Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 168 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Bij de FRS is Attack of the clones €25,19 incl 10% korting, heb hem net gehaald.

  2. #52
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kroegie
    Elwood , ook de versie zonder beeldjes? als je toevallig nog daar komt van de week kan je dat ook nog even vragen(of ik moet het in de nieuwe folder moeten lezen ) maar ik woon nou niet bepaald dichtbij de makro om zoiets te vragen
    b.v.d.
    Ik neem aan van wel dat ze de versie zonder beeldjes ook gaan verkopen, Ik ga er denk ik maandag nog wel heen om te vragen hoe het nou allemaal zit, dinsdag moet 'ie te koop zijn, maar het staat nergens vermeld, ook niet in het krantje heb ik net gezien, dus misschien weet ik dan de prijs ook wel, maar dan laat ik het wel weten.

    Elwood.

  3. #53

    Standaard

    Ik heb net het krantje van de Makro binnen; en daarin staat bij de 'winstpakker' van Atack pf the clones' ook de afbeelding van attack of the clones. Gewoon verkeerde plaatje op de website geplaatst dus
    Dus vanaf dinsdag bij de Makro voor €23,80.
    AKA Jes

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jessye
    Dus vanaf dinsdag bij de Makro voor €23,80.
    Ga er maar niet vanuit, de releasedatum is toch pas woensdag? De Makro is wat dat betreft namelijk nogal strikt...

  5. #55

    Standaard

    Voor de Belgen: weet iemand al wat ie kost in de carrefour?...

  6. #56

    Standaard

    Bij Lukas Klamer voor € 20,= (exclusief BTW).
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  7. #57
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander H
    Bij de FRS is Attack of the clones €25,19 incl 10% korting, heb hem net gehaald.
    mooi is dat ,en ik kreeg m nog niet mee
    mochten ze ten zeerste niet doen ,woensdag pas verzekerde ie mij
    hij wilde wel maar mocht het gewoon niet doen(en dit was in dordrecht bij de frs)

  8. #58

    Standaard

    Is die bij FRS in Nederland of in Belgie?

    doei Sonyman
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  9. #59

    Standaard

    Bij de albert heijn komt hij voor €29.99
    tenzij je hem met 1000 airmiles koopt dan kost hij €19.99
    maar ik las in het weekblad dat ze hem pas vanaf woensdag mochten verkopen ('k werk daar) maar voor die prijs wacht ik dan wel tot woensdag, zie dat star wars dus toch niet voor €23.99 bij de makro licht maar Star Trek (had al een makro kaart geregeld)

  10. #60

    Standaard

    De internet folder klopt niet. Het Makro-krantje wel. Daar staat STIIAOTC met het goede plaatje. Dus voor €23.99

  11. #61

    Standaard

    Wat is het nou?? ja of nee?
    is het Star Wars Atack of the Clones of Star Trek 2 ?
    (mischien dat ik hem dan toch dinsdag bij de makro haal als ik nie kan wachten)

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *Burp*
    Wat is het nou?? ja of nee?
    is het Star Wars Atack of the Clones of Star Trek 2 ?
    (mischien dat ik hem dan toch dinsdag bij de makro haal als ik nie kan wachten)
    het is en Star Wars Atack of the Clones en Star Trek 2 heb gister het makro foldertje gelezen waar ze allebei instonden dus dan verwacht ik wel dat ze die verkopen


  13. #63

    Standaard

    Bij de moviemax €16,99 + €4,- verhuurkosten, vanaf 3 december ophalen.
    | Beamer: JVC DLA-HD1 | Scherm: Lumene Movie Palace Velvet 300C | Popcorn Hour C-200 | Receiver: Denon AVR-3808 | Speakers Front: JBL XTi 80 | Speaker Center: JBL Xti 10c | Speakers Surround 4x : JBL L810 | Subwoofer: JBL E250P |

  14. #64

    Standaard

    Bij twijfelingen over de Makro aanbiedingen, zoals nu met een verkeerd geplaatst plaatje kan je t best deze link gebruiken: http://www.makro.nl/folder/overzichtfolder.asp

    Klik daar op t plaatje boven non-food, op deze manier kan je de hele "echte" folder doorbladeren. De kans dat t daar dan wel goed in staat is wat groter. In dit geval vind je SW op pagina 48.

  15. #65
    Clement
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool

    mooi is dat ,en ik kreeg m nog niet mee
    mochten ze ten zeerste niet doen ,woensdag pas verzekerde ie mij
    hij wilde wel maar mocht het gewoon niet doen(en dit was in dordrecht bij de frs)
    Balen man! Ik kreeg 'm in Amsterdam oo niet mee... Mocht wel even kijken. Had dvd in mijn handen. Dacht nog aan hard weglopen. Maar in een politiecel hebben ze helaas geen dvd speler

  16. #66
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Clement
    Had dvd in mijn handen. Dacht nog aan hard weglopen. Maar in een politiecel hebben ze helaas geen dvd speler
    tja ...nog harder lopen dan

  17. #67

    Standaard

    ik ga em niet komende week maar die erna krijgen,dit is dan waarschijnlijk wel voor 11 euro! bij een groothandel kennis he...

    niels

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    ik ga em niet komende week maar die erna krijgen,dit is dan waarschijnlijk wel voor 11 euro! bij een groothandel kennis he...

    niels
    bestel er dan meteen maar 500...die ben je in 2 dagen kwijt..
    Live Long and Prosper

  19. #69

    Standaard

    ja,dat had ik graag gewild,alleen is dit via-via-via,en ik bestelde er zoveel dat ze me nu alleen nog de grote uitgaves wilde regelen.
    lotr4disc en blade 2 krijg ik ook nog,en dan 2 keer spidermanhopelijk(das nog es mooi ruilmateriaal!!)
    ze kan me GEEN extra exemplaren regelen,helaas.

    off:
    eej,blade 2 schijnt trouwens al uit te zijn!! iemand daar zekerheid over?

    niels

  20. #70
    Michiel Aptroot
    Guest

    Standaard

    Net nagevraagd naar prijs MM Den Haag, kerel wist t niet precies uit zijn hoofd, maar tussen de 24 en 25 euro gaat ie worden.

  21. #71

    Standaard

    Heb m zojuist gekocht voor EUR 24,95 bij MM in Amsterdam Z-O
    Er lagen stapeltjes van enkele stuks een beetje sneaky verspreid door de winkel...
    A.s. woensdag zullen ze wel "groots" uitpakken, en wie weet iets goedkoper nog, enfin...mijn avond kan niet meer stuk

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Keyser Soze
    Heb m zojuist gekocht voor EUR 24,95 bij MM in Amsterdam Z-O
    Zelfde prijs ook bij MM Grunn.

    (Ze wouden nix kwijt over de prijs van LOTR SE)
    Groet,
    CRe8oR
    My Collection

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander H
    Bij de FRS is Attack of the clones €25,19 incl 10% korting, heb hem net gehaald.
    Oftewel de normale prijs is dus €27,99, maar dat wisten we al Sonyman: deze prijs heb ik gezien in Amsterdam, dus NL
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  24. #74

    Standaard

    'k ga hem wel halen bij de MM in Amsterdam maar vind hem wel aardig duur de makro is ook goedkoper.
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

  25. #75

    Standaard

    Kreeg hem gisteren nog niet mee bij de FRS. Heb ook maar niet gevraagd wat hij kost.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •