Pagina 2 van 31 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 771 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Op de Doomsday blu ray staat wel een sticker op FULL HD 1080, tevens op de achterkant
    Dat is het hem juist. Deze informatie klopt dus niet altijd en volgens mij doen sommige uitgevers dat ook bewust. Vooral de stickers zijn zeer misleidend daarom dit topic.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Ik zie op blu-ray.com dat veel concerten een 1080i transfer hebben. Maar vaak is de kwaliteit prima tot zeer goed zelfs, gezien de beoordelingen. Het lijkt mij dan ook niet handig om die allemaal over 1 kam te scheren en als "slecht" te beoordelen.

    Misschien daarom ook handig om reviews erbij te vermelden.
    Ik doe er een link bij van de site waar je de review kunt vinden. Ik zeg ook niet dat het er bij voorbaat slecht uit hoeft te zien maar ik zelf wil geen 1080i als het ook FullHD kan.

  2. #27

    Standaard ...



    Deze is jammer genoeg ook 1080i. Enorm ontgoocheld dat men bij Lumière nu ook begint ...

  3. #28

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Was Snatch niet 1080i?
    Nee, ik heb hem hier in de kast staan. Niks mis met deze uitgave.

  5. #30

    Standaard

    Ik heb zelf Slumdog Millionaire liggen en ik vind hem gewoon TOP. Die schaduwen en zwarte beelden hebben gewoon te maken met de manier van filmen en de soort drager waarop het gefilmd is. Bij SM is dit een handycam: dit betekend meer ruis bij veel beweging en donkertes, ook valere softere kleuren = eigen aan handycam, doe het zelf eens met je videocamera en je zal zien dat er niets mis is met SM.

    Kwaliteitsgezien is er niets aan te merken.

    Kan er iemand Se7en eens bekijken? daar is pas iets grondig mis.
    Het beeld bevat storend veel interlaced videolines.



    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik. Bekijk bericht
    Ik zie het verschil eigenlijk nooit.

    Echter waar ik me wel aan irriteer is de ruis in schaduwen/ zwarte beelden. Dit viel me bij Slumdog erg op. Maar heeft dit iets met 1080i te maken? Want bij Planet Earth viel me dit ook al op...

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Was Snatch niet 1080i?
    NEE!

    Snatch is een goeie uitgave!

  7. #32

    Standaard

    Saw III: 1080/60i

    Was ergens een topic van in het BD gedeelte, kan hem niet direct vinden.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  8. #33

    Standaard

    Good Shepherd was ook 1080i.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 28-11-2009 om 15:18 Reden: ...

  9. #34

    Standaard

    Iemand hier Amelie in huis, zoja, hoe is de beeldkwaliteit?

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Saw III: 1080/60i

    Was ergens een topic van in het BD gedeelte, kan hem niet direct vinden.
    NL uitgave is 1080p http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3217
    USA ook http://www.blu-ray.com/movies/Saw-III-Blu-ray/177/

    Dus welke uitgave is dit dan?

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Iemand hier Amelie in huis, zoja, hoe is de beeldkwaliteit?
    Vind hem zelf nogal matig, ziet er iets beter uit dan een upscalde dvd eigenlijk maar dat is mijn mening...

  12. #37

    Standaard

    kan iemand Se7en eens controleren? Ik heb mijn serieuze twijfel dat deze 1080P is.
    zou me verwonderen met rcv

  13. #38

    Standaard

    seven is gewoon goed. Check maar eens de review op www.dvdinfo.be
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    kan iemand Se7en eens controleren? Ik heb mijn serieuze twijfel dat deze 1080P is.
    zou me verwonderen met rcv
    Film is 1080p.
    Logo intro RCV en Kijkwijzer zijn 1080i.
    Trailers zijn 576p.

  15. #40

    Standaard

    Vond Se7en er goed uitzien. En wel degelijk 1080p, zonet getest.

    RCV heeft toch wel enkele releases die er heel knap uitzien zoals bv. Golden Compass.

  16. #41

    Standaard

    Nog 2 keer 1080i van DFW en DFW/House Of Knowledge, zelf in bezit:

    1. Amazing Planet
    2. Running Scared

    en er staat gewoon 1080p op de voor- en achterkant........

  17. #42

    Standaard

    Ik heb nu direct door gelinked naar de reviews. Ik had dat eerst niet omdat dat niet ging bij dvd-home.nl. Maar nu wel omdat de nieuwe website gisteren live gegaan is. Alleen nog niet alle reviews staan er al.

  18. #43

    Standaard

    Ter aanvulling van Perfume: The Story of a Murderer. Er wordt in de review
    http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=4005 ook vermeld dat de beeldverhouding verkeerd is.

  19. #44

    Standaard

    Ik heb even gechecked bij Slumdog Millionnaire en mijn Blurayspeler geeft 576i weer i pv 1080i? Is er iets mis met de Blu-ray of de Blurayspeler????

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik heb even gechecked bij Slumdog Millionnaire en mijn Blurayspeler geeft 576i weer i pv 1080i? Is er iets mis met de Blu-ray of de Blurayspeler????
    Of met de TV, HDMI kabel.
    Dat wordt o.a. instellingen controleren, andere disc proberen, apparatuur uit/aanzetten, evt terug zetten naar fabrieksinstellingen, software updates, met andere woorden uitsluiten wat het probleem niet is.

  21. #46

    Standaard

    Vind het zelf een beetje flauw om 1.78/1.85 beeldformaten meteen als foutief te zien. Als een beeld verknipt is van 2.35 naar 1.85 dan snap ik het wel, maar ik zou de grens toch iets hoger leggen...

  22. #47

    Standaard

    Misschien dat het aan mij ligt, maar ik vind dat sommige mensen ook wel kunnen zeuren.
    Kijk als je het nu hebt over 1080i bij films, geen 24p of geen DD TrueHD enz. Dan vind ik dat je mag klagen. Maar om nu te gaan zeuren over aspectratios 1,78:1 ipv. 1,85:1. Bij dvds doen ze het altijd en hoor je ooit iemand klagen?

    Ook klagen bij bijvoorbeeld tv-series en concertregistraties vind ik soms een beetje overdreven, want meestal is de master gewoon 1080i en geen 24p en daar kunnen ze moeilijk wat anders van maken of niet soms. Als het er goed uitziet is het toch gewoon goed genoeg?
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  23. #48

    Standaard

    1,78 en 1,85 ben ik het met bovenstaande members wel eens.
    Met de master alleen als er geen 24p master beschikbaar is.

    Ow ja, Flyboys van DFW ook 1080i.
    Staat uiteraard wel weer op de voor- en achterkant 1080p. Zelf in bezit.

    Later misschien meer toevoegingen.
    Laatst aangepast door peptalk : 23-11-2009 om 20:38 Reden: Flyboys toegevoegd

  24. #49

    Standaard

    Ik word een beetje depri van deze thread, het ergste van alles vind ik dat de gemiddelde consument er geen flauw benul van heeft dat ie gewoon afgezet wordt bij aankoop van een bepaalde titel uit deze thread...

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Bij de reacties op de review wordt het door 2 mensen bevestigd.
    (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=56503)
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

Pagina 2 van 31 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •