Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 37 van 37 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Morgen komen Antz, The Prince of Egypt, Shark Tale, Road to El Dorado, Joseph: The King of Dreams, Flushed Away, Over the Hedge, Wallace & Gromit: The Curse of the Were-rabbit en Sinbad: Legend of the Seven Seas te koop. De laatste twee titels zijn nog steeds niet te koop bij Bol.com, de meeste titels zijn al wel op voorraad. Bij Wehkamp kun je ze wel allemaal kopen en ze zijn op voorraad.

  2. #27

    Standaard

    Denk niet dat Antz, Simbad en Wallace & Gromit hier zullen verschijnen.
    BD (1243) What i Watch

  3. #28

    Standaard

    Antz is gewoon op voorraad bij Bol.com, dus waarom zou die niet verschijnen? Sinbad en Wallace & Gromit daarentegen kun je niet bij Bol.com bestellen, maar wel bij o.a. Wehkamp, DVD Outlet en Bookspot

  4. #29

    Standaard

    Aan Wehkamp heb ik spijtig genoeg geen boodschap want die leveren niet naar België. Bummer want ze zijn daar niet te duur...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Aan Wehkamp heb ik spijtig genoeg geen boodschap want die leveren niet naar België. Bummer want ze zijn daar niet te duur...

    Kan je ze niet bestellen en ophalen bij een DHL punt bij de grens van België? Of is dat te ver rijden?

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Kan je ze niet bestellen en ophalen bij een DHL punt bij de grens van België? Of is dat te ver rijden?
    Dat is te ver rijden voor me.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #32

    Standaard

    Ik heb de mijne allemaal uit de US. Verwacht er 4 deze week. Enkel Wallace & Gromit ontbreekt nog.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik heb de mijne allemaal uit de US. Verwacht er 4 deze week. Enkel Wallace & Gromit ontbreekt nog.
    Flushed Away en Wallace hebben in de US geen Nederlandse ondertitels.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #34

    Standaard

    Vandaag binnen gekregen van Wehkamp: Flushed Away, Wallace & Gromit, en Shark Tale.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  10. #35

    Standaard

    Enig idee wanneer en of Chicken Run hier nog gaat uitkomen? Voorlopig doe ik het met de US versie, maar zou graag de NL/Vlaamse audiotrack ook hebben.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Enig idee wanneer en of Chicken Run hier nog gaat uitkomen? Voorlopig doe ik het met de US versie, maar zou graag de NL/Vlaamse audiotrack ook hebben.
    Geen idee wie daar nu de rechten van heeft. In ieder geval niet DreamWorks.

  12. #37

    Standaard

    A-FIlm had de rechten in Nederland en volgens mij zijn ze nu in bezit van Dutch FilmWorks dus daar hoef je niet snel een blu-ray van te verwachten denk ik.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •