Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 62 worden weergegeven.

Discussie: RJI's HT-setje

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dus je kunt al spelen, jij hebt die grote besteld van Mivoc natuurlijk, hahaha, die is meer dan een 1/2 meter hoog. Ben benieuwd hoe die presteert, want volgens mij is het versterker gedeelte hetzelfde als in de 1100 en de behuizing en de woofer zijn toch wel wat groter van de 1500.
    Inderdaad de 1500; ik heb hem heel even aangesloten gehad, nog niet volwaardig getest.
    Hij is zelfs 60 cm hoog! het wordt nieuwjaar eer ik alles kan aansluiten.
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  2. #27

    Standaard

    op verzoek van RJI is zijn topic verplaatst
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #28

    Standaard

    De kast is klaar! Eindelijk kan ik gebruik maken van mijn set.

    Oude Situatie:



    Nieuwe Situatie:





    De Kabels links naast de center zijn bij normaal licht niet te zien, alleen nu bij het licht van de flits. Ben best tevreden over het eindresultaat.
    Laatst aangepast door RJI : 03-01-2010 om 11:56
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  4. #29

    Standaard

    Ziet er heel goed uit, wel jammer dat alles in de hoek moet, maar ja dat is niet anders.
    Veel filmplezier er mee!!

  5. #30

    Standaard

    Ziet er rete strak uit

    Inderdaad jammer dat alles zo in 1 hoekje gepropt moet worden, maar als je niet de ruimte hebt is dat niet anders.:sad:

    Hoe bevalt je nu de opstelling geluidstechnisch gesproken Ben benieuwd hoe je sub je bevalt, is het wat je er van verwacht hebt of is hij boven verwachting

    Nogmaals, ziet er keurig uit:toppie:
    Have fun and enjoy your collection

  6. #31

    Standaard

    Hey! Die receiver ken ik!

    Die sub zal wel lekker klinken. Ik ben ook erg tevreden over mijn budget subje... Dat geval van jou kun je echter geen subJE meer noemen! Wat een bakbeest! Ziet er iig allemaal netjes uit. Jij gaat zeker genieten de komende tijd...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #32

    Standaard

    Ben zelf ook tevreden met het resultaat. Het is inderdaad een beetje jammer dat het allemaal in de hoek zit, echterr vanaf de luisterpositie heb ik er geen last van.
    Ik ben nog wat aan het kloten met de instellingen dus kan nog geen echt oordeel geven over het geluidsbeeld. Nu moet ik erbij zeggen dat mijn oor nog niet zo getraind is, maar het is nu al een gigantische verbetering ten opzichte van eerst.
    Heb alleen een probleem dat de mivoc zich niet automatisch uitschakeld, hoe kan ik dit oplossen?
    Laatst aangepast door RJI : 03-01-2010 om 00:22
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  8. #33

    Standaard

    Als ie gewoon op auto staat zou ie uit moeten schakelen na een tijdje...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  9. #34

    Standaard

    Inderdaad ik ben te ongeduldig, sub schakelt zichzelf automatisch uit na een minuut of 2 geen signaal te hebben gekregen.
    Ik irriteer me nu wel echter aan de letters aan de mivoc welke oplichten, nu een manier verzinnen om deze te dimmen.
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  10. #35

    Standaard

    Gisteren nog wat gespeeld met de intstellingen van de Pio, was niet helemaal tevreden over het geluid. De lage tonen waren niet helemaal ok en de sub klonk wat geknepen.
    Wat bleek; ik had de luidsprekers nog op large staan In ieder geval na wijziging hiervan en het verhogen van het crossover level van de sub klonk het geluid veel beter.
    De sub heeft echt een lekkere punch (dat terwijl hij maar voor een derde openstaat) en gelukkig staat de sub op de goede plek, daarmee bedoel ik dat niet hoorbaar is waar hij staat.

    Meteen nog even een 1.5 meter lange HDMI besteld.
    Laatst aangepast door RJI : 04-01-2010 om 11:50
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  11. #36

    Standaard

    Ja een beetje spelen met de instellingen kan een lekker resultaat opleveren. Zo heb ik de s-wave functie uitgeschakeld. Daarmee compenseert de receiver het effect van staande golven, maar met de optie uit klinkt alles beter. Daarnaast heb ik de x-curve optie juist wel aangezet. Het geluid klinkt nu veel voller en helderder en minder schel. Beetje klooien kan dus geen kwaad. Zeker niet omdat je elke totaalinstelling apart kunt opslaan.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  12. #37

    Standaard

    Mijn laatste aankopen zijn onderweg:
    - Thatcable HDMI 1.5m
    - Thatcable optical 2m
    - dB-meter

    De HDMI's van 1 meter zijn binnen en ik moet zeggen dat ze er goed uitzien
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  13. #38

    Standaard

    Kijk dat is mooi, heb ik je iig niet naar rotzooi doorverwezen
    dB-meter nog voor een leuke prijs kunnen aanschaffen? Ik heb er één in de VS besteld voor weinig(zie hier) Jij wilt het dus ook zo goed mogelijk afstellen, net als ik
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #39

    Standaard

    Haha ik had de link al gezien en heb hem daar ook gekocht.
    Ik ben eens benieuwd hoeveel verschil het gaat maken ten opzichte van de automatische instellingen
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  15. #40

    Standaard

    Automatische instellingen bij mijn Harman Kardon zijn om te huilen zo slecht. Alles klinkt dof, snel weer gereset en op het gehoor afgesteld. Is ook wel wat van te vinden op het net dat t systeem van HK slecht werkt.

    Bij de Pio wel naar tevredenheid die auto settings met microfoontje?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #41

    Standaard

    Ik moet zeggen dat het met de automatische instellingen best goed klinkt, ook de balans tussen links/rechts en front/back is goed. Maar ik wil gewoon kijken of het beter kan....
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI Bekijk bericht
    Ik moet zeggen dat het met de automatische instellingen best goed klinkt, ook de balans tussen links/rechts en front/back is goed. Maar ik wil gewoon kijken of het beter kan....
    En dat voor minder dan 2 tientjes in euro
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    En dat voor minder dan 2 tientjes in euro
    Dat bedoel ik; 'veel' geld uitgeven aan apparatuur, dan mag zou het zonden zijn om er dan niet alles uit te halen.
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  19. #44

    Standaard

    Weet iemand waar ik goedkoop een voorversterker voor een platenspeler kan kopen?
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI Bekijk bericht
    Weet iemand waar ik goedkoop een voorversterker voor een platenspeler kan kopen?
    Wat is goedkoop?



    €29,99 bij conrad.nl

    Phono/microfoon equalizer-voorversterker
    Dit apparaat combineert twee toepassingsmogelijkheden. Het maakt aansluiting van een platenspeler met magnetisch aftastsysteem op een willekeurige ingang van uw versterker mogelijk. Bovendien is microfoonweergave via een normale versterker mogelijk. Voor "karaoke-toepassingen" heeft u een mengpaneel nodig.

    Omvang levering:
    • Voorversterker
    • Netvoeding.
    Have fun and enjoy your collection

  21. #46

    Standaard

    Deze:



    kost 25,99

    Phono-voorversterker PA-111
    Met deze voorversterker kunt u een platenspeler op elke Aux-, tape-, CD- of tuneringang van uw versterker aansluiten.

    Omvang levering:
    • PA-111
    • Stekkernetvoeding.
    Ook bij conrad.nl lijkt me iets meer geschikt en 4 euro voordeliger.
    Have fun and enjoy your collection

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI Bekijk bericht
    Weet iemand waar ik goedkoop een voorversterker voor een platenspeler kan kopen?
    Misschien staat er op die site van die dB meter wel wat, is een bedrijf uit Hong Kong. Heb er gisteren eens op gekeken en ik weet nu ook wel waar die sites als bijvoorbeeld kabeltje.nl hun HDMI kabels vandaan halen. Zelfs de duurste Monster HDMI staat er op voor 20 dollar, die gaan op Marktplaats voor 60 euro en in de winkel voor 130, maar of ze echt zijn en de levering schijnt nogal lang te duren, daar is ieder1 in de wereld natuurlijk dol op.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #48

    Standaard

    Ik denk dat ik me die tweede van Conrad ga bestellen, nu alleen nog een een adapter.
    Probleem is echter dat aan mijn platenspeler een kabel met plug zit, ik heb dus een (blok)adapter 12v nodig waar een plug ingestoken moet worden.
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJI Bekijk bericht
    Ik denk dat ik me die tweede van Conrad ga bestellen, nu alleen nog een een adapter.
    Probleem is echter dat aan mijn platenspeler een kabel met plug zit, ik heb dus een (blok)adapter 12v nodig waar een plug ingestoken moet worden.

    Zo'n aansluiting ken ik niet.

    BTW, wat voor element gebruik je, een MM of MC element, vind het wel vreemd dat ze er bij die phono voorversterkers geen informatie over verstrekken.....
    Have fun and enjoy your collection

  25. #50

    Standaard

    ik heb eigenlijk geen idee, het is een oude platenspeler. Nooit gebruikt stond op de zolder nog in een doos, dacht ik ga hem eens gebruiken.
    Ik denk dat het een MM element is, in dat geval kan ik een RIAA versterker gebruiken.
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •