Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 43 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wie heeft er ervaringen met meerdere ISF kalibreerders???

    Als ik even wat Google kom ik ongeveer 6, zo te zien, serieuze kalibreerders tegen.
    Wie heeft er ervaring met meerdere en welke kalibreerder heeft dan je voorkeur?
    Laatst aangepast door peptalk : 16-06-2011 om 12:01

  2. #2

    Standaard

    Ik heb enkel ervaring met John Doorhof van www.htforum.nl. Heb er mijn gekalibreerde Epson TW1000 gekocht en heb hem later mijn Philips42PES0001D laten kalibreren bij mij thuis. Bij de Philips zag ik een wereld van verschil tussen voor en na kalibratie. Ben er zeer content mee!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martino Bekijk bericht
    Ik heb enkel ervaring met John Doorhof van www.htforum.nl. Heb er mijn gekalibreerde Epson TW1000 gekocht en heb hem later mijn Philips42PES0001D laten kalibreren bij mij thuis. Bij de Philips zag ik een wereld van verschil tussen voor en na kalibratie. Ben er zeer content mee!
    Bedankt voor je snelle reactie!
    Had daar uiteraard ook al egkeken en daar zijn alle reacties, net zoals hier voor de 'huis' kalibreerder alleen maar positief . Ik ga dus ook zeker mijn TV laten kalibreren, ben er alleen nog niet uit door wie.
    Moet wel zeggen dat de prijs om zelf naar de 'huis' kalibreerder te gaan van htforum, wel erg veel scheelt met een tourprijs. Alleen dat wordt dan wel veel apparaten meenemen volgens mij: TV, Soundbar, PS3 en de UPC HD-DVR(Als die daar werkt.....). Pfuuuuuuh.

  4. #4

    Standaard

    Ik heb mijn tv laten kalibreren door Arnold van Kalibravo tijdens een tour. Ik ben ook erg tevreden...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martino Bekijk bericht
    Ik heb enkel ervaring met John Doorhof van www.htforum.nl. Heb er mijn gekalibreerde Epson TW1000 gekocht en heb hem later mijn Philips42PES0001D laten kalibreren bij mij thuis. Bij de Philips zag ik een wereld van verschil tussen voor en na kalibratie. Ben er zeer content mee!
    Hij heet Frank!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Hij heet Frank!
    Klopt ja! Mijn excuses aan Frank. Vergis me nog wel eens door zijn initialen... (J.A.F.)

  7. #7

    Standaard

    Rene van www.livingcinema.nl uit Wassenaar heeft meerdere projectoren van mij gedaan. Topprijs ook overigens....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Rene van www.livingcinema.nl uit Wassenaar heeft meerdere projectoren van mij gedaan. Topprijs ook overigens....
    Prijs is idd wel heel erg laag, maar doet hij ook LCD's is dan de vraag.
    Off topic: De Oppo BDP-83 staat daar voor 519 euro, weliswaar nog niet geschikt voor alle regio's, maar toch een goede prijs.

    Dinsdag 1 december laat ik mijn Philips 37PFL8404 kalibreren door http://www.destieproductions.com/tv_calibreren.htm
    Paul mag ik je vragen wat de prijs is en wil je je bevindingen hier in het foum posten. Ik zie trouwens niets over grayscaling staan, maar misschien noemen zij het anders.
    Laatst aangepast door peptalk : 16-11-2009 om 19:42 Reden: spellingsfout

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Prijs is idd wel heel erg laag, maar doet hij ook LCD's is dan de vraag.
    Off topic: De Oppo BDP-83 staat daar voor 519 euro, weliswaar nog niet geschikt voor alle regio's, maar toch een goede prijs.



    Paul mag ik je vragen wat de prijs is en wil je je bevindingen hier in het foum posten. Ik zie trouwens niets over grayscaling staan, maar misschien noemen zij het anders.
    Prijs is 196 euro incl 58 euro reiskosten (van hellevoetsluis naar helmond). Ik vroeg ook meteen aan de telefoon over deze grijswaarden. Hij doet gewoon precies hetzelfde als ISF gecertificeerd, maar hoeft niet zoveel te vragen omdat hij geen licentie heeft (daar betaal je blijkbaar geld voor als licentiehouder ofzo).

  11. #11

    Standaard

    Dat niet, maar die ISF training kost wel een hele hoop.
    Het is meer een diploma/certificaat, niet echt een licentie.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Hoeks Bekijk bericht
    Prijs is 196 euro incl 58 euro reiskosten (van hellevoetsluis naar helmond). Ik vroeg ook meteen aan de telefoon over deze grijswaarden. Hij doet gewoon precies hetzelfde als ISF gecertificeerd, maar hoeft niet zoveel te vragen omdat hij geen licentie heeft (daar betaal je blijkbaar geld voor als licentiehouder ofzo).
    Voor dat geld kun je ook bij Kalibravo terecht en dat is wel een gecertificeerd bedrijf.
    Als Arnold nog twee klanten in je regio heeft kost het niets extra aan reiskosten.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Bedankt voor je snelle reactie!
    Had daar uiteraard ook al egkeken en daar zijn alle reacties, net zoals hier voor de 'huis' kalibreerder alleen maar positief . Ik ga dus ook zeker mijn TV laten kalibreren, ben er alleen nog niet uit door wie.
    Moet wel zeggen dat de prijs om zelf naar de 'huis' kalibreerder te gaan van htforum, wel erg veel scheelt met een tourprijs. Alleen dat wordt dan wel veel apparaten meenemen volgens mij: TV, Soundbar, PS3 en de UPC HD-DVR(Als die daar werkt.....). Pfuuuuuuh.
    Ik heb het ook door Frank laten doen (tour), met een zeer positief resultaat.
    Het lijkt veel geld, maar je moet eens kijken welk percentage van het bedrag wat je voor je tv hebt betaald, dan valt het (in mijn geval) erg mee .
    Overigens hoef je alle randapparatuur volgens mij niet mee te nemen; hij meet alles op de tv zelf.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Voor dat geld kun je ook bij Kalibravo terecht en dat is wel een gecertificeerd bedrijf.
    Als Arnold nog twee klanten in je regio heeft kost het niets extra aan reiskosten.
    Voor een tv wellicht, maar een projector is € 295,-- en dat is aardig aan de prijs vind ik....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Voor een tv wellicht, maar een projector is € 295,-- en dat is aardig aan de prijs vind ik....
    Paul heeft het toch over een TV?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Paul heeft het toch over een TV?
    Oeps, my bad.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  17. #17

    Standaard

    Zo eindelijk contact gezocht met Kalibravo, binnenkort hoor ik ook bij de selecte groep gekalibreerden
    Arnold mailde direct terug dat hij vindt dat ik een mooi toestel heb, dat goed te kalibreren is(Philips 42 PFL9664). Klinkt hoopgevend dus!!!!

    Kan nu niet meer wachten, hopelijk kan hij wat tours combineren, vanuit Drenthe zakkend over de A50 even bij mij in Arnhem langs, dan door naar Den Bosch/Eindhoven en als laatste de punt in, Zuid-Limburg dus. Of andersom natuurlijk...

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Kan nu niet meer wachten, hopelijk kan hij wat tours combineren, vanuit Drenthe zakkend over de A50 even bij mij in Arnhem langs, dan door naar Den Bosch/Eindhoven en als laatste de punt in, Zuid-Limburg dus. Of andersom natuurlijk...
    't Is net een vakantie ritje zoals je het zo beschrijft. Gaat goed komen dus .

  19. #19

    Standaard

    Zal eens bij een reisbureau solliciteren

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Als ik even wat Google kom ik ongeveer 6, zo te zien, serieuze kalibreerders tegen.
    Wie heeft er ervaring met meerdere en welke kalibreerder heeft dan je voorkeur?
    Ik heb 2 TV's laten kaliberen bij Frank Doorhof van www.htforum.nl en ik ben daar zeer tevreden over. Ik heb net een nieuwe Panasonic gekocht en laat 'm (na de inspeelperiode) weer door Frank kalibreren.

    Ik vind het ook erg fijn dat je bij Frank langs kunt komen in Emmeloord (ook op zaterdag). Je hoeft zo niet te wachten op een zgn. tour (scheelt overigens ook in prijs).
    Laatst aangepast door rjateun : 02-03-2010 om 20:21

  21. #21

    Standaard

    Ook ik heb meerdere tv's door Frank Doorhof laten calibreren. Als je eenmaal een toestel door hem hebt laten calibreren dan wil je niet meer anders. Echte aanrader!

    O ja, voordat ik het vergeet. De prijs is € 225.

  22. #22

    Standaard

    MOD EDIT: als je reclame wilt maken voor je site, kun je contact opnemen met DVD.nl.

    Zorg dan wel dat je site veel beter leesbaar is dan nu en dat de informatie die je geeft dan ook correct is (zie opm. peptalk)


    Komen ze aan huis voor 200.00

    niks geen tour maar gewoon op afspraak,wanneer het jou uitkomt.

    Dat is beterrrrrrrrr
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 02-02-2012 om 19:41

  23. #23

    Standaard

    Reclame aan het maken
    Vergeet je wel de reiskosten...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Reclame aan het maken
    Vergeet je wel de reiskosten...

    Ludo is vergeten de openingstitel aan te passen..... dus kan je er nog even gaan kijken...

    Inderdaad komt ie uit Roosendaal, lekker centraal gelegen en ik vraag me dan af die 50 cent per kilometer zou dat voor de enkele of een retourtje zijn
    Have fun and enjoy your collection

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GHR Bekijk bericht
    Ook ik heb meerdere tv's door Frank Doorhof laten calibreren. Als je eenmaal een toestel door hem hebt laten calibreren dan wil je niet meer anders. Echte aanrader!

    O ja, voordat ik het vergeet. De prijs is € 225.

    Hij is 2 keer bij mij geweest. Eerste keer top, tweede keer ongeinteresseerd en volgens mij, niet het beste eruit gehaald.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •