Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 49 van 49 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Ik wil naast Planet Earth ook graag Life op Blu Ray hebben, Maar wat staat er precies op de Life bluray?
    Is er een verband tussen deze BR: http://www.amazon.co.uk/Life-Blu-ray...=pd_sim_d_h__4 en deze dvd box: http://www.amazon.co.uk/Life-Collect...xgy_d_h__img_a?

    Ik zie dat Life of Mammals: http://www.amazon.co.uk/Life-Mammals...=pd_sim_d_h__5 al bijna net zo lang duurt als de hele Life BR dus niet alles van een Life serie zal op de Life BR.
    Het verschil tussen Life en Planet Earth? Lastig om aan te geven, kan in ieder geval zeggen dat het prachtig is om naar te kijken. Een groot verschil schiet mij niet te binnen zoals bij een andere documentaire van de BBC Nature's Great Events. Daar gaat het bijvoorbeeld dieren die eenmaal per jaar paren en dat wordt in beeld gebracht, een plant die om het tien jaar bloeit, Zalmen die in een bepaalde periode van het jaar terugkeren naar hun oorspronkelijke geboorteplaats etc.

    Over de andere vraag kan ik alleen maar zeggen dat Attenborough de afgelopen 40 jaar heel veel documentaires heeft opgenomen waarvan Life blu-ray de recentste is. Life blu-ray is in 2009 opgenomen. Die life collection zal denk ik materiaal bevatten van series uit de jaren 70,80,90 begin 2000

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Ik wil naast Planet Earth ook graag Life op Blu Ray hebben, Maar wat staat er precies op de Life bluray?
    Is er een verband tussen deze BR: http://www.amazon.co.uk/Life-Blu-ray...=pd_sim_d_h__4 en deze dvd box: http://www.amazon.co.uk/Life-Collect...xgy_d_h__img_a?

    Ik zie dat Life of Mammals: http://www.amazon.co.uk/Life-Mammals...=pd_sim_d_h__5 al bijna net zo lang duurt als de hele Life BR dus niet alles van een Life serie zal op de Life BR.
    Planet Earth richt zich niet alleen op planten en dieren, maar ook op complete eco systemen en gebergten bijvoorbeeld. Life daarentegen richt zich veel meer op de planten en dierenwereld zelf en dan ook in veel meer detail. Sterk ingezoomd zeg maar. Ze zijn beiden dus compleet anders van opzet en vullen elkaar perfect aan. Ik heb ze allebei en het zijn beiden prachtige docu's.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #28

    Standaard

    Beide bedankt voor de reactie. Ik zal naast Life ook op zoek gaan naar Nature's Great Events. Is die ook op BluRay?

    En de Life BluRay boxset is dus een totaal nieuwe serie (seizoen/jaar) dan die grote Life DVD collectie box waar oa. Life of Mammals in zit.
    uh, uh, It's a dinosaur

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Beide bedankt voor de reactie. Ik zal naast Life ook op zoek gaan naar Nature's Great Events. Is die ook op BluRay?

    En de Life BluRay boxset is dus een totaal nieuwe serie (seizoen/jaar) dan die grote Life DVD collectie box waar oa. Life of Mammals in zit.
    Ook Nature's Great Events heb ik op blu-ray en is ook een echte aanrader.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #30

    Standaard

    Net the Great Melt op Nature's Great Event gekeken. Fantastisch gefilmd. Die ijsweerspiegeling van de ijsbeer en de narwallen van bovenaf gefilmd zien zijn echt schitterend,
    Dit neigt naar meer en zoals ik al zei wil ik Life ook op BluRay hebben. Ik las in de Planet Earth topic dat de UK versie beter beeld heeft dan de NL versie. Dit kwam geloof ik doordat de UK BluRay discs 50 GB zijn en de NL discs 25 GB? Zit dat zelfde verschil ook bij Life BluRay??
    uh, uh, It's a dinosaur

  6. #31

    Standaard

    Geen idee, ik heb de NL versie van Life en die is fantastisch
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #32

    Standaard

    In februari op TV op BBC Two (vanavond herhaling deel 2, woensdag deel 3) en 7 maart in de UK op blu-ray: Madagascar, de driedelige natuurdocumentaire verteld door Attenborough. Die wordt toegevoegd aan mijn verzameling.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  8. #33

    Standaard

    Deze zijn er ook nog:

    BBC Earth - The Great Rift (Hugh Quarshie)
    BBC Earth - Mountain Gorilla (Patrick Steward)
    BBC Earth - Galapagos (Tilda Swinton)
    BBC Earth - Super Swarms (David Tennant)(Dit is de nieuwste van Januari)

    Iemand al kijk ervaringen met bovenstaande ?
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door misterfun Bekijk bericht
    Deze zijn er ook nog:

    BBC Earth - The Great Rift (Hugh Quarshie)
    BBC Earth - Mountain Gorilla (Patrick Steward)
    BBC Earth - Galapagos (Tilda Swinton)
    BBC Earth - Super Swarms (David Tennant)(Dit is de nieuwste van Januari)

    Iemand al kijk ervaringen met bovenstaande ?
    Ik heb BBC Earth - The Great Rift, BBC Earth - The Pacific en BBC Earth - Yellowstone gezien en die zijn prachtig!

    Ik raad de UK versies aan die zijn een 11e per stuk! Dit is een stuk goedkoper dan de delen van DFW die 20+ per stuk zijn

    Beeld is echt super qua kwaliteit en zo ook de docu's als verhaal/film opzich

  10. #35

    Standaard

    Mountain Gorilla heb ik nog niet. Trekt me ook het minst.
    Van de overigen vind ik Great Rift en Galapagos heel mooi. Super Swarms is apart maar vind ik minder een natuurdocumentaire.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  11. #36

    Standaard

    Vandaag Madagascar UK versie ontvangen. 2 discs, 3 afleveringen van bijna 1 uur (inclusief 10 minuten durende diaries aan het eind van elke aflevering). 1080i/50.

    Extras: de bijna 1 uur documentaire Attenborough and the giant egg (die ook op BBC Two werd uitgezonden op 2 maart, een week na de laatste Madagascar aflevering). In 1080i/50.
    En in 576i/50 38 minuten durende documentaire Lemurs of Madagascar (with Charlotte Uhlenbroek).

    Dolby Stereo en Engels SDH ondertiteling.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  12. #37

    Standaard

    Hey,

    Is er ook al bekend wanneer Madagascar in Nederland uitkomt op Blu-Ray???
    Als het namelijk nog een poosje duurt, ...Dan bestel ik hem ook in de UK

    Heb op Youtube stukken van de documentaire bekeken,
    En het is echt een prachtige docu met wonderbaarlijke flora & fauna!!!


    Greets Ferry, ...

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door blraydvd Bekijk bericht
    Hey,

    Is er ook al bekend wanneer Madagascar in Nederland uitkomt op Blu-Ray???
    Als het namelijk nog een poosje duurt, ...Dan bestel ik hem ook in de UK

    Heb op Youtube stukken van de documentaire bekeken,
    En het is echt een prachtige docu met wonderbaarlijke flora & fauna!!!


    Greets Ferry, ...
    als goed is eind maart!

  14. #39

    Standaard

    Hey,

    OK, ......Thanks voor de tip!
    Dan wachten we het nog even rustig af,
    En kijken wat hij gaat kosten hier in NL.
    Zal waarschijnlijk wel 19,99€ zijn.
    Dat kost hij op Amazon UK bijna ook,
    Dus dan kan ik hem net zo goed hier kopen met NL subs er aan toegevoegd.
    En hopelijk ook een mooie sleeve zoals bij de vorige releases (Galapagos, Super swarms, etc)

    Greets Ferry, ...

  15. #40

    Standaard

    Human Planet UK versie
    Mensen in hun natuurlijke habitat zou je als natuurdocumentaire kunnen beschouwen. De prachtige opnamen hebben meer weg van een cultuurdocumentaire, niet minder interessant vind ik maar voor sommigen wellicht niet. De serie draait al een aantal weken en nog een paar op de NL TV (zondag tegelijkertijd met Studio Sport).
    De BBC is er samen met Discovery Channel en France Television in geslaagd een mooie serie te maken met opmerkelijke mensen, sommigen daarvan doken al eerder op in andere documentaires maar er zijn er ook bij waarvan ik de verbazingwekkende gewoonten nog niet eerder op TV heb gezien.

    De serie staat op BD in 1080i/50 zoals zoveel series voor TV. Vrijwel alles is in HD en ziet er goed uit alleen bij beweging heel licht wat iets minder detail (wiebelende lijntjes op gebouwen bij de Cities aflevering bijvoorbeeld), wat misschien juist wel opvalt doordat de beelden met een 720p camera zijn opgenomen, althans, daar loopt men in de 'Behind the Lens' making off stukjes aan het eind van elke aflevering mee rond. Met een dergelijke camera zag je de BBC ook rondlopen bij Planet Earth. Desalniettemin ziet het er prachtig en indrukwekkend uit allemaal en een mooie verzameling van mensen op deze planeet.
    Laatst aangepast door Edwin V : 26-03-2011 om 19:11
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  16. #41

    Standaard

    Hey,

    Is er al een datum bekend voor de release van BBC Madagascar???
    Die wil ik graag aanschaffen.
    Want het is echt een prachtige Docu, Met wonderbaarlijke flora & fauna!!!

    Als het nog lang duurt, ...Dan bestel ik maar de UK versie bij Amazon,
    Maar heb toch liever de NL ondertitelde versie.
    En misschien bevat de NL versie (net zoals voorgaande uitgaves) ook weer een mooie sleeve.

    Greets Ferry, ...

  17. #42

    Standaard

    Hey,

    Niemand die de realease datum in Nederland weet van deze prachtige Blu-Ray over Madagascar???

    Alvast bedankt, .........Greets Ferry, ...

  18. #43

    Standaard

    Misschien handig om in de eerste post een overzicht te maken van alle verschenen titels? Ik zie onderhand door de bomen het bos niet meer en welke titels ik nog moet kopen.

  19. #44

    Standaard

    Hey,

    Is er inmiddels al een datum bekend van de NL Blu-Ray release van de prachtige documentaire over Madagascar???

    Greets Ferry, ...

  20. #45
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  21. #46

    Standaard

    Life zojuist besteld bij FRS voor 13,49€. Ik ben benieuwd, Planet Earth was prima bevallen.

  22. #47

    Standaard

    BBC EARTH: PLANET DINOSAUR komt uit op blu ray 1 November
    BBC EARTH: MADAGASCAR komt uit op blu ray 1 November
    Laatst aangepast door langejan : 08-10-2011 om 11:20

  23. #48

    Standaard

    First Life (BBC 2010, David Attenborough) is gek genoeg alleen in Nederland op Blu-ray verkrijgbaar.... In de UK is er alleen een DVD uitgave.

  24. #49

    Standaard

    Frozen Planet is de laatste serie uit de BBC Natuurdocumentairies, want die bestaat uit:
    Planet Earth Box Set
    Human Planet Box Set
    Frozen Planet Box Set, die op 6 December 2011 in NL uitkomt.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •