De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Question NLstore levert niet meer?

    Bij NLstore had ik een DVD besteld, waarbij een levertijd stond aangegeven van 2 tot 15 werkdagen. Okee, dat kon dus wel lang duren. Volgens hun eigen voorwaarden zouden ze in elk geval na een maand nog contact opnemen als de lervering langer zou duren. Er was nog een tweede item van dezelfde DVD, wel iets kortere levertijd, maar ook duurder. Nou ja, ik had geen haast, dus ga natuurlijk voor de goedkoopste!

    Nou, na een maand niets, dus enkele dagen daarna toch maar zelf contact opgenomen. Dat heb ik natuurlijk pas gedaan, toen ik zag dat de bestelde DVD nog steeds op hun website stond. Kreeg ik een mailtje terug met dat het artikel niet meer geleverd kan worden en dat mijn bestelling is geannuleerd! Ik opnieuw kijken op de website, maar de DVD staat er nog steeds op. Daar confronteer ik ze mee, maar ze geven aan dat de website niet klopt en dat de DVD echt niet meer leverbaar is.

    Nu zijn we weer een halve week verder en nog steeds staat de DVD op hun website. Het lijkt me dus, dat NLstore doet alsof artikelen geleverd kunnen worden, maar doen het niet. Intussen hebben ze wel ruim een maand mijn geld op hun rekening kunnen houden. Ik denk dan gelijk aan alle horrorscenario's van bedrijven die op het punt staan failliet te gaan, ik heb dat al vaker kunnen zien, dat ze dan geld incasseren zonder te leveren en dan "onverwacht" het product niet leverbaar is geworden.

    Zijn er meer die met NLstore dit soort problemen hebben?

  2. #2

    Standaard NLStore

    Nee, ik heb al jaren uitsluitend positieve ervaringen met NLStore. Ook communicatief. Een tijd nà m'n laatste bestelling (cd) werd ook ik ineens geconfronteerd met het stoppen van deze webshop (failliet? mij niks van bekend). Toch ook nadien keurig op de hoogte gehouden van de status van m'n (ook elders) moeilijk leverbare order. En ook geleverd. Jammer dat ze gestopt zijn dus. Al zijn er nòg betere webshops in dezen (Cosmox, Velvet)

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyapuchkine Bekijk bericht
    Nee, ik heb al jaren uitsluitend positieve ervaringen met NLStore. Ook communicatief. Een tijd nà m'n laatste bestelling (cd) werd ook ik ineens geconfronteerd met het stoppen van deze webshop (failliet? mij niks van bekend). Toch ook nadien keurig op de hoogte gehouden van de status van m'n (ook elders) moeilijk leverbare order. En ook geleverd. Jammer dat ze gestopt zijn dus. Al zijn er nòg betere webshops in dezen (Cosmox, Velvet)
    Je realiseert je dat je reageert op een bericht van bijna 2 jaar geleden?

    Ik vond het overigens geen goede winkel. Ik heb er eens een cd-box gekocht, limited edition van karton (kostte toen 40 euro). Die werd in een gewone A4-bubbeltjesenvelop verstuurd (het was een box van ter grote van een cd-doosje, maar dan in het vierkant). Die kwam uiteraard gedeukt en gescheurd aan. Contact met hen opgenomen, waarna ze met tegenzin een nieuwe opstuurden nadat ik de oude retour had gezonden, die ze vervolgens weer in een bubbeltjesenvelop verstuurden! Daarna kreeg ik het bericht dat ik uit hun klantenbestand was verwijderd en niet meer bij hun kon bestellen.

    Ze opereerden ook nog onder een andere naam meen ik? Was hetzelfde handelsadres.
    Laatst aangepast door Oakey : 21-11-2011 om 19:49

  4. #4

    Standaard

    Sowiezo snap ik niet dat mensen bij die kleine, vage webshopjes bestellen voor een paar euro (ogenschijnlijk) verschil in prijs. Vaak wordt je genaaid en kan je naar het totaal betaalde bedrag fluiten... Ik hou het wel bij de bekende; dan weet je tenminste zeker dat je je spullen (of je geld terug) krijgt...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •