Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 39 van 39 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Er is een enorm verschil in prijs tussen bv. Mediamarkt Oostakker en Fnac Brussel.

    Maar tussen Mediamarkt Brussel en Fnac Brussel niet hoor. In Mediamarkt Brussel zijn hun prijzen afgesteld op degene van Fnac!

    In MM Oostakker kan je blu-rays van Disney vaak onder 20€ vinden. In MM Brussel meestal rond 25-30€. Als je een goedkoper exemplaar ziet is het 9/10 een Franstalige blu-ray.

    Warner Essentials vindt je in Oostakker voor 13,90€. In Brussel is het op z'n minst de prijs van Fnac. Vaak zijn Warner Essentials in MM Brussel enkel in Franse versie te verkrijgen. De Vlaamse versies worden nog gewoon verkocht (zonder doosje) aan de volle prijs.

    Niet iedereen weet zo uit het hoofd dat MM en Fnac op 5 min. van elkaar liggen. Niet iedereen werkt in Brussel en kent zijn weg. Ik heb het dan over mensen die niet iedere week film of muziek kopen, maar hooguit 1 of 2 keer per jaar voor de feestdagen. Die zijn niet op de hoogte van hoge prijsverschillen. Die willen gewoon even snel de titels die ze op hun lijstje staan hebben meenemen en zo snel mogelijk naar de kassa.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 06-12-2009 om 10:46 Reden: ...

  2. #27

    Standaard

    Omdat ik nog wat € 6 - bonnen overhad en ik in Fnac Gent niet echt mijn gading meer vond, was ik vandaag op het luminieuze idee gekomen om nog eens naar Fnac Antwerpen te gaan... Terzelfdertijd ook nog eens bij Saturn Meir en MM Keyserlei binnengesprongen, dus dat was mooi meegenomen...

    Echter toch wel een beetje van een kale reis teruggekomen!
    Ik begrjip dus nu wel heel goed de frustratie die Werner P. hier meermaals op dit forum geopperd heeft over Fnac Antwerpen.

    Qua aanbod vond ik het maar povertjes (nog minder dan in Gent), dus ik dacht ik zal maar eens een verkoper aanspreken en mijn titels die ik in het hoofd had, voorleggen....

    NIET DOEN in Fnac Antwerpen!
    "Meneer, as et er nie staet, dan ebben we et uuk nie, hè".
    Van een goede service gesproken!

    In Gent doen ze tenminste de moeite om de titel op te zoeken in hun informaticasysteem en meermaals is het al voorgekomen dat ze dan een bepaalde disc tevoorschijn halen uit de bakken onder de rayons...

    Met andere woorden... ik ben met evenveel bonnetjes teruggekeerd dan ik vertrokken was!

    P.S.: Wat is Saturn Meir trouwens duur (geworden?) qua blu-ray's!
    Was vorige week nog in Saturn Brugge en de prijzen liggen daar een gans stuk lager!

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Echter toch wel een beetje van een kale reis teruggekomen!
    Ik begrjip dus nu wel heel goed de frustratie die Werner P. hier meermaals op dit forum geopperd heeft over Fnac Antwerpen.
    ...Wijnegem niet vergeten!

    Ik heb overigens ook al gemerkt dat ze in Brugge en vooral Gent behulpzamer zijn, maar ik kom niet vaak in Gent.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #29

    Standaard

    Mijn titel "Millennium" heb ik reeds eind november - begin december gereserveerd. Men ging mij een bericht sturen wanneer die binnen was. Nooit iets ontvangen!

    En dit terwijl hij zowel op de site als in de folder in de aanbieding staat.

    Ondertussen heb ik hem wel ergens anders gekocht, maar vind ik toch schandalig. Zeker aangezien hij in andere Fnac winkels wel in stock was!

    Ik weet niet of het aan de feestdagen ligt, maar prijzen swingen de pan uit.

    Ook voor muziekcd's. Vroeger kon je vaak recente titels voor aanvaardbare prijs kopen (groene prijs), maar tegenwoordig gaat het meestal terug richting 20€ en meer. Gelukkig is er nog Engeland en Amazon, waar je vaak de Deluxe Edition nog stuk goedkoper hebt dan standard edition hier in België Geen wonder dat alle muziekwinkels hier hun deuren moeten sluiten.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 29-12-2009 om 16:31 Reden: ...

  5. #30

    Standaard

    Ik was daarstraks naar de Fnac van Brussel geweest om te zien hoeveel dat ze daar vroegen voor de Blu-ray van Inlourious Basterds. Ik viel bijna achteruit als ik de prijs zag. 28,99€ voor de Franstalige en de Nederlandstalige uitgaven.

    Daarna ben ik een beetje verder in de MM geweest. Daar vragen ze 24,99€ voor de Nederlandstalige versie en 19,99€ voor de Franstalige versie.

  6. #31

    Standaard

    Toevallig Red Cliff en Mask Of Zorro niet in Fnac of MM Brussel zien liggen? Prijs?

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Toevallig Red Cliff en Mask Of Zorro niet in Fnac of MM Brussel zien liggen? Prijs?
    Zover ben ik niet geweest. Ik ben alléén aan de ingang van we winkel geweest waar ze de nieuwigheden verkopen. Sorry dat ik je niet kan helpen.

  8. #33

    Standaard

    Ik wou deze week een Plasmascherm van Panasonic (V10) bij MediaMart te kopen. Ben blij dat ik die bij hen niet gekocht heb maar wel bij de Fnac.

    - De prijs was exact dezelfde. Dus de Brusselse vestigingen van MediaMarkt zijn niet altijd goekoper dan de Fnac. En als lid van de Fnac, kreeg ik 749 punten (=75€).
    - Bij MM moest ik redelijk veel betalen voor de levering. Bij de Fnac is dat gratis.
    - Bij MM kreeg ik een waarborg van 2jaar. Van die 5jaar waarborg van Panasonic wisten ze er niets van. Bij de Fnac, moest ik niets zeggen dat de verkoper mij een formulier gaf on een extra waarbog van 5jaar van Panasonic te krijgen.

  9. #34

    Standaard

    Heb zelf ook een V10, maar heb deze niet bij een grote keten gekocht, maar wel bij een lokale Panasonic-verdeler.

    Op het eerste zicht zou je denken "een kleinere, chiquere winkel", dus waarschijnlijk ook hogere prijzen.
    Maar uiteindelijk heb ik in deze winkel een korting gekregen van 10% + gratis levering aan huis + een hele goede service. Veel beter af dus dan een MM of Fnac!
    Dus het loont zeker de moeite om ook eens lang te gaan bij de "kleinere" zelfstandige voor dergelijke aankopen.

    Weet toevallig iemand wanneer er nog eens ledendagen zijn in de Fnac?
    Een aantal blu-ray's zijn er vrij aantrekkelijk geprijsd, maar misschien beter even afwachten tegen dat er wat meer korting op te krijgen valt...

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Heb zelf ook een V10, maar heb deze niet bij een grote keten gekocht, maar wel bij een lokale Panasonic-verdeler.

    Op het eerste zicht zou je denken "een kleinere, chiquere winkel", dus waarschijnlijk ook hogere prijzen.
    Maar uiteindelijk heb ik in deze winkel een korting gekregen van 10% + gratis levering aan huis + een hele goede service. Veel beter af dus dan een MM of Fnac!
    Dus het loont zeker de moeite om ook eens lang te gaan bij de "kleinere" zelfstandige voor dergelijke aankopen.

    Weet toevallig iemand wanneer er nog eens ledendagen zijn in de Fnac?
    Een aantal blu-ray's zijn er vrij aantrekkelijk geprijsd, maar misschien beter even afwachten tegen dat er wat meer korting op te krijgen valt...
    Panasonic verdelers vindt je ook niet aan alle hoeken van de straten. Ik ken er één maar die is absoluut niet goedkoop. Als ik er één had gekend die even goedkoop was dan de Fnac, dan had ik ook een lokale panasonic-verdeler gekozen. In dit geval moest ik kiezen tussen MM en Fnac, en zonder te aarzelen heb ik voor de Fnac gekozen voor zijn beter services. :wink:
    Laatst aangepast door BASIL : 17-02-2010 om 23:34

  11. #36

    Standaard

    Ik heb ook een Pana V10. Heb deze gekocht bij een lokale dealer. Ik ken deze persoon vrij goed. In vergelijking met internet heb ik misschien 100€ meer betaald maar de service die ik er bij krijg is dat waard.

    Heb ook nog de 5 jaar gratis garantie gekregen alhoewel ik m'n scherm eigenlijk al voor deze actie gekocht had.

    Proficiat met je aankoop is een fantastische tv en ik vind hem er beter uit zien dan de nieuwe plasma's (2010). Technisch zie ik niet veel verschillen ... en die 3D interesseert me niet zolang dit niet brilloos is. Krijg barstende hoofd- en oogpijn van die brilletjes.

    Wat MM betreft ... zou ik nooit tv kopen.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 19-02-2010 om 07:34 Reden: .

  12. #37

    Standaard

    Las in het Contact magazine van Fnac dat ze en let nu op € 32,50 vragen voor de bluray van In time.
    Verdorie ik ben te snel geweest.
    Ik heb de mijne aangekocht via Play in de gelimiteerde oplage.
    Had liever die van Fnac gehad want daar zit een diamantje bij denk ik.
    Lang leve Saturn en MM en dan vooral de Nederlandse vestigingen.

  13. #38

    Standaard

    Deze winkel kan inderdaad soms duurder zijn, maar niet altijd. Voor jullie misschiern niet maar wel voor de Belgen. De Franse blu-ray van "Les Lyonnais" die begin deze maand uitgekomen is is 1€ goedkoper dan bij Amazon.fr. 18,99€ in plaats van 19,98€. Zelfs Pixmania.be is 20€. En met het lidkaart van de Fnac heb ik nog ééns 5% korting.

    In Brussel is MM soms duurder dan de Fnac. Als je de prijzen van de Fnac vergelijkt met die van de Nederlandse winkels dan is de Fnac de groote verliezen. Maar dan zijn de Belgische MM ook de groote verliezers want die zijn ook altijd duurder dan de Nederlandse MM.

  14. #39

    Thumbs down Fnac

    Fnac heb ik één keer een dvd (2 disc uitgave) besteld online, was nergens anders te verkrijgen helaas.

    Werd netjes thuis afgeleverd, goed verpakt en seal zat om dvd heen. Nieuw zoals besteld dus. Open gemaakt om schijfjes te controleren, blijken allebei de schijfjes helemaal vol krassen te zitten en behoorlijke krassen ook, hoefde ze niet eens tegen het licht te houden om het te zien.

    In de voorwaarden van Fnac staat dat als de seal eraf is je niet meer kan retouren, ik toch contact opgenomen met Fnac om het uit te leggen. Er werd van alles beloofd en gezegd door Fnac maar er kwam geen oplossing en werd niet meer gereageerd door Fnac

    Ik voel me opgelicht door Fnac, ben dus geen vaste klant geworden van Fnac. Eerste kennismaking met Fnac was gelijk heel slecht!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •