Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 168 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard SW: Episode II Attack of the Clones

    Ik zag hem al staan in pre-order bij 4dvd.nl voor 30.89 Euro, releasedatum 27-11-2002.
    Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

  2. #2

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    ik heb starwars epi 2 al voor ongeveer 4 euro, iemand heeft hem voor me meegenomen uit thailand, de kwaliteit is niet super maar voorlopig is het goed genoeg, en hij doet het ook nog gewoon op mijn regio 2 speler

  5. #5

    Standaard

    Hij is nu ook te pre-orderen bij EZY, €23.13

    http://www.ezydvd.com.au/item.zml/221340

    Maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden, dat deze titel weer zo'n stuntprijs gaat opleveren bij Media Markt.

    En aangezien de uitvoeringen exact hetzelfde gaan worden misschien maar even wachten ?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Hij is nu ook te pre-orderen bij EZY, €23.13

    http://www.ezydvd.com.au/item.zml/221340

    Maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden, dat deze titel weer zo'n stuntprijs gaat opleveren bij Media Markt.

    En aangezien de uitvoeringen exact hetzelfde gaan worden misschien maar even wachten ?
    Ik denk dat het zeker gaat gebeuren dat MM weer gaat stunten met de prijs En aangezien het toch bijna overal tegelijk uit gaat komen, lijkt het me niet erg noodzakelijk om het te gaan pre orderen
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  7. #7

    Standaard

    bij play is het de uk versie, en die is dus gecut (3 sec.).

  8. #8

    Standaard

    timmie, wat is er gecut dan???

    ik ga hem ook niet pre-orderen, zo'n dvd als deze is dadelijk overal te vinden...

  9. #9

    Standaard

    een hoofdstoot mocht niet van de bbfc.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE*
    een hoofdstoot mocht niet van de bbfc.
    Ging volgens mij juist om het hoofd van Jango Fett dat uit de helm viel, nadat deze er door Mace Windu was afgechopt... But I could be wrong...

  11. #11

    Standaard

    gelezen op dvdweb.co.uk:

    So okay, it is only 1 second which has been removed, which isn't going to change the outcome of the film, but the die hard fans are going to go nuts. Apparently the scene that has been removed sees Jango Fett headbutting Obi Wan during the big fight sequence, but headbutting isn't allowed in PG films and certainly isn't allowed in U certificate films, meaning that for the first time a Star Wars film has been rated PG!

    Oftewel toch een kopstoot die verwijderd is.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  12. #12

    Standaard

    Originally posted by Charleybaak
    Oftewel toch een kopstoot die verwijderd is.
    OK

  13. #13

    Standaard SW: Episode II Attack of the Clones

    Bij Van Leest pre order € 36,99 Release datum: 27-11-2002

    http://www.vanleest.nl/pages/product...oductID=121839

  14. #14

    Standaard

    Bij CD-WOW in de pre-order voor €26,99.... Niet het goedkoopst dus.

    Oh ja, Release/Despatch date: Maandag 11 november.

  15. #15

    Standaard

    pre order bij FRS: € 35,99

  16. #16

    Standaard

    29,95 bij BSeenDVD

  17. #17
    Daniv
    Guest

    Standaard

    $17.99 by Amazon. Voor zowel de full screen als wide screen versie (excl verzendkosten van 4 dollar)

    Ik heb mijn bestelling al geplaatst samen met Spiderman voor een totaal van $ 39.95 . Das zowat evenveel als je hier voor Spiderman ALLEEN al betaalt.

    release 12 november

  18. #18

    Standaard

    zou mediamarkt gaan stunten met deze dvd?
    weet niet hoe het the phantom manice ging?
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  19. #19

    Standaard

    als ze gaan stunten zal het rond de 24€ worden denk ik. de vorige heb ik rond de 30€ gekocht bij de mm, na de aktieperiode.

  20. #20

    Standaard

    24 euro?? das nog eens een actie nu maar hopen dat het zo is.

    enige probleem is dat er geen media markt in de directe omgeving is. volgens mij is de dichtsbijzijnde voor arnhem nu zwolle.

  21. #21

    Standaard

    Effe over die gecutte versie, geld dat niet voor alle Regio 2 versies.............????
    Wie weet het absoluut zeker?
    Later,

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Willem-Alexander
    Effe over die gecutte versie, geld dat niet voor alle Regio 2 versies.............????
    Wie weet het absoluut zeker?
    Later,
    Nee, dat geldt niet voor alle regio 2 versies. De versie die wij in Nederland krijgen is niet gecut. Deze komt namelijk uit Frankrijk en is niet voor de Engelse markt geproduceert.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flash


    Ging volgens mij juist om het hoofd van Jango Fett dat uit de helm viel, nadat deze er door Mace Windu was afgechopt... But I could be wrong...
    Om precies te zijn, het is tijdens het gevecht op Kamino tussen Jango Fett en Obi-Wan Kenobi. Wie van de twee aan wie de hoofdstoot geeft, herinner ik me niet precies, maar het is wel in die scène en niet met Mace Windu.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #24

    Standaard

    Het is Jango Fett die Obi-wan een kopstoot geeft.
    Engelsen vinden kopstoten niet leuk, onthoofdingen daarentegen weer wel.
    Rare jongens die engelsen
    Zou het een probleem zijn als ik een IQ van glas water zou hebben?
    Dvd-profiler

  25. #25

    Standaard

    Bij Dvdcrave voor € 17,85 + € 3,- verzendkosten= € 20,85

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •