Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 153 worden weergegeven.

Discussie: Philips Bdp 9500

  1. #51

    Standaard

    Er is ook nog een andere discussie(Beeld valt soms weg) op het forum en hier een citaat:
    Sinds ik een nieuwe TV heb ook last van ik denk mede door Easy Link van Philips of misschien omdat de BR speler nu op 1080p24 staat, in ieder geval, Onkyo uit en weer aan en opgelost gelukkig, want het is inderdaad behoorlijk irritant als je beeld om de paar minuten zwart word.
    __________________
    Pihlips plasma 47PFL9664 | Onkyo TX-SR607 | Philips BDP7300 | Sony PS3 | Jamo Studio S606HCS3 | UPC HD box
    Ook met een Philips BD speler.
    Het zou idd wel eens in de HDMI CEC(Easy link) kunnen zitten. Vanavond maar eens uitzetten en kijken wat er dan gebeurt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Er is ook nog een andere discussie(Beeld valt soms weg) op het forum en hier een citaat:


    Ook met een Philips BD speler.
    Het zou idd wel eens in de HDMI CEC(Easy link) kunnen zitten. Vanavond maar eens uitzetten en kijken wat er dan gebeurt.

    Helpt helaas ook niet, heb het bij zowel mijn tv als de bd speler uitgezet. Maar was net een film aan het kijken en naar 12 minuten was het beeld al weer foetsie . Had even hoop dat dit het zou zijn maar helaas. Word denk ik even afwachten wat ze hier bij philips over te melden hebben.
    Panasonic 50G20 Silver/ Onkyo TX-SR 508 Black/ Klipsch home theater HD500/ Philips BDP9500/ Playstation 3 Slimline 120 gig/ Logitech Harmony One

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=2881

    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=2881

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen76 Bekijk bericht
    Helpt helaas ook niet, heb het bij zowel mijn tv als de bd speler uitgezet. Maar was net een film aan het kijken en naar 12 minuten was het beeld al weer foetsie . Had even hoop dat dit het zou zijn maar helaas. Word denk ik even afwachten wat ze hier bij philips over te melden hebben.
    Heb je ook al wat geprobeerd met de beeldoptimalisatie uit of op een andere stand?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Heb je ook al wat geprobeerd met de beeldoptimalisatie uit of op een andere stand?
    Nee nog niet kan ik nog wel eens proberen, maar wat bedoel je met op een andere stand?
    Panasonic 50G20 Silver/ Onkyo TX-SR 508 Black/ Klipsch home theater HD500/ Philips BDP9500/ Playstation 3 Slimline 120 gig/ Logitech Harmony One

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=2881

    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=2881

  5. #55

  6. #56

    Standaard

    Je hebt de keuze uit volgens mij:
    optimaal
    documentaire
    animatie
    uit
    en ik geloog nog 1

    Wat ook nog een mogelijkheid is om te proberen is de resolutie anders te zetten.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #57

    Standaard

    Nou heb nu bij mijn weten al het mogelijke gedaan en het is nog steeds niet goed!Het leek net goed te gaan had de speler op niet optimalizeren gezet, maar naar 45 minuten was het helaas toch weer gebeurt. Maar het probleem lijkt ook steeds erger te worden, waar het beeld eerst een seconde of 2 weg was valt het nu meestal helemaal weg. Nou ik geef het op, ga nu niks meer proberen todat ik wat van philips heb vernomen.
    Panasonic 50G20 Silver/ Onkyo TX-SR 508 Black/ Klipsch home theater HD500/ Philips BDP9500/ Playstation 3 Slimline 120 gig/ Logitech Harmony One

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=2881

    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=2881

  8. #58

    Standaard

    Ik geloof je meteen, daar niet van.
    Maar wat ik dan niet begrijp, is, dat ik totaal nu geen probleem kan vinden met deze Plilips Blu Ray BDP 9500 speler.

    Ik heb de meeste instellingen, waar dat kan op Auto staan.

  9. #59

    Standaard

    De speler van mij en Jurgen kunnen bijvoorbeeld van de 1e 'oplage' zijn en het gebeurt ook dat modellen intern worden gewijzigd en gewoon onder hetzelfde typenummer verkocht blijven worden.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #60

    Standaard

    Ik vind het heel vervelend voor jullie.
    Maar kan ik jullie helpen, door mijn instellingen van de Philips speler aan jullie door te geven.

    Ik hoor het wel.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    De speler van mij en Jurgen kunnen bijvoorbeeld van de 1e 'oplage' zijn en het gebeurt ook dat modellen intern worden gewijzigd en gewoon onder hetzelfde typenummer verkocht blijven worden.
    Heb die van mij in december gekocht, volgens mij was de speler toen nog niet zolang uit

    Citaat Oorspronkelijk gepost door henri-aalten Bekijk bericht
    Ik vind het heel vervelend voor jullie.
    Maar kan ik jullie helpen, door mijn instellingen van de Philips speler aan jullie door te geven.

    Ik hoor het wel.
    Kan natuurlijk geen kwaad, kan altijd even kijken of ik nog iets anders heb staan. Heb hdmi bv. niet op auto staan omdat die dan vaak de 1080p24 pakt en dat ondersteund mijn tv niet. Krijg dan wel beeld maar dan is het beeld ook niet goed allemaal flikkeringen door het beeld .Heb hem altijd op 1080p.
    Panasonic 50G20 Silver/ Onkyo TX-SR 508 Black/ Klipsch home theater HD500/ Philips BDP9500/ Playstation 3 Slimline 120 gig/ Logitech Harmony One

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=2881

    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=2881

  12. #62

    Standaard

    Video
    HDMI Video - Autom
    HDMI Deep Coler - Autom
    Compenent Video - 1080i

    Audio
    Nachtmodus - uit
    HDMI Audio - Autom
    Digitaal Audio - Autom
    PCM Dowsampling - aan

    Voorkeurinstellingen
    VCD PBC - aan

    Easy Link
    Easy link - aan
    One Touch Play - aan
    One Touch standbay - aan

  13. #63

    Standaard

    Ik heb het audio gedeelte anders staan, maar dat komt omdat ik mijn reciever het decoderen van HD audio wil laten doen.
    PCM downsampling heb ik uit staan omdat wederom mijn reciever alle formaten aan kan.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #64

    Standaard

    Dat zou bij mij ook kunnen, omdat mijn Denon ook alle formaten aankan
    Hoe heb jij het audio gedeelte staan??

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    De speler van mij en Jurgen kunnen bijvoorbeeld van de 1e 'oplage' zijn en het gebeurt ook dat modellen intern worden gewijzigd en gewoon onder hetzelfde typenummer verkocht blijven worden.
    Is het mogelijk het versienummer van onze spelers te achterhalen waaruit we eventueel kunnen afleiden uit welke oplage hij komt?

    Ik heb heb mijn speler 18 december gekocht bij de Media Markt. Lijkt me ook 1e oplage. En ik draai dus firmware 1.00 zonder problemen. Aan de ene kant ben ik nieuwsgierig wat er gebeurt wanneer ik zou updaten, maar aan de andere kant blijf ik huiverig.

    Ik hoop dat het een van jullie lukt om te downgraden, want ik heb sterkt het vermoeden dat het aan de firmware ligt.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door henri-aalten Bekijk bericht
    Dat zou bij mij ook kunnen, omdat mijn Denon ook alle formaten aankan
    Hoe heb jij het audio gedeelte staan??
    Heb jij DTS HD of Dolby True HD in het display staan? Zo ja, dan hoef je je instellingen niet te veranderen. Ik krijg ze iig niet in het display bij de HDMI-Audio in Auto stand, maar wel PCM, maw de speler decodeert dan.

    Audio instellingen:
    Nachtmodus: Uit
    HDMI-Audio: Bitstream
    Digit. Audio: Bitstream
    PCM downsampling: Uit
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ryanada.ms Bekijk bericht
    Is het mogelijk het versienummer van onze spelers te achterhalen waaruit we eventueel kunnen afleiden uit welke oplage hij komt?

    Ik heb heb mijn speler 18 december gekocht bij de Media Markt. Lijkt me ook 1e oplage. En ik draai dus firmware 1.00 zonder problemen. Aan de ene kant ben ik nieuwsgierig wat er gebeurt wanneer ik zou updaten, maar aan de andere kant blijf ik huiverig.
    Misschien met de gegevens die te voorschijn komen als je het volgende doet op de AB:

    1) Zorg dat er geen disc in de lade zit
    2) Druk op de "HOME" toets van de afstandsbediening
    3) Geef de volgende cijferreeks in 8520

    Ik krijg de volgende resultaten:

    Type: BDP9500
    Loader: BU0800 85750800
    MCU: 1.0
    MCU Flash: 0.8
    Firmware: HQ 00004677,HF00003714,SZ00003753
    Region Code: DVD(0) BD(B)
    JVM: JVM PBP1.1 JVM20100224
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #68

    Standaard

    Peptalk bedoel jij of ik dit in het display zie bij mijn Denon

    Heb jij DTS HD of Dolby True HD in het display staan? Zo ja, dan hoef je je instellingen niet te veranderen. Ik krijg ze iig niet in het display bij de HDMI-Audio in Auto stand, maar wel PCM, maw de speler decodeert dan.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door henri-aalten Bekijk bericht
    Peptalk bedoel jij of ik dit in het display zie bij mijn Denon

    Heb jij DTS HD of Dolby True HD in het display staan? Zo ja, dan hoef je je instellingen niet te veranderen. Ik krijg ze iig niet in het display bij de HDMI-Audio in Auto stand, maar wel PCM, maw de speler decodeert dan.
    Wat dacht je van het TV scherm

    Zou toch het spul instellen zoals peptalk het heeft staan, heb het vermoeden dat je naar 2kanaals PCM luistert.

    Bitstream is correct, dan krijgt de receiver het volledige signaal en doet de decodering, PCM wil wel eens tegenvallen.

    Er gaat dan waarschijnlijk een wereld voor je open
    Have fun and enjoy your collection

  20. #70

    Standaard

    Mijn resultaten:

    Type: BDP9500
    Loader: BU0700 85750700
    MCU: 1.0
    MCU Flash: 0.8
    Firmware: HQ 00004632,HF00003714,SZ00003753
    Region Code: DVD(2) BD(B)
    JVM: JVM PBP1.1 JVM090105

    Er zijn dus verschillen. Jurgen kun jij checken of jouw waarden overeen komen met die van peptalk?
    Laatst aangepast door ryanada.ms : 29-03-2010 om 10:39

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door henri-aalten Bekijk bericht
    Peptalk bedoel jij of ik dit in het display zie bij mijn Denon
    Yep
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ryanada.ms Bekijk bericht
    Mijn resultaten:

    Type: BDP9500
    Loader: BU0700 85750700
    MCU: 1.0
    MCU Flash: 0.8
    Firmware: HQ 00004632,HF00003714,SZ00003753
    Region Code: DVD(2) BD(B)
    JVM: JVM PBP1.1 JVM090105

    Er zijn dus verschillen. Jurgen kun jij checken of jouw waarden overeen komen met die van peptalk?
    Verschillen zullen wel door de firmware komen.
    Vanavond ga ik eens het serienummer opschrijven en contact met Philips zoeken.

    Ik zie overigens wel dat jij de speler niet regiovrij voor DVD hebt genaakt, misschien dat daar het verschil in zou kunnen zitten. Die zal ik eerst nog terugzetten naar regio 2.
    Heb trouwens nog getest met de HDMI video uit op 1080p24 ipv Auto, maar dan gebeurt het ook.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #73

    Standaard

    Heb een mail van philips terug:

    PHILIPS

    Geachte heer ,

    U heeft ons aangegeven dat u problemen ondervindt met uw Blu-ray speler.

    Het spijt ons te vernemen dat uw Blu-ray speler niet naar wens functioneert. Wij adviseren u na te gaan of de aan de speler zelf ligt of misschien aan de televisie. Dit kunt u testen door een ander HDMI apparaat aan te sluiten op de televisie, of door de Blu-ray speler eens aan te sluiten aan een andere televisie.

    Mocht het probleem dan blijven bestaan, weet u zeker dat het aan de speler ligt en adviseren wij het apparaat te resetten. Dit kunt u doen door de speler los te koppelen van de TV en de stekker van de speler uit het stopcontact te halen. U wacht ongeveer 10 minuten en sluit alles weer aan.

    Als ook dit het probleem niet oplost, raden wij u aan het apparaat voor nader onderzoek aan te bieden bij uw handelaar. Uw handelaar kan, indien nodig, de speler doorzenden naar een door Philips geautoriseerde werkplaats. Onze excuses voor het ongemak.

    We hopen uw vraag hiermee naar tevredenheid beantwoord te hebben. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen onder vermelding van het volgende referentienummer:***********

    Wij zijn bereikbaar op het gratis nummer: 0800-0230076 van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur.


    Met vriendelijke groet,


    Ingrid Broers
    Philips Nederland

    Heb dat van het resetten nog niet geprobeerd, maar verwacht er niet veel van. Hoop eigenlijk niet dat ik hem moet opsturen, want heb hem bij een winkel in Arnhem gekocht en heb geen zin om daar heen te rijden zodat zij hem voor me opsturen. Als ik hem moet opsturen maar kijken of ik het rechtstreeks met philips kan regelen.
    Panasonic 50G20 Silver/ Onkyo TX-SR 508 Black/ Klipsch home theater HD500/ Philips BDP9500/ Playstation 3 Slimline 120 gig/ Logitech Harmony One

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=2881

    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=2881

  24. #74

    Standaard

    Toch even proberen zou ik zeggen de reparatie bij de M duurt ongeveer 2 weken, is mijn ervaring

    Laat ook even weten, of het resetten eventueel werkt.

  25. #75

    Standaard

    Heb zowaar bij 2 films geen last gehad van beeld- en geluidsuitval, een DVD en een BD. Met beeld op Native en Beeldoptimalisatie op uit.

    Gisteren wel met een 'exotische' BD, namelijk Il gattopardo(The Leopard) van BFI(British Film Institute) heel veel en grote gebieden met digitale artefacts(blokjesvorming) en met de PS3 nergens last van..
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •