De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Talking Suske en Wiske: de animatiefilms

    De 3D-animatiefilm van het verhaal De Texasrakkers, De Texas rakkers, is in de zomer van 2009 in de bioscopen uitgekomen. Als deze een succes wordt, zal "De kleppende klipper" de opvolger worden.
    Er zijn plannen om 13 Suske en Wiske-verhalen als animatiefilm te laten verschijnen, waaronder De knokkersburcht, De stemmenrover, De kleppende klipper en De apekermis.


    bron: wikipedia



    De Texasrakkers vond ik nog best te pruimen Hopelijk worden de volgende delen even goed of zelfs beter!


  2. #2

    Standaard

    Ik vond het maar een matige film, maar daar zal het beperkte budget dat we in ons land hebben wel voor iets tussen liggen. Om nog maar te zwijgen van de vele sluikreclame ... Humor en animatie (bewegingen nogal houterig > vooral de paarden) mag in de volgende films iets beter. En 1080p ipv 1080i. Het lijkt stilaan of iedere filmmaatschappij in Benelux enkel nog 1080i discs op de markt gaat brengen. Dan voel ik mij toch bedrogen als eerlijke "nog films kopende" consument.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 20-11-2009 om 06:19 Reden: ...

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    De Texasrakkers vond ik nog best te pruimen Hopelijk worden de volgende delen even goed of zelfs beter!
    Sluit ik me bij aan.
    Ik ben niet eens fan van de stripboeken (hoe bestaat het hè?), maar dit is een erg leuke animantie film. Niet zo glad als Pixar ed, maar nog steeds erg leuk.
    Praat niet over wat je weet, maar weet waarover je praat.

  4. #4

    Standaard

    Ben een groot fan van strips, maar ik heb deze nog niet gezien. Kan me vroeger nog wel die korte tekenfilms herinneren. Die waren best vermakelijk.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  5. #5

    Standaard

    Ik vond de animaties er enorm houterig uitzien tijdens snelle bewegingen. Misschien moeten ze bij Spielberg z'n studio aankloppen als ze voor Kuifje in België zitten

    De sluikreclame was enorm ergerlijk (Dreamland,...). Had liever toch een meer "klassieke interpretatie" gezien.

    Benieuwd of er nog een vervolg komt, want in de media is men ook niet altijd zacht geweest met commentaren. En dan nog die heisa over "matige opkomst".

  6. #6

    Standaard

    Colruyt was er ook op een bepaald moment! Ik wacht rustig de persberichten af...


  7. #7

    Standaard

    Ik houd het op de poppenserie uit 1975

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Riek Bekijk bericht
    Ik houd het op de poppenserie uit 1975
    Die zal dus nooit op DVD verschijnen, helaas
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •