Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 38 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Lord of the Rings vanaf 6 april 2010 op Blu-ray Disc

    Lord of the Rings vanaf 6 april 2010 op Blu-ray Disc



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    waarom zo laat?ik had hem eerder verwacht

  3. #3

    Standaard

    Ik denk dat er door deze box heel veel bluray spelers verkocht gaan worden.

  4. #4

    Standaard

    Nu nog een jaartje wachten op de Extended Editions.

  5. #5

    Standaard

    Grappig, als SW op BR uit zou komen zou (bijna) iedereen het over uitmelken hebben (om nog maar te zwijgen van uitspraken als 'zul je zien dat we eerst de 2004-versie krijgen en pas later de originele versies').

    Nu komt LotR uit...de biosversies welteverstaan en NIET de EE....en hoor je (nog) niemand het woord uitmelken in de mond nemen.

    [SWfanboy-modus uit]

  6. #6

    Standaard

    Het uitbrengen op BD an sich heeft niets te maken met uitmelken. Wel als je eerst de originele trilogie aanbiedt, dan de EE, en dan de versies met geupdate Special EFX, etc.etc. Maar wees niet bang, ook de lotr zal gewoon worden uitgemolken! Lucas is echt niet de enige die dit kunstje beheerst.

  7. #7

    Standaard

    Ik wacht lekker op de EE, de andere bezit ik al op dvd.
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  8. #8

    Standaard

    Ik hed de DVD's niet, dus het zou zo maar kunnen dat ik deze aanschaf, maar april is nog ver weg.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Grappig, als SW op BR uit zou komen zou (bijna) iedereen het over uitmelken hebben (om nog maar te zwijgen van uitspraken als 'zul je zien dat we eerst de 2004-versie krijgen en pas later de originele versies').

    Nu komt LotR uit...de biosversies welteverstaan en NIET de EE....en hoor je (nog) niemand het woord uitmelken in de mond nemen.

    [SWfanboy-modus uit]
    Het is uitmelken. Geef mij maar de Extended versies! Ik wacht dus nog lekker af tot die op het blauwe formaat uit zijn en kijk dit jaar met kerst nog eens lekker ze op DVD.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  10. #10
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Grappig, als SW op BR uit zou komen zou (bijna) iedereen het over uitmelken hebben (om nog maar te zwijgen van uitspraken als 'zul je zien dat we eerst de 2004-versie krijgen en pas later de originele versies').

    Nu komt LotR uit...de biosversies welteverstaan en NIET de EE....en hoor je (nog) niemand het woord uitmelken in de mond nemen.

    [SWfanboy-modus uit]
    Helemaal mee eens
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #12

  13. #13

    Standaard

    @Duke: ik weet niet over wie je het nu hebt dude, maar ik denk dat 90% op dit forum en ook andere forums de meerderheid het uitmelken vind en wacht op de EE versies.
    Dus snap even niet waar de opmerking vandaan komt.

  14. #14

    Standaard

    Heb nog steeds de EE's op dvd, dus wacht netjes tot deze op BD verschijnen.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  15. #15
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Wat mij betreft is er ook maar 1 versie van deze films, dus ik ga deze echt niet halen, wacht ook mooi op de EE's

  16. #16

    Standaard

    Ik hed de DVD's niet, dus het zou zo maar kunnen dat ik deze aanschaf, maar april is nog ver weg.
    Ik raad je aan om op de EE te wachten,is vele malen beter. Veel meer verhaal diepte en de missende scenes voegen nog een heel stuk verhaal toe..

    Zag deze pre-order op Free en dacht dat het al de EE was,maar helaas..hoe dan ook als de EE uit komt wordt dat een directe aanschaf.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #17

    Standaard

    Ik wacht ook fijn op de EE. en dan even de prijs afwachten.

  18. #18

    Standaard

    Ik sla een rondje over, wacht mooi op de Extended Editions
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #19

    Standaard

    Goed nieuws !!!!

    Maar zit nog te twijfelen of ik deze aanschaf, of op de EE wacht..... (heb ze nl. ook al op dvd)
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  20. #20

    Standaard

    Wacht zekers op de EE,

    tot die tijd ook al genieten van geupscalede EE Dvd's!

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Ik raad je aan om op de EE te wachten,is vele malen beter. Veel meer verhaal diepte en de missende scenes voegen nog een heel stuk verhaal toe..

    Zag deze pre-order op Free en dacht dat het al de EE was,maar helaas..hoe dan ook als de EE uit komt wordt dat een directe aanschaf.
    Zullen we met zn allen A-film gaan mailen dat ze die EE moeten uitbrengen..... Waarschijnlijk mogen ze dat niet 1s, maar ja je weet maar nooit.

  22. #22

    Standaard

    A-Film is slechts de distributeur van de films in de Benelux. Het is New Line/Warner Bros. in Amerika die bepaalt wanneer en hoe de films worden uitgebracht. Daar heeft A-Film geen invloed op.
    Laatst aangepast door Frank : 16-12-2009 om 16:07

  23. #23

    Standaard

    zal vast een leuk prijsje van 30+ aan zitten

  24. #24

    Standaard

    Hopelijk moeten we niet wachten tot eind 2012 voor de EE (zoals Bill Hunt van "The Digital Bits" verwacht) , maar het zo me niets verbazen.
    Dat de EE nog voor het einde van 2011 zal worden uitgebracht lijkt mij onwaarschijnlijk.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Zullen we met zn allen A-film gaan mailen dat ze die EE moeten uitbrengen..... Waarschijnlijk mogen ze dat niet 1s, maar ja je weet maar nooit.
    Die masters zijn er niet eens...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •