De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Verschillen release Planet Eath 6 BR box

    Weet iemand wat de verschillen zijn tussen de twee releases van Planet Eath (6BR box)

    Ene is van maart en de nieuwe verschijnt binnenkort

  2. #2

    Standaard

    Ik hoop alvast op de technisch perfecte editie, met name DTS HD Master geluid en een beeld dat vergelijkbaar is met de U.K.-release.

    Maar ik heb tot nu toe ook nog niet kunnen terugvinden wat de echte verschillen zijn.

  3. #3

    Standaard

    Het lijkt mij gewoon de oude box. Dus ik denk dat r helemaal geen nieuwe box uit komt.
    The future is Blu

  4. #4

    Standaard

    Kan zijn dat ze een prijsverlaging doen, heeft DFW de laatste tijd met veel titels gedaan en zo brengen ze dat onder de aandacht.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Kan zijn dat ze een prijsverlaging doen, heeft DFW de laatste tijd met veel titels gedaan en zo brengen ze dat onder de aandacht.

    Feestdagen, iemand? Lijkt me dus gewoon een re-release om te profiteren van Sinterklaas-feest en Kerstmis.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  6. #6
    Junior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Nieuwerkerk aan den IJssel

    Standaard

    De nieuwe komt in ieder geval in een andere box. Mijn release-dag-set heeft een soort slide in box waar weer een karton omheen zit. Ziet er wel sjiek uit De nieuwe(/andere) die ik zag staan had alleen een bij elkaar houdertje ala de Bourne, Matrix, Godfather collecties etc.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •