Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 168 worden weergegeven.
  1. #26

  2. #27

    Standaard

    Star Wars Episode 2 bij A&B Sound voor €20.38 (CA$31.83) incl. verzenden

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcel
    Het is Jango Fett die Obi-wan een kopstoot geeft.
    Engelsen vinden kopstoten niet leuk, onthoofdingen daarentegen weer wel.
    Rare jongens die engelsen
    Tsja, kopstoten zal waarschijnlijk onder Engelse hooligans wel veel voorkomen, en dat willen ze vast niet verder aanmoedigen. Onthoofding lukt alleen met een goed zwaard, en daar loopt niet iedereen mee rond. Zowiezo, als je onthoofdingen gaat censureren kun je Highlander bv. al meteen compleet verbieden!

  4. #29

    Standaard Star Wars Episode 2

    Hi all een maat van was in rotterdam in de mediamarkt buiten hadden ze poster's van nu bij media markt Star Wars Episode 2 weet daar iemand meer van

  5. #30

    Standaard Re: Star Wars Episode 2

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter
    Hi all een maat van was in rotterdam in de mediamarkt buiten hadden ze poster's van nu bij media markt Star Wars Episode 2 weet daar iemand meer van
    Heb ik ook zien hangen. Maar de dvd is nog niet te koop. Dat hadden ze met Shrek ook gedaan. De Poster hing ook al een paar dagen van te voren, maar de dvd was toen ook nog niet verkrijgen. Maar ikdenk wel dat dan Star Wars voor een gunstige prijs aangeboden gaat worden, dat was met Shrek wel het geval
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  6. #31

    Standaard Re: Re: Star Wars Episode 2

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan


    Maar ikdenk wel dat dan Star Wars voor een gunstige prijs aangeboden gaat worden, dat was met Shrek wel het geval
    De grote vraag die ons allemaal bezig houdt....biertje?

    Nee, natuurlijk niet. Wat gaat ie kosten?!?!

    Waarom is er niemand die bij de MM werkt actief op dit forum (anoniem natuurlijk ) ?!?
    Robert.

  7. #32

    Standaard StarWars Attack Of The Clones

    Hans De Bisschop
    Attack Of The Clones reeds verkrijgbaar !!
    Gisteren was ik in Gent (België) en tot mijn grote verbazing zag ik in de rekken van Free Record Shop Star Wars Episode II Attack Of The Clones staan ?!!!! Hij stond 26,99 euro geprijsd en dit nog wel 1 week voor de officiële release !!!

    Ik heb hem nu dus al op mijn DVD rek staan

    DUS DIE BELGEN WEL AL

  8. #33

    Standaard

    Makro: € 23,80 incl. btw

  9. #34

    Standaard

    DAT WORDT VANAVOND NAAR DE FRS!!!
    Vive la Belgique!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #35

    Standaard

    Ik krijg hem als het goed is morgen van een goede dvd kennis, hij gaat ze binnenkort te koop gooien op dvdforum. De Regio 2, nederlands ondertitelde versie, gewoon nieuw. Ik zou zeggen hou het dvdforum in de gaten...

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Obiman
    Ik krijg hem als het goed is morgen van een goede dvd kennis, hij gaat ze binnenkort te koop gooien op dvdforum. De Regio 2, nederlands ondertitelde versie, gewoon nieuw. Ik zou zeggen hou het dvdforum in de gaten...
    En tegen welke prijs wordt het?
    DVDforum ligt er trouwens uit, dat wordt dus lastig.
    Robert.

  12. #37

    Standaard

    Jawel, de belgen hebben 'm al. (en ik nu ook ) Vanmiddag even naar de Free Record Shop in Mol gebeld, en het ding is gewoon verkrijgbaar. En omdat ik me natuurlijk weer niet in kon houden ligt 'ie nu voor mijn neus. Vanavond lekker kijken met erbij.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Obiman
    Ik krijg hem als het goed is morgen van een goede dvd kennis, hij gaat ze binnenkort te koop gooien op dvdforum. De Regio 2, nederlands ondertitelde versie, gewoon nieuw. Ik zou zeggen hou het dvdforum in de gaten...
    zijn dat DVD's die zogezegd van de vrachtwagen zijn gevallen?...

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1
    Makro: € 23,80 incl. btw
    vanaf wanneer????

    Sjoerd

  15. #40

    Standaard

    Vanaf 12 November Sjoerd, dan ga ik erheen en dan neem ik meteen deze mee en Lotr extended en dan heb ik waarschijnlijk ook de BoBjes binnen dus dan heb ik heeel veeel kijk plezier


  16. #41

    Standaard

    dus hij ligt 12 november al bij de makro vooor 23.95?
    dacht dat hij 13 nov zou uitkomen, maar komt goed uit dinsdags ben ik toch vrij, kan ik er mooi ff heen

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie


    En tegen welke prijs wordt het?
    DVDforum ligt er trouwens uit, dat wordt dus lastig.
    Ik geloof rond de 20 Euro, maar dat weet ik niet zeker.

    EN.. ze zijn niet van de vrachtwagen af gevallen !

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *Burp*
    dus hij ligt 12 november al bij de makro vooor 23.95?
    dacht dat hij 13 nov zou uitkomen, maar komt goed uit dinsdags ben ik toch vrij, kan ik er mooi ff heen
    Het betreft foutje in de folder... Het gaat om Star Trek 2...

    Helaas
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door System 3rror
    Het betreft foutje in de folder... Het gaat om Star Trek 2...

    Helaas
    Dus als ik goed begrijp, zijn er van de 3 topfilms ( AOTC, LOTR en Spider Man) geen actie prijzen Dan vallen de aanbiedingen deze keer zker tegen
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Obiman
    Ik geloof rond de 20 Euro, maar dat weet ik niet zeker.

    EN.. ze zijn niet van de vrachtwagen af gevallen !
    Oew, mocht je er meerdere van hebben, dan hou ik me aanbevolen.
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan

    Dus als ik goed begrijp, zijn er van de 3 topfilms ( AOTC, LOTR en Spider Man) geen actie prijzen Dan vallen de aanbiedingen deze keer zker tegen
    Tsja, het is niet erg bijzonder wat de Makro te bieden heeft helaas
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  22. #47

    Standaard

    Dit valt me echt tegen van de makro, had toch wel verwacht dat ze Lotr Extended en Star wars 2 voor een goed prijsje zouden aanbieden


  23. #48
    Dane
    Guest

    Standaard

    Bij de makrofolder thread heb ik het ook al gezegd, dan ook maar fftjes hier.

    De makro gaat LOTR D.C. met de beeldjes wel verkopen, ik heb het vorige week namelijk gevraagd, vanmiddag jheb ik er gevraagd of ze al wisten hoe duur 'ie word, maar dat wisten ze nog niet, ik denk dat hij daarom niet bij de aabiedingen staat, omdat ze de prijs nog niet zeker weten, dat denk ik tenminste, maar een medewerker van de dvd afdeling wist iig zeker dat ze 'm gingen verkopen.

    Elwood.

  24. #49

    Standaard

    Elwood , ook de versie zonder beeldjes? als je toevallig nog daar komt van de week kan je dat ook nog even vragen(of ik moet het in de nieuwe folder moeten lezen ) maar ik woon nou niet bepaald dichtbij de makro om zoiets te vragen
    b.v.d.


  25. #50
    Loc@l System
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Obiman


    Ik geloof rond de 20 Euro, maar dat weet ik niet zeker.

    EN.. ze zijn niet van de vrachtwagen af gevallen !
    Als het goed is heb je hem vandaag binnen en ik wou hem vandaag op dvdforum zetten maar die ligt er uit. Dus hier maar naar toe gekomen. Gaat inderdaad voor bijna 20 Euro weg (was een goede kennis prijs)

    Loc@l System

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •