Pagina 31 van 31 EersteEerste ... 212728293031
De resultaten 751 tot 771 van 771 worden weergegeven.
  1. #751

    Standaard

    Als ik er aan denk zal ik vanavond de BD's mee naar huis nemen(mits niet verhuurd) en kijken of BDinfo de subs weergeeft.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #752

    Standaard

    NL:

    Barbara (1080i/50) Bron: In bezit van Member
    A-film vermeldt gewoon 1080p op de inlay.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #753

    Standaard

    UK:

    False Trail(Jägarna 2) (1080i/50) Bron: In bezit van Member
    Volgens blu-ray.com is het toch progressief, maar dan blijft nog wel de 4% PAL speed-up over.

    The Hunt(Jagten) (1080i/50) Bron: In bezit van Member
    Volgens blu-ray.com is het toch progressief, maar dan blijft nog wel de 4% PAL speed-up over.

    Beide Arrow uitgaves, waarom ze dat dan doen???
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #754

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door timofp Bekijk bericht
    Dus je kan kiezen tussen de NL of FR subs en beiden zijn forced (i.e. ingebrand in de beel stream)? Dit betekend dus een gigantische verspilling van opslagruimte en bitrate omdat de film er 2x opstaat, dit zou wel heel erg zijn.
    Nee de blu-ray heeft geen 2 videostreams. Gewoon 1 videostream dus niet ingebrand.

  5. #755

    Standaard

    DE:

    Absolute Giganten (1080i/50) Bron: In bezit van Member
    Staat wel netjes op de hoes vermeld, maar de tijdsduur staat wel verkeerd, zonder de 4% PAL speed-up.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #756

    Standaard

    Vraag aan de moderatoren: waarom is van dit topic geen 'sticky' ("Belangrijke discussie") gemaakt eigenlijk?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #757

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Vraag aan de moderatoren: waarom is van dit topic geen 'sticky' ("Belangrijke discussie") gemaakt eigenlijk?
    We kunnen niet elk topic sticky maken, daar moet je keuzes in maken.
    Gezien dat het laatste bericht van ruim een jaar geleden is lijkt het op dit moment wel mee te vallen met de 'missers'.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #758

    Standaard

    OK, jullie keuze, maar de stickie "Alles over regiocodering", toch iets minder interessant lijkt me, is al sinds augustus 2013 niet meer bijgewerkt...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #759

    Standaard

    Misschien dan een idee om iig dit topic en het Warner laat ons in de steek-topic samen te voegen, want dit lijkt me wel een onderdeel voor het misser-topic. Maar dan deze wel even hernoemen en het gedeelte tussen haakjes verwijderen. Want de missers zijn nogal divers, en op ze nu allemaal op te noemen is ook zo wat.
    En om dan van deze een sticky te maken ipv die van regiocodering vind ik niet eens zo'n slecht plan.

  10. #760

    Standaard

    Je hebt mijn zegen!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #761

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Je hebt mijn zegen!
    Helaas kan ik dat niet persoonlijk bewerkstelligen. Dat beslist Ludo en hij of een moderator past dit dan aan.

  12. #762

    Standaard

    Maar omdat het nu wel erg specifiek Warner is, is het misschien juist wel een idee om dat topic apart te laten staan. Ook omdat het dan erg duidelijk is waarover het gaat i.p.v. een meer algemeen topic. En, dit topic lijkt meer over beeld en ondertitels te gaan, terwijl Warner juist op geluid door het ijs zakt.
    Maar goed, we zien het wel.

  13. #763

    Standaard

    Misschien goed om het Warner topic te laten staan, maar de titels kunnen hier ook genoemd worden. Hier kunnen natuurlijk ook titels besproken worden die iets hebben met geluid oid.

  14. #764
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het nadeel van samenvoegen is dat berichten kriskras door elkaar komen te staan, afhankelijk van hun timestamp. Dan worden de topics letterlijk uit hun verband gerukt en niet meer zomaar te volgen.
    Wat we meestal bij langdurige topics doen is een nieuw deel maken. Alle nieuwe informatie zou je dan kunnen centreren in een specifieker of juist algemener topic.

    Het nadeel van heel veel stickies is dat nieuwe berichten pas na die 'hele' rij verschijnen en minder focus krijgen. Is een topic hot, dan verschijnt hij vanzelf steeds bovenaan, dus dat regelt zich voor een deel zelf. We willen ook de focus houden op een belangrijk deel van de subforums en dat zijn de regels. Maar suggesties nemen we natuurlijk wel altijd mee.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #765

    Standaard

    Lange tijd dat er niet in dit topic gepost is, maar ik heb er weer eens eentje. Laat je niet verleiden door de erg mooie uitgave (uiterlijk gezien dan) en de onjuiste informatie op blu-ray.com maar de Britse special edition van Johnny Mnemonic moet het doen met een 1080/50i transfer.



    Ongelooflijk dat dit kan in 2022.

    De OOP Duitse en Amerikaanse releases hadden trouwens wel een 1080p transfer.
    Laatst aangepast door Richard B. : 30-05-2022 om 22:58

  16. #766

    Standaard

    OOP? De Duitse Johnny Mnemonic blu-ray kan ik gewoon kopen op Amazon.nl en .de.

  17. #767

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    OOP? De Duitse Johnny Mnemonic blu-ray kan ik gewoon kopen op Amazon.nl en .de.
    Je hebt gelijk. De hoge prijs wekte op mij de indruk dat deze reguliere versie (net als de eerdere LE's) ook al OOP was. Maar dat is inderdaad onjuist.

  18. #768

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Lange tijd dat er niet in dit topic gepost is, maar ik heb er weer eens eentje. Laat je niet verleiden door de erg mooie uitgave (uiterlijk gezien dan) en de onjuiste informatie op blu-ray.com maar de Britse special edition van Johnny Mnemonic moet het doen met een 1080/50i transfer.
    Ongelooflijk dat dit kan in 2022.
    Maar zie je dat ook op één of andere manier? Ik heb veel TV-series en concerten op Blu-ray in 1080i en die zien er zonder uitzondering voortreffelijk uit. Is dit niet gewoon een vooroordeel? Of zit dat tussen de oren? Ik zou er echt niet mee kunnen zitten. Je zou net zo goed kunnen beweren dat de meeste 4K-uitgaven nep-4K zijn omdat ze vanaf een 2K-intermediate opgeschaald zijn naar 4K. En dat doet mijn 4K-TV met een gewone Blu-ray ook.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #769

    Standaard

    Het is meer iets dat je hoort dan ziet omdat het geluid versneld moet worden, vooral als er geen pitch-correctie is gedaan.

    Bij concerten is 1080i eerder noodzaak omdat die meestal op hogere framerates dan 24pfs worden gefilmd. In 1080i60 kan zowel 30fps (progressive via soft-pulldown of interlaced) als 60fps (interlaced).

  20. #770

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Je hebt gelijk. De hoge prijs wekte op mij de indruk dat deze reguliere versie (net als de eerdere LE's) ook al OOP was. Maar dat is inderdaad onjuist.
    Op Amazon.nl heeft ie wel een normale prijs.

  21. #771

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Maar zie je dat ook op één of andere manier? Ik heb veel TV-series en concerten op Blu-ray in 1080i en die zien er zonder uitzondering voortreffelijk uit. Is dit niet gewoon een vooroordeel? Of zit dat tussen de oren? Ik zou er echt niet mee kunnen zitten. Je zou net zo goed kunnen beweren dat de meeste 4K-uitgaven nep-4K zijn omdat ze vanaf een 2K-intermediate opgeschaald zijn naar 4K. En dat doet mijn 4K-TV met een gewone Blu-ray ook.
    Er zijn 1080i versies die er inderdaad uitstekend uitzien en waarbij je het nauwelijks merkt. Zoals Scavenger al aangeeft zit het dan hooguit in de pitch van het geluid.

    Echter: bij deze specifieke uitgave kan ik uit ervaring zeggen dat de beeldkwaliteit van DVD-niveau is. Het ziet er echt totaal niet uit als een HD-transfer. Ik vraag me zelfs af of de beeldkwaliteit niet minder is dan de Superbit die ik nog heb liggen.

Pagina 31 van 31 EersteEerste ... 212728293031

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •