De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Walt Disney: Pixar's Up vanaf 16 december op DVD en Blu-ray Disc

    Walt Disney: Pixar's Up vanaf 16 december op DVD en Blu-ray Disc



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    YES, die komt vrijdag al binnen op mijn werk, dus dan kan ik de BD eindelijk zien

  3. #3

    Standaard

    Film komt er zeker in. Ik snap alleen niets van de 2-DVD Deluxe uitvoering. Op DVD 2 staat DisneyFile Digital Copy. Dus geen extra's maar een copy die ik op de computer af kan spelen. Zoiets als een DVD met daarop de film . Had liever de blu-ray extra's op deze disc gezien.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #4

    Standaard

    Yessssssssss.
    De Blu-ray wil ik hebbennnnnnnnnnnnnnnn!

  5. #5

    Standaard

    Die komt er bij mij zeker in, alleen zie ik geen enkele meerwaarde in de 4-disc BR
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Ik neig naar de 4-disc. Niet omdat ik interesse heb om de digitale kopie en de dvd te bekijken maar omdat mijn zus leerkracht is, altijd leuk om de dvd aan haar te geven zodat de kleine jeugd van vandaag van Pixars kunnen genieten.

  7. #7

    Standaard

    Dat is snel.....of ligt het aan mij? Maar snap hem wel. Net voor kerst nog uitbrnegen brengt centjes in het laatje........maar mijn centjes zitten er bij. Ga ik zeker halen.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    maar mijn centjes zitten er bij.
    De mijne ook want Pixar is altijd waar voor je geld.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #9

    Standaard

    De mijne zitten er al bij (ik heb de regio A versie) en die is absoluut de moeite waard. Zal bij deze versie ongetwijfeld niet anders zijn.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  10. #10

    Standaard

    Deze komt er op zeker in!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #11

    Standaard

    Een must-buy natuurlijk! Superset for me!

  12. #12

    Question Jammer

    Vandaag per toeval in de winkel beland en niet verwacht dat UP vandaag al was verschenen, 2 dagen voor de officiele release, zoals die werd vermeld in de press releases. Meteen maar de 2DVD Special Edition meegenomen, want net zoals voorgaande jaren weer handige marketing van Walt Disney om de film voor de feestdagen uit te brengen. Vanavond film gekeken en voldeed weer aan alle verwachtingen. Vet beeld, vette sound, alhoewel met de special sound effects beheerst is omgegaan, geheel in lijn van de film. Waar de surroundeffects nodig zijn, zijn ze er ook. Wat alleen jammer is, is dat de BR-uitgave meer bonus content heeft, die op de DVD-versie ontbreken. Daarvoor in de plaats een digital copy, die ik nog moet checken, maar waar het nut me een beetje van ontgaat. Onbegrijpelijke actie van de filmmaatschappij om dit weer te bedenken, want er zijn nog mensen die een DVD-speler hebben en ook moeten kunnen genieten van de extra's die BR-bezitters wel krijgen bij hun versie. Als de maatschappijen willen dat ze nog enigszins serieus genomen willen worden, dan zijn dit weer verwerpelijke acties. Alhoewel UP een dope film is, is het ontbreken van die extra's een beetje een domper.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 15-12-2009 om 08:09 Reden: Gewone tekst is ook heel goed leesbaar!

  13. #13

    Standaard

    Ik snap het ook niet, wat is de toegevoegde waarde van een digital copy. Geeft mij maar extra's.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Ik snap het ook niet, wat is de toegevoegde waarde van een digital copy. Geeft mij maar extra's.
    Het is een beetje vreemd ja. Maar sowieso vind ik het grote aantal verschillende versies een beetje apart. Helemaal als je bedenkt dat de 2-disc dvd en de 4-disc BD nauwelijks iets toevoegen.

    Disney had die digitale copie beter kunnen schrappen en de consument een hoop verwarring kunnen besparen. En die "dual format" BD-releases hoeven wat mij betreft ook niet meer.

  15. #15

    Standaard

    Gisteren de 4 disc blu ray gekocht en wat ben ik onder de indruk van deze film.
    Ik had 'm in de bios gemist, maar pixars koop ik gewoon blind en ik ben niet teleurgesteld, wat een mooie film!!
    De eerste keer dat een animatiefilm me echt weet te raken (en dat na 10 minuten)
    En dan de kwaliteit vd blu ray: WOW!

    Ik heb de speler nog niet zo lang dus ik ben alles nog aan het ontdekken, maar beeld en geluid lijken mij toch echt bij het beste wat blu ray te bieden heeft te horen.
    De digitale kopie heeft idd geen meerwaarde, maar ik vond € 24,- voor de 4 disc zowiezo niet echt al te hoog dus die neem ik er op de koop bij.
    De extra dvd vind ik wel prettig (voor in de slaapkamer, of om uit te lenen) en heeft, voor mij althans, wel meerwaarde.

    Mooie set en een prachtige film!
    Laatst aangepast door Menno Hagendoorn : 15-12-2009 om 07:17
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  16. #16

    Standaard

    Iemand die toevallig weet op de 1disc DVD in een kartonnen relief-cover zit?

  17. #17

    Standaard

    Ja, de 1-disc zit in een kartonnen relief-cover.

  18. #18

    Standaard

    Okay, deze haal ik meteen in huis. De eerste Pixar die ik -wegens omstandigheden- gemist heb in de bioscoop.

    Ergens hoop ik dat ook 'A Bugs Life' en 'Cars' nog uitkomen met zo'n cover.

  19. #19

    Standaard

    Toch jammer dat ze de 3d versie er niet bij hebben gedaan..

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •