De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Killing Fields, The [Blu-ray Disc]

    Killing Fields, The

    De geprezen, op waarheid gebaseerde film over de oorlog in Cambodja.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ik ben erg geschrokken van de zeer slechte beeldkwaliteit van deze uitgave. Zeker geen High Definition presentatie en ook geen zes als cijfer voor de beeldkwaliteit!

    Ik mis in de recensie hier dat het beeld 1080/60i kwaliteit is en volgens mij is dit dus opgewaardeerde NTSC kwaliteit. Duidelijk is in het beeld aliassing te zien. Iets dat je bij de volledige screenshots bij de bespreking op mijn site duidelijk kunt waarnemen.

    Nog meer schrik ik als ik op de andere grote Nederlandse reviewsite bij de technische specificaties lees dat dit een VC-1 1080/24p uitgave is. Dat is dit dus absoluut NIET! Dit is een MPEG-4 AVC 1080/60i presentatie.
    Laatst aangepast door Arnold van Oostrum : 10-12-2009 om 13:53

  3. #3

    Standaard

    Ik heb deze disc even in het bezit gehad. In vergelijking met de Amerikaanse R1 dvd was de blu-ray zelfs slechter: veel details zijn door overdreven DNR weggepoetst, mede waardoor de dvd scherper en dynamischer aanvoelt. En om nou te zeggen dat de R1 dvd zo briljant is... wel even opmerken dat alle nederlandse dvd releases die er ooit zijn geweest bijzonder slecht waren: vergeleken daarbij zal de blu ray nog meevallen.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    Ik ben erg geschrokken van de zeer slechte beeldkwaliteit van deze uitgave. Zeker geen High Definition presentatie en ook geen zes als cijfer voor de beeldkwaliteit!

    Ik mis in de recensie hier dat het beeld 1080/60i kwaliteit is en volgens mij is dit dus opgewaardeerde NTSC kwaliteit. Duidelijk is in het beeld aliassing te zien. Iets dat je bij de volledige screenshots bij de bespreking op mijn site duidelijk kunt waarnemen.

    Nog meer schrik ik als ik op de andere grote Nederlandse reviewsite bij de technische specificaties lees dat dit een VC-1 1080/24p uitgave is. Dat is dit dus absoluut NIET! Dit is een MPEG-4 AVC 1080/60i presentatie.
    Eens, ben zelf ook geschrokken van de kwaliteit. Enige tijd terug gekocht met The Mission en de volgende dag teruggebracht. The Mission ziet er beter uit maar heeft ook aliasing - zeer zwakke uitgaves van A-film.

  5. #5

    Standaard

    Dit zijn oorspronkelijk toch geen A films uitgaves? Waren toch van Bridge oid (van die dunne digipacks)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #6

    Standaard

    The Killing Fields en The Mission zijn van die films die geen eigen/vaste distributeur hebben. Zodra de rechten van de titel vrij komen kunnen andere distributeurs deze kopen en de film gaan uitbrengen. De oorspronkelijke rechten lagen bij Indies (niet bij Bridge) en nu bij A-Film.

  7. #7

    Standaard

    ah ok! Weer wat geleerd
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #8

    Standaard

    correct info by Arnold van Oostrum
    lots od information here itil tests Help itil exams study
    itil dumps .

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Zebadiah2 Bekijk bericht
    correct info by Arnold van Oostrum

  10. #10

    Standaard

    Een van de beste en meest indrukwekkendste films die ik ooit gezien heb. Ben blij met mijn digipack-dvd, maar jammer dat er nog geen echt goede blu-ray release van is. En dat verdiend deze toch zeker wel.

    Ook jammer dat men in het artikel zegt dat he beeld wat ouderdomskwaaltjes laat zien en dat het in HD niet als een recente film uit ziet. Maar een film als Apocalypse Now is 5-7 jaar ouder en ziet er op blu ray fenomenaal uit!!! Geef deze film de waardering die het heeft en knap het beeld en geluid op en maak er een mooie release van met de nodige extra's.

    "Imagine all the people..."

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Maar klik je door naar Kopen via Amazon, dan staat er Regio A.
    Ik heb de film als 2-DVD, maar wil hem ook heel graag als een gerestaureerde Blu-ray, en dan is deze digibook natuurlijk erg mooi. Op 31 maart verschijnt er ook een 30th Anniversary Steelbook van deze film. Benieuwd naar de specs én de afbeelding, want die zijn nog niet bekend: http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/5...bc%7b600%7d%2b

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Maar klik je door naar Kopen via Amazon, dan staat er Regio A.
    Amazon is over het algemeen geen betrouwbare bron voor regiocodes. De uitgave is regiovrij, want het is een uitgave van Warner Bros.

  14. #14

    Standaard

    In Engeland verschijnt op 3 november een 30th Anniversary Blu-ray Edition: http://www.blu-ray.com/news/?id=14972

    StudioCanal has detailed its upcoming 30th Anniversary Blu-ray Edition of Roland Joffé's The Killing Fields (1984), starring Sam Waterston, Haing S. Ngor, John Malkovich, Julian Sands, Spalding Gray, and Bill Paterson. The release will be available for purchase on November 3rd.

    Synopsis: Directed by Roland Joffe and brilliantly scripted by Bruce Robinson (Withnail and I), The Killing Fields is based on the true story of the relationship between Sydney Schanberg (Sam Waterston), a Pulitzer Prize winning New York Times correspondent, and Dith Pran (Haing S. Ngor), the Cambodian aide who remains behind following the evacuation of Cambodian citizens by the US army. Winner of three Academy Awards (Best Cinematography, Best Actor in a Supporting Role, and Best Film Editing).

    Special Features:
    • Brand new interview with Director Roland Joffe
    • Brand new interview with Bruce Robinson
    • Commentary with Director Roland Joffe
    • Interview with Lord Puttnam
    • Original Trailer


    Bron: Blu-ray.com

  15. #15

    Standaard

    De special features zijn ook niet echt extra's waardoor je deze uitgave verkiest boven de al eerder verschenen uitgaves. Ik heb de Nederlandse QFC-release van A-Film op BD en een jaren geleden verschenen 2-dvd digipack met een goede docu op de bonus-disc.
    Misschien wanneer de film in beeld en geluid helemaal opgepoetst en schoongemaakt is met haarscherp beeld dat deze release de aanschaf rechtvaardigt.

  16. #16

    Standaard

    Tja Franklin, dat was ook mijn eerste idee: waar is de Omnibus-documentaire?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •