan wordt dit de meest definitieve versie sinds de Laserdisc. Nu maar hopen dat ook de orginele trilogie erbij gestopt worden. Dan denk ik dat de wereld in een Star Wars heaven komt

  11. #86

    Standaard

    De Star Wars-films zijn officieel aangekondigd voor een release in het najaar van 2011!

    The Star Wars saga will at long last be released in a high-definition home video format as all six movies come to Blu-Ray in a Box Set in Fall 2011, as announced by George Lucas this morning at Celebration V. At the fan convention's Main Event, thousands of Star Wars fans braved the muggy heat of an Orlando morning to queue for a one-time only stage session between George Lucas and The Daily Show's Jon Stewart. Stewart asked Lucas questions submitted from the fan community, and one of the most frequently asked questions submitted online prior to the Main Event was about the saga's release on Blu-Ray.

    "I wish I could say it was coming out this year," said Lucas, "but it will come out next year."

    The set will feature all six live-action Star Wars feature films, with the highest picture and audio quality, along with extensive special features.

    Star Wars fans were treated to a glimpse of bonus material, in the form of a long-lost deleted scene from Return of the Jedi. The scene has long been talked about online -- a sequence that depicts Luke Skywalker assembling his new, green-bladed lightsaber prior to infiltrating Jabba the Hutt's palace. After completing the Jedi weapon, Luke stashes it in R2-D2's dome. What makes the Jedi deleted clip so remarkable is that it made it all the way to postproduction before it was cut, so it is a rare example of a cut scene with completed visual effects and music.

    Actor Mark Hamill came out to describe the scene, remarking that once again his original introduction in a Star Wars film was cut out (his Anchorhead introduction was, of course, cut from A New Hope). Luke's intro is purposely played as ominous, with his face cowled in shadows and his intentions unclear."I had the black cloak, the glove, and I thought, wow, this time around I get to be the antagonist. Little did I know I was predicting the path of the prequels," said Hamill, noting the similarities to Luke in this scene and Anakin Skywalker's appearance.

    Keep checking StarWars.com for more updates from Celebration V as the weekend continues.



    Bron: www.starwars.com.

  12. #87

    Standaard

    Eindelijk de bevestiging dat ze komen. Jammer genoeg nog wel een jaar wachten.
    Maar ach, in ieder geval iets op naar uit te kijken. Bedankt Frank voor het melden.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  13. #88

  14. #89

    Standaard

    Wat is t toch elke keer voor een ongelooflijk gelul:

    "Lucas also clarified that the original trilogy movies will be included as they were shown theatrically in 1997 and released on DVD in 2004 - i.e., the original versions will not be included. "You have to go through and do a whole restoration on it, and you have to do that digitally," he said. "It's a very, very expensive process to do it. So when we did the transfer to digital, we only transferred really the upgraded version." " (bron Blu-ray.com)

    Is het niet zo dat ze juist voordat ze aan die S.E.'s konden beginnen eerst al het originele materiaal moesten restaureren en digitaliseren? M.a.w. met een "druk op de knop" zouden die originele versies per direct beschikbaar moeten zijn!!

  15. #90

    Standaard

    Ik las dit net op ign.com

    Bron: http://uk.bluray.ign.com/articles/111/1112481p1.html

    Update: About five minutes after I published this story, I was handed Lucasfilm's official press release for the Blu-rays. It confirms that all six movies are being released on Blu-ray and that the set is coming out Fall 2011 - so don't line up just yet! We're also told it will include, "documentaries, vintage behind-the-scenes moments, interviews, retrospectives and never-before-seen footage from the Lucasfilm archives."

    Eindelijk komen ze.

  16. #91

    Standaard

    Nog nooit eerder vertoonde scene uit episode 6.
    http://www.youtube.com/watch?v=UdJ0E7HbTKc

    Darth Vader die Luke aanroept met vervolgens Luke die zijn nieuwe lightsaber klaar maakt voordat hij naar Jabba's Palace gaat.
    Hellboy : I'm fireproof, you're not.
    Goldtrader op DVDforum.nl

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AgentSmith Bekijk bericht
    Nog nooit eerder vertoonde scene uit episode 6.
    http://www.youtube.com/watch?v=UdJ0E7HbTKc

    Darth Vader die Luke aanroept met vervolgens Luke die zijn nieuwe lightsaber klaar maakt voordat hij naar Jabba's Palace gaat.

    Geweldig he!
    Er zijn nog zoveel scene's die het daglicht nooit gezien hebben ben benieuwd.

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door star wars fan Bekijk bericht
    Geweldig he!
    Er zijn nog zoveel scene's die het daglicht nooit gezien hebben ben benieuwd.
    Een selectie:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door ThinWhiteDuke
    For Return of the Jedi there were several scenes shot that didn’t make the movie and aren’t featured on the DVDs or in any documentary. A few examples: the sandstorm, Luke constructing his lightsaber on Tatooine with C-3PO looking.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Howard Kazanjian
    This day is something I want to forget. We had sand and wind blowing everywhere. Sand was not only in and on the Millennium Falcon, but in our (the crews) protective clothing. And the cast didn't like it much either. You can see in the behind the scene photos our white jump suits. It didn't help much. The sand got in our eyes and hair. We shot the scene as quickly as possible. After we finished, the Falcon and stage had to be cleaned. The sound proof walls of the stage needed vacuuming as did the rafters in the ceiling. In editing, this was one of the first scenes to be eliminated, again, because of the length of the picture. And I also don't think it moved the story along. And if a scene becomes fill, then you don't need it.
    As for Luke constructing his lightsaber, George felt we needed to explain how he got his replacement that he had lost. This was an afterthought shot at Death Valley. The interior of the cave was shot at ILM on their stage. While we were at Death Valley, we also shot the long shot of C-3PO and R2D2 walking towards Jabba's Palace. The Palace was a matt shot on glass.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ThinWhiteDuke
    Are there more deleted scenes that the public doesn't know of?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Howard Kazanjian
    No, not really. There were major trims on the Endor planet, interior of the bunker, corridor chases, the Sarlacc, things like that. But separate and whole scenes deleted, no.
    http://starwarsinterviews1.blogspot....interview.html

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ThinWhiteDuke
    Your scenes in the movie are in the briefing room, where you tell the Rebels about the second Death Star. There were more scenes with you filmed (you have your own ship in the movie), but unfortunately cut from the movie. Can you tell something about those deleted scenes?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dermot Crowley
    Well my scenes in the briefing room were all that I was due to shoot on the movie. I think they were due to take two, possibly three days. However as I was leaving the set one evening the First Assistant asked if I was free the following week, as George Lucas needed to shoot some more footage of the Rebel battle. I ended up doing several days, as I remember, shooting blue screen footage with George directing the second unit. A wonderful way to spend a working day, flying into battle each morning!

    http://starwarsinterviews1.blogspot....al-madine.html

    Hier (http://www.starwarz.com/tbone/index.php?categoryid=8) staat een fraai overzicht.
    Scenes als deze zijn allemaal te zien geweest op de CDrom Making Magic




    In tegenstelling tot deze met Moff Jerjerrod (Michael Pennington) in ROTJ:


    Deze met 3PO en de Wampa is deels te zien in een oude ESB trailer.



  19. #94

    Standaard

    Mercy!!
    Ik wist van deze heb wat scenes op de net genoemde cd-rom uit de jaren 90 staan.
    Zullen ze scenes opknappen en in de films plaatsen?
    De anchor head scenes denk ik zeker niet.

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door star wars fan Bekijk bericht
    Mercy!!
    Ik wist van deze heb wat scenes op een cd-rom uit de jaren 90 staan.
    Zullen ze scenes opknappen en in de films plaatsen?
    De ancorhead scenes denk ik zeker niet.
    Dit heb ik er ook bijgezet:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Scenes als deze zijn allemaal te zien geweest op de CDrom Making Magic


    Ik geloof niet dat men deleted scenes in de film zal gaan plaatsen.

    Je zou de 'films' Deleted Magic, Empire Building en Returning to Jedi moeten bekijken....daar zitten legio deleted scenes in verwerkt alsmede amateuropnames van de Sarlacc Pit scene
    Alle 3 zijn ze alleen via gratis download verkrijgbaar daar het non-profit fan projecten geweest zijn.

  21. #96

    Standaard

    Nice! Deze Blu-Rayset wordt natuurlijk verplichte kost! Thnx voor de extra info Duke!
    'this is me at my most masochistic' - Twitter - DVD-Profiler - WhatIWatch - Last.fm - YouTube - Facebook - Hyves

  22. #97

    Standaard

    Toch heb ik eens vernomen dat er werd gezecht dat de films nog 1 x veranderd zouden worden. Nou ben ik ook niet zo'n voorstander van altijd dat geklooi maar sommige scenes maken de film wel mooier of wat begrijpender.

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door star wars fan Bekijk bericht
    Toch heb ik eens vernomen dat er werd gezecht dat de films nog 1 x veranderd zouden worden.
    Het enige dat ik hiervan weet is dat de Yoda pop uit TPM mogelijk digitaal vervangen wordt.

    De beelden met de digitale Yoda zijn er overigens al: iedereen die naar Star Wars in Concert is gegaan heeft deze kunnen zien.

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Het enige dat ik hiervan weet is dat de Yoda pop uit TPM mogelijk digitaal vervangen wordt.

    De beelden met de digitale Yoda zijn er overigens al: iedereen die naar Star Wars in Concert is gegaan heeft deze kunnen zien.
    Ja dat heb ik ook gehoord. Ook las ik eens in 1 van mijn boeken dat in Attack Of The Clones geen tijd was voor de weg gelaten scene dat Shmi Skywalker C3-PO in elkaar bouwt Lucas zei toen dat zetten we wel weer op de dvd. Helaas nooit gebeurt. Ook zou het wel grappig wezen als de lange podrace scene word gebruikt. Wel geinig al die aliens die je normaal niet zag.

  25. #100

    Standaard

    Beelden van de digitale Yoda in Episode I staan ook op de extra's disc van Episode III, bij die featurettes. Overigens zullen er best wat dingen weer veranderd worden, we hebben het tenslotte over George Lucas.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

Pagina 4 van 88 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •