De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sex and the city: welke boxset kiezen?

    Hey,

    Voor kerst willen we mijn schoonzusje sex and the city volledig geven, maar nu zijn er verschillende boxen tekoop.

    Welke is de beter keuze?


    Keuze 1: sex and the city - shoebox seizoen 1tm6


    Keuze 2: Sex and the city - seizoen 1 tm 6
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  2. #2

    Standaard

    Volgens mij zijn ze qua inhoud volledig identiek; enkel een andere verpakking (kwestie van smaak dus).

  3. #3

    Standaard

    Ik vind dat SatC compleet zuigt, dus ben ik misschien wel de geschikte persoon om onafhankelijk advies te geven, en dat zou me zeggen dat die schoondoos toch een stuk esthetischer en feestelijker oogt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Ik heb zelf de onderste, neemt niet veel ruimte in dus ik ben er wel over te spreken
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  5. #5

    Standaard

    Ik heb de seizoenen los, maar de schoenendoos lijkt me toch iets vrolijker.

  6. #6

    Standaard

    Heb er niets mee, als ze even duur zijn, de schoenendoos, vind ik toch wat toepasselijker. Als er een duurder is, kies de goedkopere
    "Christopher McCandless: Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth." - Into The Wild.
    Mijn eigen filmpjes en projecten

  7. #7

    Standaard

    De shoebox mijn vriendin heeft hem en het staat een stuk mooier in je kast.

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    De eerste ziet er van buiten leuker uit (shoenendoos) , maar de seizoensboxen zijn verschillend.
    De 2 de van buiten minder, maar alle seizoensboxen zijn eender.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  10. #10

    Standaard

    Schoenendoos is toepasselijker/ mooier.
    Maar toen ik een tijdje terug bestelde was de inhoud gewoon een 2 digipacks met daarin 3 seizoenen. Dus niet zoals de 1e schoenendoos waarin alle oorspronkelijke seizoenen in paste en die ik eigenlijk wilde. Maar deze nieuwere uitvoering is wel wat compacter.

    Ikzelf heb uiteindelijk deze besteld. Bij amazon.co.uk (gewoon NL ondertiteld)

    Vondt ik er aan de buitenkant net iets mooier/ vernieuwender uitzien en je had de Bonus dvd met
    Bonus features include:
    - Alternate Series Finale Endings
    - Deleted Scenes
    - HBO Farewell Tributes
    - US Comedy Arts Festival Seminar Writers’ Panel Discussion with Sarah Jessica Parker
    er extra bij.

    En dat is volgens mij ook verschil tussen schoendoos en die 2e bij die 2e zit de bonus dvd bij met die extra's

    ik zag net dat je ook weer nieuwe uitvoering van is met de Extra's
    Amazon.co.uk hebt.

    Dus mocht bestellen uit engeland geen probleem zijn. Is dit misschien ook nog een optie. Ben niet meer op de hoogte van de prijs maar misschien is die uit engeland ook nog goedkoper!

    ps. maar de amerikaanse box is het allermooist maar ook een stuk duurder helaas met verzendkosten en importkosten.

  11. #11

    Standaard

    De (redelijk) goedkope box bij Amazon is een stuk compacter dan de oude verpakking. Dat is wel jammer want het is wel een gepriegel met die dunne hoesjes om de dvd's er uit te krijgen. Super mooi kado wel om te geven en krijgen. Blijft een klassieker die leuk is om terug te kijken!
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 27-09-2012 om 16:13

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •