De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard INTERVIEW: Mattia dH

    Hieronder volgt het interview met Mattia dH

    De vragen staan hier. Deze kan de geïnterviewde kopiëren naar zijn post.

    P.S. Gelieve niet te posten in dit topic voordat Mattia dH zijn interview geplaatst heeft.

    Alhier staan de toelichtingen, vriendelijk verzoek aan iedereen die aan de beurt is of komt dit even door te lezen.

  2. #2

    Standaard

    -
    Laatst aangepast door Mattia dH : 31-05-2013 om 18:20

  3. #3

    Standaard

    Niemand enig commentaar op mijn interview?

  4. #4

    Standaard

    Ik kan me in veel dingen vinden, vooral die quote van Snatch (die hele film is sowieso script-technisch gezien fantastisch), maar ook de muziek van Eddie Vedder. De soundtrack van Into the Wild blijft een van de beste scores voor mij, uitstekende sfeermuziek. Ik krijg ook vaak te horen dat het geluid zachter moet, maar dat kan ook te maken hebben met het tijdstip waarop ik een film in de speler stop, na lang te hebben staan dubben over welke film überhaupt bekeken moet worden.

    Leuk interview

  5. #5

    Standaard

    Bedankt voor je reactie Jordy
    Ik kan aan je onderschrift al zien dat je ook een fan bent van de conversatie in Snatch, Brick top is ook één van die vele kleurrijke personages uit de film. Well done, now fuck off!

  6. #6

    Standaard

    [

    - Wat moet er absoluut niet gebeuren wanneer jij een film kijkt?
    Dat de TV explodeert, dat de bom valt, buitenaardse invasie, Maya kalender afgelopen. Is allemaal nog nooit voorgekomenJ maar ik heb liever niet dat dit tijdens het dvd kijken gebeurt. Wat ik misschien wel nog erger vindt is wanneer er gezeurd wordt dat het geluid zachter moet!
    [/quote]

    Erg leuk

    Ben het met je eens 'the good the bad and the ugly' wel een top film!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  7. #7

    Standaard

    Leuk om te lezen! En eh, Blu-ray is echt mooi hoor. En je kunt al heel veel titels krijgen voor een tientje (of zelfs minder).
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •