Pagina 3 van 88 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 2183 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Blu-ray is mooi maar die verhalen van 5 x scherper daar vind ik niks van waar.
    ik deel deze mening
    Blu-ray is heel mooi, maar bij veel films lijkt het 2x scherper of zo (wat ook een realistischere waarde is)
    het is niet omdat je 5x meer pixels hebt, dat het 5x scherper is
    met het oog op de toekomst had ik eigenlijk gehoopt dat men direct voor een hogere resolutie was gegaan

  2. #52
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Een nog hogere resolutie heeft natuurlijk helemaal geen zin. Tenzij je een megaformaat projectie scherm hebt zoals in de bioscoop. Daar is de res. dus ook veel hoger.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #53

    Standaard

    Inderdaad, als dat op de markt komt kunnen alleen de mensen die een grote TV hoek hebben er van genieten. Je moet namelijk veel verder van je tv zitten.


  4. #54

    Standaard

    hoop toch dat het niet te lang meer duurt, heb de vhs en dvd's packs nooit gekocht i.v.m. met aanschafprijs i.c.m. leeftijd maar nu ik inkomen heb en volledig blu-ray wil ik toch wel alle star wars (en indy) films. maar op dvd kopen vind ik dan weer zonde omdat ik nu alles bluray heb

  5. #55

    Standaard

    Ik heb laatst vijf DVD's hiervan gekocht, ten eerste omdat ik de films nog nooit had gezien
    En ten tweede, omdat de kans dat de orginele versies van de Original Trilogie waarschijnlijk toch nooit het dag licht zal zien op Blu-ray.

    Maar ik vraag me wel af waar George in hemels naam op wacht, breng gewoon die films uit, het Blu-ray formaat heeft gewonnen, zelfs de LOTR trilogie heeft al een datum gekregen

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door shadyelg Bekijk bericht
    Maar ik vraag me wel af waar George in hemels naam op wacht, breng gewoon die films uit, het Blu-ray formaat heeft gewonnen, zelfs de LOTR trilogie heeft al een datum gekregen
    Hoe groter de anticipatie van de fans, hoe groter de honger van de consument naar een uiteindelijke release. Dat betekend dat, mits de 6 films direct op de juiste manier worden uitgegeven (en niet zoals bij LOTR eerst de theatrical cuts), er héél veel mensen voor de volle mep de set aan gaan schaffen. Dan kun je dus prijzen gaan verwachten van 80 - 100 euro voor alle 6 de films, in UK shops zal dat waarschijnlijk 60 - 80 euro worden.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Hoe groter de anticipatie van de fans, hoe groter de honger van de consument naar een uiteindelijke release. Dat betekend dat, mits de 6 films direct op de juiste manier worden uitgegeven (en niet zoals bij LOTR eerst de theatrical cuts), er héél veel mensen voor de volle mep de set aan gaan schaffen. Dan kun je dus prijzen gaan verwachten van 80 - 100 euro voor alle 6 de films, in UK shops zal dat waarschijnlijk 60 - 80 euro worden.
    Dat ze komen is mij wel duidelijk, ooit, maar ik neem aan dat jij ook wel begrijpt dat er niet meteen een ultimate box komt maar gewoon het LOTR concept wordt gehanteerd. Waarom zou het dit keer anders zijn....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door shadyelg Bekijk bericht
    Ik heb laatst vijf DVD's hiervan gekocht, ten eerste omdat ik de films nog nooit had gezien
    En ten tweede, omdat de kans dat de orginele versies van de Original Trilogie waarschijnlijk toch nooit het dag licht zal zien op Blu-ray.

    Maar ik vraag me wel af waar George in hemels naam op wacht, breng gewoon die films uit, het Blu-ray formaat heeft gewonnen, zelfs de LOTR trilogie heeft al een datum gekregen
    Ga er maar vanuit dat Starwars 1-6 eerst in 3D in de bios komen, zoals ook gebeurd is met de eerste 3 delen (remastered SE)
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    Ga er maar vanuit dat Starwars 1-6 eerst in 3D in de bios komen, zoals ook gebeurd is met de eerste 3 delen (remastered SE)
    Dan mag je er ook vanuit gaan dat de 3D versies ook op dezelfde discs komen te staan.. ofwel, helemaal niet zo'n ramp dat ze dan wachten, hoef je maar 1 set aan te schaffen. (alleen is het nog helemaal niet duidelijk dat ze de films in 3D gaan uitbrengen, ze hebben het geprobeerd, maar schijnbaar is het niet gelukt om het naar wens van meneer Lucas te krijgen (stond deze week nog op DarkHorizons)).

  10. #60

    Standaard

    Nou van mij hoeven die Star Wars films geen 3D versie te krijgen... Een erg overbodige luxe als de film op zichzelf al goed is... Heb liever de Orginele Trilogie dan al die overbodige gimmicks die allemaal worden toegevoegd

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Dat ze komen is mij wel duidelijk, ooit, maar ik neem aan dat jij ook wel begrijpt dat er niet meteen een ultimate box komt maar gewoon het LOTR concept wordt gehanteerd. Waarom zou het dit keer anders zijn....
    Ach, we kennen Luca$$ wel zo langzamerhand.

    Ik geniet nog steeds van de SE versies. Die blu-ray's komen er vanzelf een keer in.
    Voor wat betreft 3d, denk niet dat het voor star wars veel gaat toevoegen. Dan zou je alles overnieuw moeten schieten met 3d in gedachten dus de effecten zullen per definitie al tegenvallen. Zoals hierboven ook al valt te lezen.
    Laatst aangepast door hstadman : 20-01-2010 om 16:34

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Voor wat betreft 3d, denk niet dat het voor star wars veel gaat toevoegen. Dan zou je alles overnieuw moeten schieten met 3d in gedachten dus de effecten zullen per definitie al tegenvallen. Zoals hierboven ook al valt te lezen.
    er hoeft helemaal niets overnieuw in 3d 'geschoten' te worden, er is een process waarmee ze een 2D beeld om kunnen zetten naar 3D, maar daar is wel veel tweaking bij nodig (dat is dus ook de methode die ze dan zouden gebruiken)..
    Maar ik ben het mee eens, mij lijkt het ook overbodig, heb pas weer de 'orginele' trilogy gezien, en moet zeggen dat veel te vaak nieuwe toevoegingen etc niet paste, het enige wat ze hadden moeten doen is het beeld opschonen en zichtbare mattes etc verwijderen (en hooguit de oude special effects vervangen door verbeterde versies).

  13. #63
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hmmm, Starwars misschien iets voor mij?
    Vertel eens is dat leuk?

    En nee, een film van 30 jaar oud hoeft van mij niet in D+D+D...
    Enne ik sprak ome george nog, en hij heeft het momenteel erg druk met een of andere ***smoes, maar als hij even tijd (lees: geld nodig heeft) zal hij persoonlijk zorgen dat sw geheel tot op het bot wordt uitgemolken op bd.
    Hij zit alleen te twijfelen of hij niet eerst nog een dvd versie zal uitbrengen, alvorens met bd te beginnen.

    Het is crisis liet hij nog effe tussendoor vallen.
    Serieus........, nee niet echt!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #64

    Standaard

    2 zoethoudertjes voor het wachten op de BR: interviews die ik met de cast & crew heb gehad....

    Vandaag online gegaan:


    KLIK
    Prowse haalt enorm uit naar Christopher Reeve en spreekt over het feit dat hij al sinds 1983 geen contact meer heeft met Lucasfilm.

    Vorige week online gegaan:


    KLIK
    Kazanjian spreekt onder andere over het feit dat Ford niet in ROTJ wilde maar dat hij hem overhaalde.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    2 zoethoudertjes voor het wachten op de BR: interviews die ik met de cast & crew heb gehad....

    Vandaag online gegaan:


    KLIK
    Prowse haalt enorm uit naar Christopher Reeve en spreekt over het feit dat hij al sinds 1983 geen contact meer heeft met Lucasfilm.

    Vorige week online gegaan:


    KLIK
    Kazanjian spreekt onder andere over het feit dat Ford niet in ROTJ wilde maar dat hij hem overhaalde.

    En de relevantie met dit topic is????

  16. #66
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    En de relevantie met dit topic is????
    Het is misschien niet relevant voor dit topic zelf, maar wel voor de vele Star Wars fans die dit topic checken bij een nieuwe post. Alsof alle posts hier zo hard on-topic zijn...

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    En de relevantie met dit topic is????
    Euh, Star Wars...


  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    En de relevantie met dit topic is????
    Star Wars misschien????.
    Ik had ook een aparte topic kunnen openen maar dit leek me beter. Eigenlijk wat Luvtektrik ook al aangeeft.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Euh, Star Wars...

    uuuhh Blu-Ray topic over Star Wars en niet de promotie van zijn de oppernerd van de Star Wars fans om zijn eigen blog te promoten

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Star Wars misschien????.
    Ik had ook een aparte topic kunnen openen maar dit leek me beter. Eigenlijk wat Luvtektrik ook al aangeeft.
    Dan moet je dit dus eigenlijk in elke Star Wars topic posten dus

  21. #71

    Standaard

    Maar even voor de newbies: ik hou van Dennis de opper Star Wars Nerd en dus stang ik hem even.

    Maar aan de andere kant miste ik wel een beetje de relevantie. Niet dat ik het erg vind, maar de andere zeikerds op dit forum en de forum politie wel.

  22. #72

  23. #73

    Standaard

    Consider this Rumor Mill-worthy, but our own industry sources have actually been checking in with us in recent weeks on this very subject. Our latest information is that Lucasfilm tentatively plans the official Blu-ray release to happen in October 2011. Now, we've been hearing reports like this on and off for years, and until now little has come of it. So we've been waiting to say something here on The Bits until we had a hint of more official confirmation. But now that Sansweet has begun talking about the release, we feel more comfortable reporting on the word from our sources. Plans could obviously change and again, even though Sansweet has hinted that it's coming, none of this constitutes an official announcement. But if current plans remain unchanged, our sources say you'll be enjoying The Force in 1080p next October.

    Again, we'll post additional updates as they come in. Stay tuned...
    bron: thedigitalbits

    Waarschijnlijk Oktober 2011 dus begin maar vast met tellen,...nog 600 nachtjes slapen
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  24. #74

    Standaard

    Wow. Een blu ray logo helemaal aan het eind van een vhs kwaliteit trailer en de hele wereld staat op zijn kop...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  25. #75

    Standaard

    Heb de films laatst een keer op 1080p binnengehaald... ziet er wel fantastisch uit hoor! Je ziet nu heel goed dat de Rancor uit EpIV een grote rubberen pop is haha

Pagina 3 van 88 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •