Pagina 6 van 19 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 472 worden weergegeven.

Discussie: Jaws op blu-ray

  1. #126

    Standaard

    Op deze webpagina (cinemasquid.com) vind je alle verzamelde, voornamelijk buitenlandse reviews van de Blu-ray uitgave van Jaws van diverse websites, uitgesplitst per uitgave (land/uitvoering).
    Klik op de afbeelding van de betreffende Blu-ray en je komt op een pagina met (een overzicht van) alle reviews van de betreffende uitgave.

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Op deze webpagina (cinemasquid.com) vind je alle verzamelde, voornamelijk buitenlandse reviews van de Blu-ray uitgave van Jaws van diverse websites, uitgesplitst per uitgave (land/uitvoering).
    Klik op de afbeelding van de betreffende Blu-ray en je komt op een pagina met (een overzicht van) alle reviews van de betreffende uitgave.
    Cool, die site lijkt nog uitgebreider dan
    http://www.dvd-basen.dk/uk/home.php3

    Dat ik die nog niet kende
    Bedankt voor de link.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  3. #128
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard




    Wat een uitgave, prachtig. En de discs hebben ook artwork. In tegenstelling tot de Amerikaanse. Die zijn blanco.
    Laatst aangepast door Pieter V : 02-08-2012 om 13:09

  4. #129

    Standaard

    Inderdaad een prachtige uitgave. Kan niet wachten.

  5. #130

    Standaard

    Zeer mooi. Digibook heeft voor mij als filmliefhebber toch duidelijk een meerwaarde boven een steelbook.

  6. #131

    Standaard

    Die laatse met die dubbel disc is dat nou ook de Nederlandse? Ik neem aan dat ze voor de Uk en hier zijn ik zie de leeftijd tekens staan uit hier en de UK.

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door star wars fan Bekijk bericht
    Die laatse met die dubbel disc is dat nou ook de Nederlandse? Ik neem aan dat ze voor de Uk en hier zijn ik zie de leeftijd tekens staan uit hier en de UK.
    De uitgave op de foto's is de Benelux-release. Gezien de leeftijdslogo's zijn de Engelse, Franse en Australische uitgaves inhoudelijk hetzelfde.

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De uitgave op de foto's is de Benelux-release. Gezien de leeftijdslogo's zijn de Engelse, Franse en Australische uitgaves inhoudelijk hetzelfde.
    Okay was benieuwd of de Nederlandse ook 2 disc's waren maar zag bij bol.com i disk staan. Zouden de labels ook het zelfde zijn hier? vind het er wel mooi uit zien.

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door star wars fan Bekijk bericht
    Okay was benieuwd of de Nederlandse ook 2 disc's waren maar zag bij bol.com i disk staan. Zouden de labels ook het zelfde zijn hier? vind het er wel mooi uit zien.
    De Nederlandse uitgave heeft inderdaad 2 discs: Blu-ray met de film en extra's en een DVD met een digitale kopie van de film. Bovenstaande foto's zijn van de Nederlandse uitgave. Ik schreef Benelux-uitgave omdat de cover tweetalig is (Nederlands en Frans) en dus hetzelfde is in België (waar men deels Frans spreekt). Informatie op webwinkels als Bol.com moet je niet serieus nemen. Meestal is informatie op webwinkels fout of onvolledig.
    Laatst aangepast door Frank : 02-08-2012 om 19:26

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De Nederlandse uitgave heeft inderdaad 2 discs: Blu-ray met de film en extra's en een DVD met een digitale kopie van de film.
    Maar tegenover de gewone versie schijnt toch ook nog wat extra's te staan zoals de making of the blu ray?

  11. #136

    Standaard

    Er verschijnen twee versies: een digibook (zie foto's) en een keepcase (misschien met slipcase, maar dat weet ik niet). De disc in beide versies zijn echter identiek. Alleen de verpakking is anders.

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Er verschijnen twee versies: een digibook (zie foto's) en een keepcase (misschien met slipcase, maar dat weet ik niet). De disc in beide versies zijn echter identiek. Alleen de verpakking is anders.
    Zat eerst te twijfelen,heb al zoveel boeken van JAWS
    Ik denk dat ik ze alle twee eerst in mijn handen wil hebben

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De Nederlandse uitgave heeft inderdaad 2 discs: Blu-ray met de film en extra's en een DVD met een digitale kopie van de film. Bovenstaande foto's zijn van de Nederlandse uitgave. Ik schreef Benelux-uitgave omdat de cover tweetalig is (Nederlands en Frans) en dus hetzelfde is in België (waar men deels Frans spreekt). Informatie op webwinkels als Bol.com moet je niet serieus nemen. Meestal is informatie op webwinkels fout of onvolledig.
    Als dat zo is dan ga ik ook voor het digibook ziet er gaaf uit,ik heb de Engelse Psycho ook met een boek dus dan lijkt de keuze me wel duidelijk nu

  14. #139

    Standaard

    Vergelijking van de Blu-ray met de DVD-uitgaven op dvdbeaver.com.

  15. #140
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Bedankt voor het posten. Wel jammer dat UP nog steeds die lelijke standaard menu's gebruikt. Alleen Safe House had wel een mooi menu.

  16. #141

  17. #142

    Standaard

    Pieter,

    Hoe weet je dat die box er zo uit ziet? Op bol.com staat namelijk geen afbeelding.

  18. #143

    Standaard

    Het hoofdmenu van de Blu-ray bevat volgens de Spaanse website Mubis alleen icoontjes en geen tekst!



    http://www.mubis.es/titulos/tiburon-blu-ray/
    Laatst aangepast door Frank : 06-08-2012 om 19:25

  19. #144
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard



    Amerikaanse heeft tekst. Hopelijk hebben de Nederlandse en Engelse taal wel tekst menu's op de disc.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Pieter,

    Hoe weet je dat die box er zo uit ziet? Op bol.com staat namelijk geen afbeelding.
    Er is maar één Collectors edtion bekend. Amazon.de krijgt deze en nog wat Scandinavische landen. Ga er maar van uit dat Nederland deze ook krijgt.

    Hopelijk voegt Bol.com zo snel mogelijk een plaatje toe.

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Amerikaanse heeft tekst. Hopelijk hebben de Nederlandse en Engelse taal wel tekst menu's op de disc.
    Ik moet je helaas teleurstellen. De Spaanse versie heeft volgens Mubis Nederlandse ondertitels en zoals je ziet op bovenstaande afbeeldingen heeft de disc van de Nederlandse uitgave een Engels leeftijdssymbool. Dat betekent dat de Engels versie gelijk is aan de Nederlandse en dus ook aan de Spaanse uitgave. Het dus zo goed als zeker dat we een hoofdmenu met icoontjes krijgen.

  21. #146
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik moet je helaas teleurstellen. De Spaanse versie heeft volgens Mubis Nederlandse ondertitels en zoals je ziet op bovenstaande afbeeldingen heeft de disc van de Nederlandse uitgave een Engels leeftijdssymbool. Dat betekent dat de Engels versie gelijk is aan de Nederlandse en dus ook aan de Spaanse uitgave. Het dus zo goed als zeker dat we een hoofdmenu met icoontjes krijgen.
    We zien wel.

  22. #147

    Standaard

    kan ik mijn dvd versie vervangen?
    of zitten alle extra's van de nederlandse twee disc dvd hier ook inbegrepen?

  23. #148

    Standaard

    nog een vergelijk tussen een DVD (Duitse 30th anniversary) en de BD (US)

    http://www.caps-a-holic.com/hd_vergl...D=1216#auswahl
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GalO Bekijk bericht
    kan ik mijn dvd versie vervangen?
    of zitten alle extra's van de nederlandse twee disc dvd hier ook inbegrepen?
    In vergelijking met de DVD mist de Blu-ray 4 storyboardvergelijkingen en een interactieve extra met informatie over haaien. Verder staat alles er op en meer.

  25. #150

    Standaard

    Hoe gelimiteerd is de digibook uitgave denken jullie? Zal ie voor langere tijd leverbaar zijn of slechts zeer tijdelijk?

Pagina 6 van 19 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •