De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard "Zot van A." (Jan Verheyen)

    Dossier K. is nog niet in de zalen of Jan Verheyen stelt zijn nieuwe project al voor. Zot van A., de Vlaamse remake van de Nederlandse film Alles is Liefde.

    In Zot van A. komen verschillende personages elkaar tegen. Soms zijn hun verhalen nauw met elkaar verweven, soms schuren ze lichtjes langs elkaar heen. Maar iedereen krijgt vroeg of laat te maken met de held van dit verhaal, Sint-Jan. Als een ware sanctus ex machina zorgt hij ervoor dat ze allemaal weer wat zotter worden van elkaar.
    Zot van A. is dan ook een film over vaders, dochters, moeders, zonen, mannen, vrouwen en liefde. Want liefde is overal. En we willen het allemaal. Maar liefde is als Sinterklaas. Je moet erin geloven, anders wordt het niks.

    Voor de hoofdpersonages koos Jan Verheyen voor een sterrencast met onder andere Kevin Janssens, Veerle Baetens, Koen De Graeve, Mathias Sercu, Barbara Sarafian, Jan Van Looveren, Joke Devynck, Mathijs Scheepers, Michel Van Dousselaere, Kürt Rogiers, Herwig Ilegems, Lotte Heijtenis, Matteo Simoni en Mike Verdrengh.

    De film is een productie van Eyeworks Film & TV Drama, in co-productie met Vtm, met de steun van het Vlaams Audiovisueel Fonds en met de medewerking van de stad Antwerpen. "Zot van A." zou op 20 oktober 2010 in première moeten gaan.

    ---------------
    Ik heb wat mijn twijfels bij deze film. De cast zit wel goed, maar waarom, na Team Spirit en Buitenspel, weer een remake...

  2. #2

    Standaard

    Heb de trailer gezien, onze NL versie lijkt me leuker, maar wil deze Belgische variant ook graag zien. Enig idee wanneer de DVD uit komt?
    Judgment Day Has Come... Humanity Will Fall... And The Machines Will Rise

  3. #3

    Standaard

    De film speelt pas sinds oktober in de zalen, dus op de dvd-release is het nog even wachten denk ik...vind er op internet in ieder geval nog niets over terug.
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  4. #4

    Standaard

    Release DVD / blu-ray: 19-04-2011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •