De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.

Discussie: INTERVIEW: Vilnix

  1. #1

    Standaard INTERVIEW: Vilnix

    Hieronder volgt het interview met Vilnix

    De vragen staan hier. Deze kan de geïnterviewde kopiëren naar zijn post.

    P.S. Gelieve niet te posten in dit topic voordat Vilnix zijn interview geplaatst heeft.

    Alhier staan de toelichtingen, vriendelijk verzoek aan iedereen die aan de beurt is of komt dit even door te lezen.

  2. #2

    Standaard

    De vragen:

    Algemeen gedeelte:

    - Wat is je echte voornaam; heeft deze nog een speciale betekenis?
    Thomas, niet dat ik weet!
    - Wat is je geboortedatum?
    26 januari 1993
    - Wat is je woonplaats; heb je daar altijd gewoond, vertel eens iets over je woonplaats?

    Ik woon in Schoten (Provincie Antwerpen). Ik woon er al sinds mijn geboorte. Het huis is een halfopen bebouwing.
    - Wat is je burgelijke staat; ongehuwd / gehuwd / samenwonend, kinderen, leg uit/vertel?

    Singel! En dat zal zo wel een tijde blijven!
    - Wat voor studie en/of werk doe je; wat studeer je / heb je gestudeerd, waarom? wat voor werk doe je en wat houdt het in?

    Ik heb de eerste 4 jaar in het middelbaar, Wetenschappen gestudeerd. Nu ben ik van school veranderd en doe ik Wetenschap Sport. Nu zit ik dus in het 5de middelbaar nog een 2 jaar en dan kan ik gaan studeren. Wat ik ga doen ligt al vast: film. Ik ga film-hogeschool volgen in Brussel waar ik al heel hard naar uit kijk.
    - Heb je nog andere hobbies en/of passies naast film; leg uit/vertel?

    Ik doe tafeltennis (don’t laugh). Ik vind het een hele leuke sport die ik doe met vrienden. Ik zit nu in mijn 3de jaar en doe competitie.

    Ervaring met het Medium Film:

    - Wanneer en hoe ben je voor het eerst in aanraking gekomen met het medium film?
    Waarschijnlijk toen ik klein was, met Disney.
    - Wat herinner je je nog van je eerste ervaringen met films, thuis of in de bioscoop?

    Hmmm, niet veel. Ik keek veel naar tekenfilms.
    - Wanneer is film voor jou echt een hobbie/passie geworden?

    Euh, ik denk november/december 2008. Dan ben ik naar harte DVD’s beginnen kopen.
    - Hoe benader jij het medium film; als zijnde kunst, entertainment of iets heel anders, leg uit?

    Van alles wat. Elke film is een kunstobject op zich en elke film bevat een entertainment gehalte. Meestal hangt het voor mij af wat het genre is, en waar ik die dag goesting in heb om te kijken.
    - In hoeverre is film belangrijk in jouw leven?

    Zeer belangrijk, ik ben verliefd!
    - Wat vind jij van de technische ontwikkeling die films de afgelopen twee decennia doormaken?

    Voor mij iets “te”. Vele oude films die er misschien niet uit zien qua special effects worden wel is in de “doofpot” gestoken, onterecht. Vooral de jeugd gaat zich niet bezighouden met films van voor de jaren 90’, wat ik heel jammer vind.
    - Heb je zelf ooit overwogen de filmwereld in te gaan, of overweeg je dat nog steeds?

    *kijk studies.



    Film Algemeen:

    - Wat is tot nu toe de beste film die je ooit hebt gezien en waarom?
    Hmm, zeer moeilijke vraag. Voor mij is er niet echt een favoriete film. Meer een favoriete film per genre.
    Animatie: The Sword in the Stone
    Fantasy: Harry Potter
    Brainless-action: Transformers
    Super-Hero: X-Men
    Romantiek: Australia
    - Wat is je favoriete filmgenre en waarom?

    Fantasy. Ik kan altijd opgaan in de werelden die er geschapen zijn. Dit vind ik telkens genieten.
    - Wie is je favoriete acteur/actrice en waarom, wat is zijn/haar beste film?

    Mijn favoriete acteur is Pierce Brosnan. De rol die hij speelt in Die Another Day vind ik legendarisch.
    - Wie is je favoriete regisseur en waarom, wat is zijn/haar beste film?

    Michael Bay met Transformers. Ik heb het wel met zijn actie. Er is geen enkele film van hem waar ik niet van genoten heb.
    - Welke filmster zou jij wel eens willen ontmoeten en waarom?

    Emma Watson, gezien mijn leeftijd wel duidelijk genoeg!
    - Welke film vind jij het meest ondergewaardeerd en waarom?

    Euh, ik weet niet goed welke films ondergewaardeerd zijn…
    - Welke film vind jij het meest overgewaardeerd en waarom?

    Hetzelfde als de vraag hierboven.
    - Welke film(scène) laat jou huilen en waarom?

    De laatste 5 min. van Prison Break seizoen 4. Als je de serie een paar jaar aan stuk op tv hebt gevolgd dan is dat wel een klop!
    - Welke filmsoundtrack kan jou het meest bekoren en waarom?

    Transformers en Harry Potter. Transformers geeft een kippenvel gevoel, en Harry Potter is heel ontspannend om naar te luisteren.
    - Welke film heb je het laatst bekeken en wat vond je er van?

    Ice Age 3. Ik had minder verwacht, dus zeker niet slecht. Het wisselen van decor is wel leuk!
    - Hoe en wanneer kijk jij het liefste een film?

    Liefst tijdens het weekend omdat ik in de week naar school moet. En hoe ? In mijn Home-Cinéma natuurlijk!
    - Wat moet er absoluut niet gebeuren wanneer jij een film kijkt?

    Mensen die hun eten naar binnen schrokken en piepneuzen.

    Van DVD tot HT:

    - Wanneer kwam jij voor het eerst in aanraking met DVD?
    Toen ik een jaar of 8 was.
    - Wat was je eerste DVD en hoe was je eerste DVD ervaring, hoe anders als VHS was het?

    Mijn eerste dvd was Lady en de Vagebond 2. Ik kan me niet herinneren of ik toen al het verschil zag tussen VHS en DVD.
    - Hoeveel DVD's koop je gemiddeld per maand en hoe groot is je collectie?

    Moeilijke vraag. Ik koop ten eerste al niet veel DVD’s meer omwille van de overstap naar Blu-Ray en wanneer ik geld heb dan wordt het maar in 1 ding gespendeerd: film.
    - Heb je op dit moment een kijkachterstand, zo ja, hoeveel?

    Iets van een 30 films.
    - Waar kijk jij naar bij de aanschaf van een DVD; de verpakking, de extra's, het geluid of toch enkel de waarde van de film, leg uit?

    Naar alles een beetje. Bij de ene film heb ik gewoon geen behoeft om de extras te zien en bij de andere is het verplichte kost. Beeld en geluid zijn natuurlijk van opperste belang!
    - Wat is je mooiste/meest waardevolle DVD, wat is er zo speciaal aan?

    Hier heb ik nog niet echt over nagedacht. Qua DVD zijn dit de EE van Lord of the Rings.
    - Ben je al overgestapt op Blu-ray en zo ja, wat zijn je ervaringen?
    Offcourse I’m! Mijn ervaringen zijn niet te bespreken. Fantastisch gewoon!
    - Heb je een Home Theater setup thuis?

    Jupz!
    - Welke merken zitten daarin?

    Tv: Sony
    Home Cinema: Panasonic en B&W
    - Wat zou je willen verbeteren in je huidige setup?

    We hebben nu een 40” tv wat perfect is. We kunnen niet groter gaan omdat we anders te dicht tegen de tv aanzitten. Als de plaats er was zou er een zo groot mogelijke tv komen en een 7.1 installatie i.p.v 5.1
    - Is je Home Theater in een aparte ruimte of is deze geintegreerd in je woon/slaapkamer?

    In de living.
    - In hoeverre is de grootte van jouw kijkscherm belangrijk voor je filmbelevenis?
    Voor de filmbelevenis heel groot, voor de film zelf niet.

    De site van DVD.nl:

    - Sinds wanneer ben je lid van DVD.nl?
    12 februari 2009
    - Hoe ben je hier terecht gekomen?

    Per toeval, op Google denk ik!
    - Wat heb je geleerd van deze site?

    Zowat alles over film.
    - Wat vind je het leukste aan deze site, welke onderdeel van de site?

    De Blu-Ray sectie en het DVD.nl off-topic
    - Zou je, indien je dat niet al bent, onderdeel willen uitmaken van de DVD.nl crew en waarom wel/niet?

    Ik zou wel willen maar daar ben ik nog wat te jong voor en heb ik te weinig tijd voor…
    - Heeft deze site je eerder veel geld gekost (TKA subfora) of toch eigenlijk veel geld bespaard (Pricewatch/Kortingsbonnen)?

    Hmm, door meer naar de Pricewatch te kijken ga je ook meer kopen. Dus ja, DVD.nl heeft me al veel geld gekost!
    - Hoe vaak ben je op de site te vinden?

    Elke dag: voor dat ik naar school ga, direct na school, en ’s avonds!
    - Ben je verslaafd aan deze site?

    Euhm, nee, ja, nee, ja, nee toch wel ja…
    - Slaat bij jou de paniek toe wanneer DVD.nl tijdelijk uit de lucht is?

    Is dit al gebeurd ?
    - Zou je graag (vaker) mede forumleden ontmoeten voor een meeting/gezellig samenzijn?
    Dit zou mega zijn! Maar ja 16 jaar…

    Tot slot:

    - Hoe vond je dit interview?

    Tof, voor de eerste keer.
    Vraag Mattha: Een hypothetische vraag. Stel, je hebt alle films die je wilt hebben, kun je dan nog stoppen met kopen? (Hoewel mijn wishlist maar nooit kleiner lijkt te worden, ook dankzij dvd.nl)

    Als ik alle films heb die ik wil dan ga ik op zoek naar nieuwe films die mijn hartje kunnen begeren. Mooi hé!
    - Welke vraag wil je aan de volgende geïnterviewde stellen?
    Wat is je slechtste filmervaring?
    Laatst aangepast door Thomas Gabriel : 09-12-2009 om 13:56


  3. #3

    Standaard

    Leuk interview! Wel gaaf dat je naar de film hogeschool gaat, weet je ook al wat je daarmee daarna wilt gaan doen?
    Je hebt alleen mijn vraag uit mijn interview niet beantwoord

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mattia dH Bekijk bericht
    Leuk interview! Wel gaaf dat je naar de film hogeschool gaat, weet je ook al wat je daarmee daarna wilt gaan doen?
    Je hebt alleen mijn vraag uit mijn interview niet beantwoord
    Ik zou graag verder willen stromen tot regisseur! Dat gebeurd niet op 1,2,3 maar ik heb nog veel tijd! Welke vraag heb ik niet beantwoord ?


  5. #5

    Standaard

    Dat is een mooi doel, lekker ambitieus! Succes.

    - Welke vraag wil je aan de volgende geïnterviewde stellen?
    Een hypothetische vraag. Stel, je hebt alle films die je wilt hebben, kun je dan nog stoppen met kopen? (Hoewel mijn wishlist maar nooit kleiner lijkt te worden, ook dankzij dvd.nl)

  6. #6
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Leuk interview.
    Wel kort en bondig.

    - Ben je verslaafd aan deze site?
    Euhm, nee, ja, nee, ja, nee toch wel ja…
    ja wat is het nu?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Leuk interview.
    Wel kort en bondig.



    ja wat is het nu?
    Ja ik weet het, ik heb het snel snel moeten maken. Als ik wat meer tijd heb zal ik de vragen wat beter beantwoorden.

    En het is ja!


  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    - Heb je nog andere hobbies en/of passies naast film; leg uit/vertel?
    Ik doe tafeltennis (don’t laugh). Ik vind het een hele leuke sport die ik doe met vrienden. Ik zit nu in mijn 3de jaar en doe competitie.

    Ik zal zeker niet lachen! Tenminste eindelijk een jongen die eindelijk eens niet voor voetbal kiest! helemaal top dus!

    Maaaarrrrrreeee hoe gaat het met jou in de competitie dan, sta je er een beetje goed voor??????

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Promise Bekijk bericht
    Ik zal zeker niet lachen! Tenminste eindelijk een jongen die eindelijk eens niet voor voetbal kiest! helemaal top dus!

    Maaaarrrrrreeee hoe gaat het met jou in de competitie dan, sta je er een beetje goed voor??????
    Ik houd ook niet van voetbal, hoor!
    Wat is dat toch met al die cliché's?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Promise Bekijk bericht
    Ik zal zeker niet lachen! Tenminste eindelijk een jongen die eindelijk eens niet voor voetbal kiest! helemaal top dus!

    Maaaarrrrrreeee hoe gaat het met jou in de competitie dan, sta je er een beetje goed voor??????
    Valt goed mee, ik speel mee in een ploeg. We zijn dit voorjaar weer een rang gestegen. De 3 jaar dat ik speel, elk jaar al gestegen!


  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Ik houd ook niet van voetbal, hoor!
    Wat is dat toch met al die cliché's?

    Geen idee!

    Mare ik vind het juist wel wat hebben als mannen/jongens is een keer wat anders kiezen dan voetbal, vind er geen zak aan! Kom eens met wat origineels!! En dit kan je ieder geval wel origineel noemen, en is ook nog eens leuk om te doen

    Maar Jaap, ik hoor het graag als mannen is een keer niet van voetbal houden!!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Valt goed mee, ik speel mee in een ploeg. We zijn dit voorjaar weer een rang gestegen. De 3 jaar dat ik speel, elk jaar al gestegen!

    zo zo, dus dat gaat wel heel erg goed!!! Ik vond het erg leuk om te lezen dat je dit als sport doet, omdat het weer iets is, wat maar weinig mensen doen!

    zie wel is die chinese tafeltennisen, maar dat is met je ogen ook niet bij te benen Knap werk, je moet het maar kunnen!!!

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Promise Bekijk bericht
    zo zo, dus dat gaat wel heel erg goed!!! Ik vond het erg leuk om te lezen dat je dit als sport doet, omdat het weer iets is, wat maar weinig mensen doen!

    zie wel is die chinese tafeltennisen, maar dat is met je ogen ook niet bij te benen Knap werk, je moet het maar kunnen!!!
    Die Chinesen zijn inderdaad uit een beetje buiten beschouwing gelaten...


  14. #14

    Standaard

    Haha, die Vilnix begin ik meer en meer te smaken. Erg leuk dat er nog jongeren zijn die deze zelfde passie delen,
    want ik ben nu wel 22 maar ben ook begonnen met dvd toen het pas uitkwam dus was een jaar of 12 jaar en had dan al honderden videotapes.

    Dus erg leuk dat er nog zo'n mensen zijn die er jong aan beginnen.
    Laatst aangepast door freaky : 09-12-2009 om 21:38
    BD (1243) What i Watch

  15. #15

    Standaard

    Hey Vilnix, goed interview man.
    Ik hoop ooit nog een door jou geregiseerde film te zien!!!!

  16. #16

    Standaard

    Als je braaf bent zal ik je een background rolletje geven!


  17. #17

    Standaard

    lol, zeker goed naar die kop van me op mn avatar gekeken

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    lol, zeker goed naar die kop van me op mn avatar gekeken
    Ik doe niets liever!


  19. #19

    Standaard

    The day of the dead in Brugge, Lord of the belgen? Transvlamingen 3 of er komt een dokter in Antwerpen?? Welke kunnen we van u verwachten??
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    The day of the dead in Brugge, Lord of the belgen? Transvlamingen 3 of er komt een dokter in Antwerpen?? Welke kunnen we van u verwachten??
    Je zal nog verschieten, ik heb al vele plannen in my mind!


  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Je zal nog verschieten, ik heb al vele plannen in my mind!
    Goede zaak!

    Ben wel in voor eindelijk een goede fantasy, horror of sf film uit de Benelux in plaats van het zoveelste voorspelbare drama.....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Goede zaak!

    Ben wel in voor eindelijk een goede fantasy, horror of sf film uit de Benelux in plaats van het zoveelste voorspelbare drama.....
    Ik ken een hele goede fantasy stripreeks dat nog wel iets kan worden met een goed budget...


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •