De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard "zavvi.com is cheaper than Play.com..."

    Ik weet niet of dit waar is, maar ik kreeg wel een heel opvallende e-mail van Zavvi in mijn mailbox, waarin ze openlijk reclame maken dat ze goedkoper zijn dan Play. Ongeacht of dit waar is of niet vroeg ik mij eigenlijk af of dergelijke vergelijkende reclame eigenlijk toegestaan is, als ik op de juridische dienst van play zou zitten zou ik er alleszins niet mee kunnen lachen (wij als consument natuurlijk wel met een prijsoorlog).
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Ik weet niet of dit waar is, maar ik kreeg wel een heel opvallende e-mail van Zavvi in mijn mailbox, waarin ze openlijk reclame maken dat ze goedkoper zijn dan Play. Ongeacht of dit waar is of niet vroeg ik mij eigenlijk af of dergelijke vergelijkende reclame eigenlijk toegestaan is, als ik op de juridische dienst van play zou zitten zou ik er alleszins niet mee kunnen lachen (wij als consument natuurlijk wel met een prijsoorlog).
    Mocht vroeger in NL niet, maar tegenwoordig wel. In USA mag dat al decennia lang.

  3. #3

    Standaard

    In België mag het ook sinds een tijdje, maar het wordt nog niet zoveel gedaan.

    'k Herinner me wel een spot van Belgacom vs. Telenet (of omgekeerd, want bij zulke reclame weet je niet meer welk product nou eigenlijk het beste was... )

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    'k Herinner me wel een spot van Belgacom vs. Telenet (of omgekeerd, want bij zulke reclame weet je niet meer welk product nou eigenlijk het beste was... )
    Offtopic: Ik weet het antwoord, ze zijn beiden slecht :razz:
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •