De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Fout in DVD box ''FC De Kampioenen - seizoen 19''

    Technische fout bij de dvd-box van reeks 19

    Er is een probleempje geslopen in de dvd's van het jongste seizoen, dat afgelopen donderdag verscheen. Wanneer je via het hoofdmenu afleveringen 3, 6 of 11 selecteert om te bekijken, is er geen geluid. Dit probleem stelt zich echter niet wanneer men via het menu Speel alles kiest en de afleveringen allemaal na elkaar bekijkt.

    Iedereen die zo'n foute dvd-box in bezit heeft, kan vanaf 16 november tot eind december 2009 in uw verkooppunt uw dvd-box omruilen voor een nieuw exemplaar met correcte schijfjes. Vergeet wel niet om uw betaalbewijs mee te nemen!

    EIC tracht steeds om de kwaliteit van de producten hoog te houden. Helaas kan er bij het duplicatieproces wel iets fout gaan. Helaas kan een klein stofdeeltje al voor gigantische problemen zorgen. EIC wil zich dan ook naar u toe verontschuldigen omdat u hierdoor een extra trip naar uw verkooppunt dient te maken.


    Bron : DeKampioenen.be

    Ik wacht voorlopig nog maar effe met aanschaffen, wil wel goede DVDs hebben

  2. #2

    Standaard

    Ik heb een goeie aangeschaft, vandaar dat ik in de winkel (Fnac Wijnegem) er even op moest wachten, want de levering was vertraagd. De exemplaren die ze daar hebben zijn alleszins de goede.

    Maar niet voor het één of het ander, dit is al de derde keer dat desbetreffende maatschappij een release van FCK verprutst. Eerst op de 15 seizoenenbox een niet synchrone disk, dan een paar seizoenen geleden een aflevering (Love Boat) die voortijdig beëindigd werd. En dan nu weer dit.!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Ik heb een goeie aangeschaft, vandaar dat ik in de winkel (Fnac Wijnegem) er even op moest wachten, want de levering was vertraagd. De exemplaren die ze daar hebben zijn alleszins de goede.

    Maar niet voor het één of het ander, dit is al de derde keer dat desbetreffende maatschappij een release van FCK verprutst. Eerst op de 15 seizoenenbox een niet synchrone disk, dan een paar seizoenen geleden een aflevering (Love Boat) die voortijdig beëindigd werd. En dan nu weer dit.!
    De 15 seizoenenbox kwam destijds van Universal, maar het blijft inderdaad knoeiwerk. De menu's van de laatste seizoenen trekken ook op niks meer.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  4. #4

    Standaard

    Ik heb de goeie versie jammer genoeg nog steeds niet aangetroffen in de winkelrekken, komt maar niet binnen :sad:
    BD (1243) What i Watch

  5. #5

    Standaard

    Dat is idd wel balen, want het is toch klote dat ze nog geen fatsoenlijke dvd box kunnen uitbrengen.

    Ik wacht idd nog effe met kopen van de box.

    Overigens heb ik een leuke foto gevonden van onze favo serie :



    Zo zien we onze Kampioenekes nou nooit

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •