Pagina 5 van 91 EersteEerste 1234567891555 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 2253 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Nou je het zegt... verdomd!!!
    Het zal allemaal wel meevallen, je kunt dus kennelijk nog over je buik heen kijken. Jullie moetsen je schamen, wat moet ik dan wel op mijn leeftijd
    'k Zal dus maar niet zeggen hoe de mijne er uit ziet

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Het zal allemaal wel meevallen, je kunt dus kennelijk nog over je buik heen kijken. Jullie moetsen je schamen, wat moet ik dan wel op mijn leeftijd
    'k Zal dus maar niet zeggen hoe de mijne er uit ziet
    Als je het met regelmaat laat masseren komt het allemaal weer goed.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  3. #103

    Standaard

    Nathan, Koen en de andere jarigen: gelukkige verjaardag en maak er een mooie dag van.

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Nathan, Koen en de andere jarigen: gelukkige verjaardag en maak er een mooie dag van.
    Een mooie dag hard aan het werk in het Hardware.Info Testlab!

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin

    Als je het met regelmaat laat masseren komt het allemaal weer goed.
    Ja, hallo, je kunt hem ook afbinden en er gewichten aan hangen. Dan wordt ie weliswaar niet zo groot als van een Afrikaan, mar krijgt op den duur wel die kleur
    Jullie praten nu net of er een enorme slijtageslag heeft platsgevonden in het laatste jaar

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Crijns


    Een mooie dag hard aan het werk in het Hardware.Info Testlab!
    Ben er zeker van dat je dat in het weekend dubbel en dik gaat goedmaken hoor.

  7. #107

    Standaard

    Mijn ma is vandaag jarig
    Onze kat morgen!!
    En ik Zondag 11 augustus overmorgen dus!!!

    Dvd's mogen op de post k betaal de verzendkosten wel, zo ben ik dan ook wel weer

  8. #108

    Standaard

    Koen en Nathan, van harte. Ik zal r vanavond 1 op jullie drinken. Proost alvast
    doe maar gek, gewoon is ook zo overschat

    mijn site

  9. #109

  10. #110

    Standaard

    En op de valreep Gefeliciteerd Koen, Nathan en de rest
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  11. #111

    Standaard

    Nogmaals bedankt aan iedereen voor hun felicitaties.

  12. #112

  13. #113

    Standaard

    Allemaal bedankt voor alle reacties en kaartjes enzo Zal nog een mensen feliciteren zeg nee hoor.... Oja overmorgen de straten leeg maken, want dan ga ik rijlessen

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MattDVD
    Allemaal bedankt voor alle reacties en kaartjes enzo Zal nog een mensen feliciteren zeg nee hoor.... Oja overmorgen de straten leeg maken, want dan ga ik rijlessen
    Nou, gefeliciteerd dan nog op de valreep, Matt.
    Ehhm, Den Bosch? daar ben ik niet morgen
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MattDVD
    Allemaal bedankt voor alle reacties en kaartjes enzo
    Graag gedaan hoor Matt... Je weet toch dat we nergens zo sociaal zijn als op DVD.nl...
    Ik heb vandaag zoveel gedaan, dat ik me niet eens meer kan herinneren of ik je gefeliciteert heb... en tussen de felecitaties van al die anderen vind ik zo snel niets terug...
    Nou ja, je kunt iemand natuurlijk nooit te vaak geluk toe wensen. Dus bij deze nog maar een keer...
    Van Harte en het beste voor het komende jaar !!

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MattDVD
    Allemaal bedankt voor alle reacties en kaartjes enzo Zal nog een mensen feliciteren zeg nee hoor.... Oja overmorgen de straten leeg maken, want dan ga ik rijlessen
    Van harte gefeliciteerd, ja de boodschap is in Den Bosch goed overgekomen. Er was vanmorgen op weg naar mijn werk aanmerkelijk minder verkeer, ik kon zonder file mijn werk bereiken.

  17. #117

    Standaard

    We hopen dat niemand zich buitengesloten voelt:
    GEFELICITEERD
    smartsys (25)
    fuxbauer (31)
    Rob Linssen (23)
    Hans Sneep (55)

    Ik ken ze niet, maar OK....
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steven Maas
    We hopen dat niemand zich buitengesloten voelt:
    GEFELICITEERD
    Ik ken ze niet, maar OK....
    Jong aanstormend talent!!!

  19. #119

    Standaard

    Jaaaa, ik voel me weer goed! bedankt voor de reacties.... Henk ze wisten dat ik ging rijen in een auto en ze hebben dus maar een maandagloze autorijdag van gemaakt Lex... je maakt toch wel een uitzondering? je wordt tenslotte maar 1x 18 *zucht* en Alex heeft het maar druk hoor Je moet niet zo hard werken, maar meer DVD's kijken. Veel beter voor je gezondheid . Nouja ik zal jullie verjaardagen ook niet vergeten hoor.... *schrijft op*


    Groetjes

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MattDVD
    Jaaaa, ik voel me weer goed! bedankt voor de reacties.... Henk ze wisten dat ik ging rijen in een auto en ze hebben dus maar een maandagloze autorijdag van gemaakt Lex... je maakt toch wel een uitzondering? je wordt tenslotte maar 1x 18 *zucht* en Alex heeft het maar druk hoor Je moet niet zo hard werken, maar meer DVD's kijken. Veel beter voor je gezondheid . Nouja ik zal jullie verjaardagen ook niet vergeten hoor.... *schrijft op*
    Groetjes
    Ben jij toevallig ook diegene die zonder rijbewijs in De Maaspoort komt bowlen???? Ik heb nog een rekening liggen van een kaakfractuur vanwege die bal van jou die niet over de grond ging maar door de lucht, die niet vooruit ging maar naar links.(Juist ja, dat was ik ja, 4 banen links van jou en toch kon ik 'm niet ontwijken. )

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Ben jij toevallig ook diegene die zonder rijbewijs in De Maaspoort komt bowlen???? Ik heb nog een rekening liggen van een kaakfractuur vanwege die bal van jou die niet over de grond ging maar door de lucht, die niet vooruit ging maar naar links.(Juist ja, dat was ik ja, 4 banen links van jou en toch kon ik 'm niet ontwijken. )
    Henk, het is geen ouwe hoer thread hiero.
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steven Maas
    Henk, het is geen ouwe hoer thread hiero.
    Ja, gelijk,heb je, ik was al helemaal op verjaarsvisite en dat gaat te ver. OFFIE zal ook nog wel even komen feliciteren.

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Ben jij toevallig ook diegene die zonder rijbewijs in De Maaspoort komt bowlen???? Ik heb nog een rekening liggen van een kaakfractuur vanwege die bal van jou die niet over de grond ging maar door de lucht, die niet vooruit ging maar naar links.(Juist ja, dat was ik ja, 4 banen links van jou en toch kon ik 'm niet ontwijken. )
    sorry, mijn schuld ik had nog geen bowlingsrijbewijs, dus nixs wordt gedekt door de verzekering Dus je kan wel fluiten naar die nieuwe Porsche in DVD uitvoering

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MattDVD

    sorry, mijn schuld ik had nog geen bowlingsrijbewijs, dus nixs wordt gedekt door de verzekering Dus je kan wel fluiten naar die nieuwe Porsche in DVD uitvoering
    Ah, ik kom jou in Den Bosch nog wel een keer tegen. Ik heb je goed onthouden. Zo'n mannetje met een beetje matte dvd-kop. Kan niet missen.
    Ik kom uit Oss, dus je weet het...

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Ah, ik kom jou in Den Bosch nog wel een keer tegen. Ik heb je goed onthouden. Zo'n mannetje met een beetje matte dvd-kop. Kan niet missen.
    Ik kom uit Oss, dus je weet het...
    Ja, en kijk goed naar mijn ogen van die dvd oogjes. Ik herken je wel doordat je allemaal plakkertjes op je lichaam hebt met alle prijzen van de dvd's bij de mediamarkt die je wil gaan vergelijken. Dan lees ik eerst alle prijzen en dan ga ik hard wegrennen... knappe jongen als me dat lukt, maarja ik ben nog relatief ''jong'' geleken met jou *ugh* no offence

Pagina 5 van 91 EersteEerste 1234567891555 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •