Pagina 29 van 31 EersteEerste ... 1925262728293031 LaatsteLaatste
De resultaten 701 tot 725 van 771 worden weergegeven.
  1. #701

    Standaard

    Ik zie resident evil: apocalypse in de lijst staan. Vanmorgen heb ik deze bekeken en het beeldformaat was gewoon 2.35:1 en ook geen compressiefouten gezien. Indien dat laatste er nog in zit, heb ik het in ieder geval niet waargenomen. Beeldkwaliteit was verder niet denderend maar wel voldoende (disc is maar 16gb). Kan het zijn dat Paradiso een nieuwe versie van de film heeft uitgebracht? Ik heb trouwens de versie gezien uit de box (deel 1-4).

  2. #702

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Ik zie resident evil: apocalypse in de lijst staan. Vanmorgen heb ik deze bekeken en het beeldformaat was gewoon 2.35:1 en ook geen compressiefouten gezien. Indien dat laatste er nog in zit, heb ik het in ieder geval niet waargenomen. Beeldkwaliteit was verder niet denderend maar wel voldoende (disc is maar 16gb). Kan het zijn dat Paradiso een nieuwe versie van de film heeft uitgebracht? Ik heb trouwens de versie gezien uit de box (deel 1-4).
    Waarschijnlijk verwissel je deze 2.

    Resident Evil: Extinction (1080i50, bron)
    Resident Evil: Apocalypse (1.78:1 in plaats van 2.35:1, bron, regelmatig beschadigingen plaatje)

  3. #703

    Standaard

    Nee, ik bedoel echt Apocalypse. Nu net even in mijn computer opgestart en naar de scene van het beschadigde plaatje gegaan. Ik heb echt geen beschadiging kunnen waarnemen. En ook is het beeldformaat 2.35:1. Dus lijkt me toch dat ze de film opnieuw hebben uitgebracht.

    Extinction is helaas nog ongewijzigd, dus inderdaad 1080i. Maar op zich is de beeldkwaliteit toch prima. Afterlife is helaas ook nog steeds de gecensureerde versie, zonde....

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Waarschijnlijk verwissel je deze 2.

    Resident Evil: Extinction (1080i50, bron)
    Resident Evil: Apocalypse (1.78:1 in plaats van 2.35:1, bron, regelmatig beschadigingen plaatje)

  4. #704

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Iemand al de juiste specs van The Crow?

    Volgens de DWF prutsers is de audio vermeld op de achterkant slechts 2.0?
    Zie de discussie elders op het forum. Weet niet meer waar maar er waren meer mensen niet te spreken. Maar dit probleem was allang bekend

  5. #705

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Ik zie resident evil: apocalypse in de lijst staan. Vanmorgen heb ik deze bekeken en het beeldformaat was gewoon 2.35:1 en ook geen compressiefouten gezien. Indien dat laatste er nog in zit, heb ik het in ieder geval niet waargenomen. Beeldkwaliteit was verder niet denderend maar wel voldoende (disc is maar 16gb). Kan het zijn dat Paradiso een nieuwe versie van de film heeft uitgebracht? Ik heb trouwens de versie gezien uit de box (deel 1-4).
    Oudere uitgave van Resident Evil 2 is ook 16 gig, dus je beweerd dat jou uitgave zwarte balken heeft?
    Overal vindt ik nog de Widescreen 1.78:1 1080p24fps VC-1 High Definition [Open Matte van 2.40:1]

    En de EAN: 5414937042302 is nog overal hetzelfde.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 30-09-2013 om 21:59

  6. #706

    Standaard

    De EAN kan ik niet nakijken, omdat ik de box bezit met deel 1 t/m 4 erin.

    Maar ik heb inderdaad de zwarte balken, zie hier Screenshot. Zo te zien "mis" ik wat beeld aan de bovenkant en onderkant als je het vergelijkt met het eerder geplaatste beschadigde screenshot.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Oudere uitgave van Resident Evil 2 is ook 16 gig, dus je beweerd dat jou uitgave zwarte balken heeft?
    Overal vindt ik nog de Widescreen 1.78:1 1080p24fps VC-1 High Definition [Open Matte van 2.40:1]

    En de EAN: 5414937042302 is nog overal hetzelfde.
    Laatst aangepast door korenjw : 01-10-2013 om 17:57

  7. #707

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    De EAN kan ik niet nakijken, omdat ik de box bezit met deel 1 t/m 4 erin.

    Maar ik heb inderdaad de zwarte balken, zie hier Screenshot. Zo te zien "mis" ik wat beeld aan de bovenkant en onderkant als je het vergelijkt met het eerder geplaatste beschadigde screenshot.
    Vreemd, want A-Film heeft beweerd dat er geen andere master beschikbaar was en er geen vervanging voor de defecte disc mogelijk was...

    Wat is de code die op de binnenrand van de disc staat en wie is de uitgever van deze box?

  8. #708

    Standaard

    De box is van Entertainment One met de eerste 4 films erin.

    Deel 1 is van Universal.
    Deel 2 is van Paradiso
    Deel 3 en 4 is van RCV/E-One

    Bij deel 2 staat in de ring 55031714/RESE4230NL-1 S 21


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Vreemd, want A-Film heeft beweerd dat er geen andere master beschikbaar was en er geen vervanging voor de defecte disc mogelijk was...

    Wat is de code die op de binnenrand van de disc staat en wie is de uitgever van deze box?

  9. #709

    Standaard

    Ik heb de bron verwijzingen naar dvd-home.nl weg gehaald. Het lijkt erop dat ze nu of in iedergeval deze week definitief op zwart gaan.
    De lijst bij werken moet ik nog doen maar daar wil ik even voorgaan zitten want ik loop 4 maanden achter ofzo.

  10. #710

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    De EAN kan ik niet nakijken, omdat ik de box bezit met deel 1 t/m 4 erin.

    Maar ik heb inderdaad de zwarte balken, zie hier Screenshot. Zo te zien "mis" ik wat beeld aan de bovenkant en onderkant als je het vergelijkt met het eerder geplaatste beschadigde screenshot.
    dit is een andere frame.
    De agent heeft hier zijn wapen in een andere hoek, daar zie je ook aan de linkerkant minder beeld van zijn arm.

  11. #711

    Standaard

    Melancholia (Duration: 130 min (25f) zie http://www.melancholiathemovie.com/#_technicalinfo
    A-film is de juiste uitgave en de UK Artificial Eye niet

  12. #712

    Standaard

    Weer 1 van Justbridge: I Spit on Your Grave 2 1080i50

    EDIT: Op de hoes staat 1080p
    Laatst aangepast door peptalk : 18-11-2013 om 23:54
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #713

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Weer 1 van Justbridge: I Spit on Your Grave 2 1080i50
    Was deel 1 dit ook ?

    Heeft iemand een voorbeeld via een site met foto's of iets dergelijks waar ik het grote verschil kan zien..

  14. #714

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Was deel 1 dit ook ?

    Heeft iemand een voorbeeld via een site met foto's of iets dergelijks waar ik het grote verschil kan zien..
    Het verschil kun je niet alleen zien, maar ook horen!
    1080i50 is 4% PAL speed-up van het geluid
    Laatst aangepast door Hombre : 18-11-2013 om 06:36

  15. #715

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Was deel 1 dit ook ?
    Geen idede, die hebben we niet in de videotheek.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Het verschil kun je niet alleen zien, maar ook horen!
    1080i50 is 4% PAL spped-up van het geluid
    Ook het beeld is 4% sneller
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #716

    Standaard

    Ken Follett's World Without End, nl versie is 1080i/50 en geluid is HR; UK en USA versies zijn 1080p en geluid is MA
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  17. #717

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    Ken Follett's World Without End, nl versie is 1080i/50 en geluid is HR; UK en USA versies zijn 1080p en geluid is MA
    Dat kan ik moeilijk geloven. Heb de box zelf in huis. Is al enige tijd dat ik hem bekeken heb maar ga dit morgenochtend zelf even nakijken.
    Kan me niet herinneren dat dit geen 1080p was.

    EDIT: Het klopt idd wat je zegt, i50 en HR audio. Had het echt niet in de mot toen ik de serie gekeken heb.
    Laatst aangepast door jurgen42u : 18-11-2013 om 07:00

  18. #718

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Dat kan ik moeilijk geloven. Heb de box zelf in huis. Is al enige tijd dat ik hem bekeken heb maar ga dit morgenochtend zelf even nakijken.
    Kan me niet herinneren dat dit geen 1080p was.

    EDIT: Het klopt idd wat je zegt, i50 en HR audio. Had het echt niet in de mot toen ik de serie gekeken heb.
    Verbaast me niets. Knappe jongen die het verschil ziet en/of hoort.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #719

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Verbaast me niets. Knappe jongen die het verschil ziet en/of hoort.
    Dat kun je alleen maar zeggen als je beide versies kort achter elkaar bekijkt natuurlijk....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #720

    Standaard

    Ik heb pas Sherlock Seizoen 1 op blu-ray gekocht welke van DFW is maar het beeld is echt vreselijk of ligt dit nu aan mij ??
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  21. #721

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Dat kan ik moeilijk geloven. Heb de box zelf in huis. Is al enige tijd dat ik hem bekeken heb maar ga dit morgenochtend zelf even nakijken.
    Kan me niet herinneren dat dit geen 1080p was.

    EDIT: Het klopt idd wat je zegt, i50 en HR audio. Had het echt niet in de mot toen ik de serie gekeken heb.
    Serie is ook prachtig in 1080i

  22. #722

    Standaard

    Verbaast me niets. Knappe jongen die het verschil ziet en/of hoort.

    bloos, bloos

    jee denk jij dat ik knap ben

  23. #723

    Standaard

    UK: Warm Bodies van eOne: AR is 1:85, maar OAR is 2.35:1
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #724

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    UK: Warm Bodies van eOne: AR is 1:85, maar OAR is 2.35:1
    crap, UK versie vorige week gekocht.... is het een open matte uitgave of is er geknipt ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  25. #725

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    crap, UK versie vorige week gekocht.... is het een open matte uitgave of is er geknipt ?
    Ik denk geknipt, anders zou er wel heel weinig van gezichten overblijven, maar onder voorbehoud want dat laat ik liever aan de kenners over.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 29 van 31 EersteEerste ... 1925262728293031 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •