De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard (PW) Pioneer VSX-919AH

    De zwarte en zilveren uitvoering nu in de aanbieding bij Polectro voor €349,00

    http://www.polectro.nl/pioneer-919ah...t-p-24417.html

    Andere prijzen:

    Foka: €385,00
    Redcoon: €385,00
    Komplett: €389,00
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 25-09-2013 om 01:36
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  2. #2
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    nu voel ik mij echt niet goed
    ja wilt niet weten hoeveel ik voor deze betaald heb
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    nu voel ik mij echt niet goed
    ja wilt niet weten hoeveel ik voor deze betaald heb
    Met een medium als internet tot je beschikking kan ik alleen maar zeggen dat je dan een beetje dom bent Ik heb er €380 voor betaald, wat al een hele nette prijs is.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Met een medium als internet tot je beschikking kan ik alleen maar zeggen dat je dan een beetje dom bent Ik heb er €380 voor betaald, wat al een hele nette prijs is.
    hij stond 550 en heb er nog 10% op gehad
    maar hier in belgiË is zoiezo alles duurder
    andere winkels stond hij zelfs 600 euro http://www.vandenborre.be/WEB/NL/Ver...dcbeNnSqdmNC8k
    dus ik heb er 500 voor betaald
    maar wel een hele goeie deal gedaan vr de boxen
    daar 100 euro eraf gekregen, dus stel dat ik die boxendeal niet had, mag je zeggen dat ik 400 betaald heb vr mn versterker
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  6. #6

    Standaard

    Onzin, zelfs in België is ie goedkoper te vinden: http://www.komplett.be/k/ki.aspx?sku...4-F86103C87045
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Onzin, zelfs in België is ie goedkoper te vinden: http://www.komplett.be/k/ki.aspx?sku...4-F86103C87045


    kan ik dit argumenteren?
    ik moet er morgen toch omgaan en de rest betalen
    heb echter wel een voorschot gegeven op de totaalprijs...
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht

    kan ik dit argumenteren?
    ik moet er morgen toch omgaan en de rest betalen
    heb echter wel een voorschot gegeven op de totaalprijs...
    Je kunt het produkt bij wijze van ook terugbrengen binnen een week. Dat is wettelijk zo geregeld in Europa als ik me niet vergis. Gewoon aangeven dat je em voor €100 minder ergens kunt kopen en dat je van de koop afziet, tenzij ze hierin mee kunnen gaan natuurlijk...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •