De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Iets te doen tegen inbranden?

    Mijn zwager heeft een Samsung plasma. Exacte type weet ik zo niet. Nu is er een afbeelding van de decoder licht ingebrand. Is hier iets aan te doen om dit weg te krijgen?
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  2. #2

    Standaard

    Dan is dat wel heel lang in beeld geweest. Zie hier: http://www.wikihow.com/Use-JScreenFi...Screen-Burn-in
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    Thanks... ga ik doorsturen naar hem.

    Radio stond aan. De afbeelding die de decoder dan weergeeft is ingebrand. :S
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  4. #4

    Standaard

    Tsja, Radio moet je ook niet via je TV "luisteren". Daar hebben ze andere apparaten voor uitgevonden... Lang voordat de TV bestond...
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  5. #5

    Standaard

    Of je zet de TV uit wanneer je de zender gevonden hebt waar je naar wilt luisteren.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Of je zet de TV uit wanneer je de zender gevonden hebt waar je naar wilt luisteren.
    Hangt natuurlijk v/d set-up van de zwager van de TS af

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •