De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Onkyo TX-SR 705 probleem

    Ik heb een probleem met mijn beeld en hopelijk kan iemand mij helpen.

    Ik heb mijn pana bdp 60 middels HDMI op mijn, in de topictitel aangehaalde, receiver aangesloten. Van de receiver weer naar een sharp FullHD 82 cm scherm.

    Nu heb ik bij heel veel blu-ray's een soort van strepen door het beeld heen lopen. Nu heb ik dat bij de ene film meer dan bij de ander, maar zeker wel storend zo nu en dan.
    Ook als ik diezelfde film met de ps3 afspeel heb ik hetzelfde probleem..ook wel eens de kabels verwisseld, maar dat mocht ook niet baten.

    Nu denk ik zelf dat het aan mijn tv ligt die op de een of andere manier niet goed met het verstuurde beeld om kan gaan als ik blu-ray kijk.

    Heeft iemand een idee?

    Gr Stefan
    "I'm allergic to bullshit"
    My collection: http://www.intervocative.com/dvdcoll....aspx/Stefan81

  2. #2

    Standaard

    Een idee is om de BD speler of PS3 een keer rechtstreeks op de TV aan te sluiten en te kijken of je er dan ook last van hebt. Het kan nl. ook door de receiver komen.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  3. #3

    Standaard

    ik heb mijn bluray speler rechtstreeks op mijn tv aangeloten en blijf hetzelfde probleem houden..misschien de tv dat de problemen geeft?
    "I'm allergic to bullshit"
    My collection: http://www.intervocative.com/dvdcoll....aspx/Stefan81

  4. #4

    Standaard

    Onkyo en Panasonic leveren vaker samen problemen. Heb daar hier ook nog steeds geen oplossing voor met mijn Onkyo 806, Panasonic 42G10 en BD60 speler. Beeld valt vaak weg en een software-update + nieuwe print bleek ook niet te helpen helaas...

    Wacht nog op een reactie van de monteur die zich er mee bezig zal gaan houden.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hylian_Knight Bekijk bericht
    Onkyo en Panasonic leveren vaker samen problemen. Heb daar hier ook nog steeds geen oplossing voor met mijn Onkyo 806, Panasonic 42G10 en BD60 speler. Beeld valt vaak weg en een software-update + nieuwe print bleek ook niet te helpen helaas...

    Wacht nog op een reactie van de monteur die zich er mee bezig zal gaan houden.
    Ik gebruik ook de BD60 in combinatie met de Onkyo TX-SR806 en een Panasonic PZ4680 en heb geen enkel probleem met deze combi.

  6. #6

    Standaard

    Nou...zoals ik al aangaf heb ik mijn pana nu rechtstreeks aangesloten op mijn sharp lcd tv (fullhd) en blijf ik hetzelfde probleem houden..dus ik denk niet dat het aan de combi onkyo pana ligt ...Misschien toch de tv?
    "I'm allergic to bullshit"
    My collection: http://www.intervocative.com/dvdcoll....aspx/Stefan81

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefan Bekijk bericht
    Nou...zoals ik al aangaf heb ik mijn pana nu rechtstreeks aangesloten op mijn sharp lcd tv (fullhd) en blijf ik hetzelfde probleem houden..dus ik denk niet dat het aan de combi onkyo pana ligt ...Misschien toch de tv?
    Al een andere HDMI ingang op je tv geprobeerd !
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  8. #8

    Standaard

    Zet alle beeldverbeteraars van je tv uit. Controleer of je in je BD spelert misschien progressive scan oid aan hebt staan en zet dat ook uit. Check dan nogmaals.
    Controleer het op elke HDMI ingang van je TV rechtstreeks met je BD spelert verbonden. Blijft het probleem? Probeer een andere HDMI kabel. Blijft het probleem? Dan weet ik het ook niet meer.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Zet alle beeldverbeteraars van je tv uit. Controleer of je in je BD spelert misschien progressive scan oid aan hebt staan en zet dat ook uit. Check dan nogmaals.
    Controleer het op elke HDMI ingang van je TV rechtstreeks met je BD spelert verbonden. Blijft het probleem? Probeer een andere HDMI kabel. Blijft het probleem? Dan weet ik het ook niet meer.
    Alle beeldverbeteraars staan uit (ook die vanuit mijn Pana)..mijn andere HDMI ingang is schijnbaar overleden , aangezien ik geen beeld/geluid krijg. Heb hetzelfde probleem met mijn ps3, dus is geen probleem van de Pana in ieder geval. Andere kabel heeft ook geen effect...Resume..denk ik ik ernstig op zoek moet naar een nieuwe tv ben ik bang .
    "I'm allergic to bullshit"
    My collection: http://www.intervocative.com/dvdcoll....aspx/Stefan81

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •