De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.

Discussie: Philips 56pfl9954h

  1. #1

    Standaard Philips 56pfl9954h

    Heeft er al iemand ervaring met deze:


    Ik denk wel dat deze de moeite is zeker voor BR. De prijs is wel heel hoog...


  2. #2

    Standaard

    Veel geld voor deze gimmick
    Blu ray ziet er goed uit(over het algemeen)
    Tv uitzendingen in 16-9 hebben uiteraard links en rechts een grote zwarte balk(als je geen vertekening wilt hebben
    4:3 uitgezonden film kunnen niet 4:3 worden weergegeven
    zoomfunctie met beeld knippen is normaal
    functie 3 recht het beeld links en recht enorm op.
    Dit WORD niet het nieuwe formaat geloof het nu maar.. zal nog jaren duren voor er eindelijk eens wat behoorlijke hd uitzendingen zijn dus...
    Als je geld teveel hebt is het wellicht een idee om een muur met lift te bouwen voor twee tv,s deze voor de blauwe schijfjes(de meeste) en de andere voor tv lol.
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  3. #3

    Standaard

    De resolutie van het paneel komt ook niet overeen met die van BD. Deze zou eigenlijk 1920x820 moeten zijn om het beeld van BD 1 op 1 te laten weergeven. Het dus eigenlijk een HD Ready 1080p.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  4. #4

    Standaard

    Hoe worden films in 1:78:1 weergegeven ?


  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Hoe worden films in 1:78:1 weergegeven ?
    Zwarte balken aan de zijkanten, net zoals 3:4 op 16:9 TV's zeg maar.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Zwarte balken aan de zijkanten, net zoals 3:4 op 16:9 TV's zeg maar.
    Hmmm, deze tv is dus zeer goed geschikt voor films in 2:40:1; 2:35:1 formaten, maar discrimineert andere formaten! Het is wel zo dat de meeste films in 2:40:1 formaat zijn geschoten...


  7. #7

    Standaard

    Ik zou deze tv daarom ook niet kopen. Als je kijkt wat er in 2,35 en 2,40 is. Zijn dan blockbusters, enkele kleinere films en sommige animatiefilms.

    Verder zijn: TV uitzendingen, tv-series, b-films, meeste animatiefilms, ook nieuwere films.

    1,85:1 of 16:9, er is volgens mij nog te weinig in 2,35 & 2,40 formaat om mij er niet aan te laten ergeren als ik een serie of gewoon tv kijk.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  8. #8

    Standaard

    Van mijn 108 films zijn er iets van een 20 in 1:85:1 ; 1:78:1 dus zeker is de meerderheid in een widescreen formaat. Ik zou hem alleen gebruiken om films te zien en geen TV. De prijs steekt mij wel hard tegen.


  9. #9

    Standaard

    Hier was al een topic over: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=66055

    Met dezelfde vragen (en antwoorden).
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  10. #10

    Standaard

    Is inmiddels een stukje goedkoper geworden:
    http://www.prijsvergelijk.nl/lcd_tel...ps_56pfl9954h/

    Blijft een prachtige tv voor die prijs. Als je bereid bent iets meer te betalen dan de gemiddelde lcd of led televisie dan haal je iets geweldigs in huis!

  11. #11

    Standaard

    De beeldkwaliteit schijnt middelmatig te zijn trouwens VIZIO heeft een vergelijkbaar
    model op de markt.

  12. #12
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Hmmm, deze tv is dus zeer goed geschikt voor films in 2:40:1; 2:35:1 formaten, maar discrimineert andere formaten! Het is wel zo dat de meeste films in 2:40:1 formaat zijn geschoten...

    Nee hij discrimineert niet!
    Eigenlijk is de de eerste tv die echt het effect van de bioscoop benaderd.
    Dus 4:3 klein 16:9 breder en 21:9 het breedst.
    Dus officieel precies zoals het hoort en/of bedoeld is, de vergrotende trap.

    Echter het nadeel is, hij is veels te klein.
    Maar als er ooit een 60" plus versie uitkomt, gaat ik het heel warm krijgen.
    Enne in mijn geval never nooit geen Philips, maar da's perssonlijk!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #13

    Standaard

    1 Philips 56inch pfl9954H
    2 Vizio 58inch xvt pro razor 580cd
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    Laatst aangepast door 8mile13 : 09-02-2010 om 13:04

  14. #14
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Als ik aan vizio denk, denk ik aan een blessure en niet direct aan een TV

    Maar nog steeds veels te klein voor mij.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •