De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.

Discussie: YPbPr en/of YCbCr

  1. #1
    Junior Member
    Registratie datum
    Nov 2009
    Woonplaats
    Longeville sur Mer Frankrijk

    Unhappy YPbPr en/of YCbCr

    Beste Kenners van Zaken,

    Ik heb absoluut geen kennis van zaken, maar wil nu wel een PC aansluiten op mijn HDTV.

    Het is een oudere PC en heeft maximaal VGA. Ik heb inmiddels begrepen, dat er een converter tussen moet. Ik heb (denk ik) een knappe gevonden op het internet, maar die gebruikt een YCbCr kabel om te worden aangesloten op de TV, terwijl daar een YPbPr ingang op zit :sad:.

    Is dat een probleem, of liever nog; WERKT DAT

    Ik hoor/lees het graag.

    De groetjes, Frah

  2. #2

    Standaard

    Nee, dat gaat niet werken. YPbPr is analoog terwijl YCbCr digitaal is. Maar heeft je tv niet gewoon een vga ingang?

  3. #3
    Junior Member
    Registratie datum
    Nov 2009
    Woonplaats
    Longeville sur Mer Frankrijk

    Standaard

    Beste Jack,

    Bedankt voor je reactie. Kom net terug van het kerst vieren bij vrienden en lees bij het uitbuiken je bericht. De eerlijkheid gebied te zeggen, dat ik na de plaatsing van mij bericht of eigenlijk meer het uitblijven van een reactie, wat teleurgesteld verder ben gaan zoeken. Inmiddels heb ik een goedkope en goedwerkende oplossing die overigens er voor de hand lag.

    Een grafische kaart met DVI uitgang, voor nog geen 4 tientjes, die ik met een reeds in mijn bezit zijnde DVI-HDMI-kabel heb aangesloten op mijn TV.
    PERFECT !!

    Overigens, ik ben blijkbaar een groot mens ,

    Groetjes en bedankt
    Frah

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •