Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 62 van 62 worden weergegeven.

Discussie: RJI's HT-setje

  1. #51

    Standaard

    Zojuist even het element opgezocht op internet; Philips GP-401 ||, er staat bij dat het een moving dynamic element is. Nu kan ik eigenlijk nergens precies vinden wat het is.
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI Bekijk bericht
    Zojuist even het element opgezocht op internet; Philips GP-401 ||, er staat bij dat het een moving dynamic element is. Nu kan ik eigenlijk nergens precies vinden wat het is.
    Leest dit maar:

    http://web.me.com/video_holiday/Videohobby/288.pdf
    Have fun and enjoy your collection

  3. #53

    Standaard

    Ik heb me zojuist deze gekocht:
    Profitec TC 400
    http://www.amazon.de/Hochwertiger-En.../dp/B000NZM9TW

    Krijgt goede reviews en kost evenveel als de Vivanco
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  4. #54

    Standaard

    Kan iemand me vertellen of er een termijn is waarin een apparaat gemaakt moet zijn als deze voor reparatie is meegenomen door een monteur?

    Mijn tv is namelijk 2 weken geleden opgehaald en begin hem toch wel te missen (erg hè).
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI Bekijk bericht
    Kan iemand me vertellen of er een termijn is waarin een apparaat gemaakt moet zijn als deze voor reparatie is meegenomen door een monteur?

    Mijn tv is namelijk 2 weken geleden opgehaald en begin hem toch wel te missen (erg hè).
    Volgens mij zegt de wet binnen een redelijke termijn en dat is 2 weken iig nog niet.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #56

    Standaard

    Dat had ik al gedacht. Zal het dus nog wel even zonder moeten doen.
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI Bekijk bericht
    Dat had ik al gedacht. Zal het dus nog wel even zonder moeten doen.
    Je kunt altijd een paar keer bellen natuurlijk, dat vinden ze niet fijn, want dat kost tijd en wie weet dat ze er dan wat meer vaart achter zetten. Of een leentoestel vragen, dat is ook een optie.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #58

    Standaard

    De tv is terug. De problemen zijn voor een groot gedeelte verholpen, maar een ding nog niet:
    Als ik de tv inschakel dan is de verlichting de eerste minuut of 2 minder fel, hierna lijkt het of de backlight pas helemaal aanspringt.

    Is dit normaal of mag ik hierover opnieuw een klacht indienen bij LG?
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI Bekijk bericht
    De tv is terug. De problemen zijn voor een groot gedeelte verholpen, maar een ding nog niet:
    Als ik de tv inschakel dan is de verlichting de eerste minuut of 2 minder fel, hierna lijkt het of de backlight pas helemaal aanspringt.

    Is dit normaal of mag ik hierover opnieuw een klacht indienen bij LG?
    Als je kamer steenkoud is, ja dan zou het kunnen, maar verder is het niet normaal.....
    Have fun and enjoy your collection

  10. #60

    Standaard

    Hij staat op de slaapkamer en daar brand geen verwarming.
    Ik zal eens kijken als ik de verwarming eens een paar dagen aanzet of het dan nog is....
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Als je kamer steenkoud is, ja dan zou het kunnen, maar verder is het niet normaal.....
    Het is minimaal 10 graden op m'n kamer en na 2 minuten springt de verlichting volledig aan.
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI Bekijk bericht
    Het is minimaal 10 graden op m'n kamer en na 2 minuten springt de verlichting volledig aan.
    10 graden is vrij koel voor je apparatuur, ook spaarlampen komen dan langzaam op gang en geven pas als zij op temperatuur komen hun volledige licht.

    Je kan het ook testen door je TV, als hij al enige tijd warm is gedraaid, even uit te zetten en na een paar minuten weer aan te zetten, dan zou hij wel vlot op moeten starten, hij zou dan, net als je kamer wat meer warmte inzich moeten hebben om onder "normale"omstandigheden op te starten.

    Ben benieuwd.
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •