De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Pronto TSU9200 vraag

    Heb sinds 2 dagen de Pihilips Pronto TSU9200 en ik vraag me af of iemand die het forum leest deze ook in zijn/haar bezit heeft en zelf zenderlogo's of icons heeft gemaakt? En deze dan ook wil delen



    Of dat er iemand misschien weet hoe je voor GIMP een script schrijft dat een afbeelding verandert naar een bepaald formaat(formaten), eventueel een achtergrondkleur toevoegt en deze opslaat als een bitmap.

  2. #2

    Standaard

    De Pronto Configurator software heeft een uitgebreide verzameling zenderlogo's in het pakket. Niet alle logo's staan in de map Netherlands, voor sommige buitenlandse zenders moet je even in de vele buitenlandse mappen kijken.
    Welke logo's mis je?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    De Pronto Configurator software heeft een uitgebreide verzameling zenderlogo's in het pakket. Niet alle logo's staan in de map Netherlands, voor sommige buitenlandse zenders moet je even in de vele buitenlandse mappen kijken.
    Welke logo's mis je?
    Die heb ik idd al gevonden, maar nog niet uitgezocht wat ik nog niet heb, zitten namelijk veel zenders in het UPC HD Royal pakket. Dacht als iemand dat al gedaan heeft dan is het een stuk minder werk, maar er is gewoon niets van op het net te vinden. Bij remote central alleen een pakket Franse zenderlogo's.
    Had van Claudio al zijn pakker zenderlogo's voor de Pronto TSU 9400 gehad, maar die zijn kleiner en worden er niet mooier op als ik ze vergroot.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •