Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 153 van 153 worden weergegeven.

Discussie: Philips Bdp 9500

  1. #151

    Standaard

    ^^
    Zoals ik al eens in een ander topic heb aangegeven is de speler toch weer kapot gegaan, maar dit was een ander probleem dan dan de vorige 2 keren. Het beeld ging na een minuut of twintig gewoon stil staan, een zgn, 'Image Freeze'. Dit probleem deed zich ongeveer in januari voor en wat er daarna volgde was echt één grote farce
    Philips en vooral het voor hen werkende e-care zijn echt tekort geschoten en bij e-care verzinnen ze maar wat aan elkaar, als ze al antwoorden...
    Een korte opsomming:
    - In januari contact met Philips, advies schoonmaakdisc aanschaffen, geen resultaat
    - Naar e-care gebracht, speler kan niet gerepareerd worden(een speler die minder dan 2 jaar geleden, de wettelijke garantie, nog in hun portofolie zat...)
    - In februari gevraagd om coulanceregeling omdat de speler net na de 2 jaar dit probleem gaf en er werd me een BDP8000 aangeboden met bijbetaling van bijna 100 euro. Dit vond ik minder dan de wettelijke garantie, ik wilde een BDP9600 aangeboden krijgen, maar dat kon niet want die hadden ze niet meer(Wordt volgens mij nu nog verkocht in hun webshop)
    - Na veel heen en weer gesteggel de BDP9600 toch aangeboden gekregen voor 420 euro, terwijl deze bij Correct voor 299 euro werd aangeboden
    - Toch maar eieren voor het geld gekozen en voor de BDP8000 gegaan, verkoopwaarde van die zou misschien nog wel wat goed maken
    - Tijden niets gehoord, dus zelf maar weer eens wat heen en weer gemaild, gechat en gebeld: Niet meer leverbaar.
    - Er zou gekeken worden naar een alternatief, maar wederom een paar weken niets gehoord en dus maar weer gebeld en Philips gaf aan dat het alternatief al bij e-care bekend was. ecare bellen, niks alternatief, zij hebben i.o.v Philips een dealer creditering voor de restwaarde aangevraagd, zonder met mij te overleggen
    - Ook dit schoot niet op, want bij ecare 'vergat' men steeds een stap door vakanties e.d. maar op een gegeven moment zou het geld zijn overgemaakt naar de Expert
    - 31 augustus naar de Expert getogen en daar was natuurlijk helemaal niets bekend en nog geen geld overgemaakt
    - Vorige week nog niets gehoord, dus maar weer eens contact gezocht met Expert, want zij zouden dit verder afhandelen. ook daar denk ik dat men het vergeten was want het duurde nog een paar dagen. Vandaag dan eindelijk het belletje dat er 222 euro is overgemaakt naa de Epert en dat dat nu z.s.m. naar mij wordt overgemaakt

    Ben nu dus bijna klaar(letterlijk en figuurlijk) en heb me een Pioneer BDP450 besteld voor 325 euro, die heeft ook die goeie Qdeo videochip, speelt SACD's en dat allemaal voor een redelijke prijs.
    Volgende maand krijg ik waarschijnlijk mijn Toshiba voor regio A BD's en dan kijk ik alleen nog tegen een Philips TV aan, maar die moet volgend jaar vervangen worden door een grotere Plasma en die maken zij toch niet

    Twijfel zelfs over mijn elektrische tandenborstel, gberuik al bijna 8 jaar naar volle tevredenheid er één van Philips, maar zou het liefst overstappen naar Braun. Toch jammer, heb van alles en nog wat van Philips, maar ik denk dat ik niet veel meer ga kopen waar dat op staat.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #152

    Standaard

    Begrijp je verdriet, de tijd die zoiets moet duren is ronduit belachelijk, toch denk ik dat het probleem bij de Expert ligt, die is in weze verantwoordelijk voor de levering en ook de afhandeling van het geheel. Heb zelf iets dergelijks gehad met een nu niet meer bestaand merk DVD speler, dat ging ook zo slecht bij de Expert, moest er uiteindelijk zelf achteraanhollen en toen had ik nog een aanvullende verzekering en kon toen uitzoeken in de winkel, maar dat heeft me ook een halfjaar gekost en een speler die een aantal malen is weggeweest.

    Zou niet Philips direct de schuld geven....... al is ie op bepaalde gebieden ook niet mijn vriend. In het huishouden staan er hier ook diverse apparaten van die wel goed zijn, op audio en videogebied hoef ik hem niet... Mijn Philips DVD speler ging ook net 2 maanden na afloop van de garantie stuk, ingebouwde tijdbommen die Philips....

    Sterkte met je Pio
    Have fun and enjoy your collection

  3. #153

    Standaard

    Expert is er pas op het laatst in betrokken, vanaf 31 augustus dus
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •