Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 52 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Dat is bij die van Amazon ook en die kost $59,94. Zie url met link naar plaatje. Volgens Amazon heeft die editie 5 discs.

    http://www.amazon.com/exec/obidos/tg...994944-8103834

    Plaatje
    http://images.amazon.com/images/P/B0...1.LZZZZZZZ.jpg


  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Antwan Spierings
    Dat is bij die van Amazon ook en die kost ,94. Zie url met link naar plaatje. Volgens Amazon heeft die editie 5 discs.
    Volgens mij komt er ook geen 6 disc-editie. Alleen een 2 disc (deze week), een 4 disc en een 5 disc (november). De 5 disc is in principe de 4 disc met een aparte schijf met een National Geographic-documentaire.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Volgens mij komt er ook geen 6 disc-editie. Alleen een 2 disc (deze week), een 4 disc en een 5 disc (november). De 5 disc is in principe de 4 disc met een aparte schijf met een National Geographic-documentaire.
    Zo klopt het. Er was een tijdje geleden een bericht van dvd-bizz dat er een bundel zou komen van de 2disc MET 4disc maar dat was een foutief bericht.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Zo klopt het. Er was een tijdje geleden een bericht van dvd-bizz dat er een bundel zou komen van de 2disc MET 4disc maar dat was een foutief bericht.
    My mistake. Sorry maar deze heb ik gereserveerd.
    Show no mercy...for you shall receive none.

  5. #30
    beverjong
    Guest

    Standaard LOTR waar te koop voor 8-8?

    Hoi,

    Waar kan ik vandaag LOTR kopen? Blokker stuntte eerder, maar had nu nog niets in de etalage. Mediamarkt misschien? Suggesties voor regio Adam zijn welkom

  6. #31

    Standaard Waar dan?

    Waar (op internet) heb je die 6 disc editie gereserveerd dan? Nu ben ik nieuwsgierig geworden...


  7. #32

    Standaard

    Bij dvdzone2.com staat ie nu als pre order voor 69,99 euro de limited editie set, met 4! DVDS (maar wel met de beeldjes)

  8. #33

    Standaard

    ik dacht dat een 5 disc was ??

    Je kan deze al reserveren op www.moviestore.nl

  9. #34

    Standaard

    zat er nou eigelijk een boekje in de hoes? Ik heb mijne gesealed gehad en kwam direct uit de doos (zelf gezien, was om 1 over 8 de eerste... ) maar er zat geen boekje bij, tracks staan gewoon in het hoesje zelf zeg maar...

  10. #35

    Standaard

    Ja, maar staat niets belangrijks in: staat alleen in waar je bepaalde accessoires (beeldjes, ringen etc.) kan kopen en dat je een reis kunt winnen naar Nieuw-Zeeland.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  11. #36

    Standaard

    o_0 wrom zit die dan wel in de ene en niet bij de andere? weird....

  12. #37

    Standaard LoTR uitvoering

    Ik heb gewoon een keepcase met daarin in smal boekje (wat eigenlijk helemaal niets voorstelt). Het ziet er een beetje goedkoop uit, maar niets ten nadele van de film zelf hoor!


  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Welby
    Ik wacht op de 6-Disc DVD relaese van LOTR:TFOTR . Komt uit in November . Ik heb h'm al gereserveerd voor € 79,95. Komen er trouwens maar 5000 van in Nederland. Ik heb de plaatjes gezien van deze release . D'r zitten twee Argonath boeksteunen bij en op deze editie staat al het extra materiaal (van zowel de twee als vier disc editie) .
    6-disc? Welke 6-disc. Naar mijn weten verschijnt er alleen een 4 en een 5-disc.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    6-disc? Welke 6-disc. Naar mijn weten verschijnt er alleen een 4 en een 5-disc.
    Dit was een misverstand. Circuleerde schijnbaar een tijdje op het net. Net als in deze thread (paar posts geleden). Intussen is het betreffende misverstand op het net uit de wereld geholpen. Net als in deze thread (paar posts geleden).
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  15. #40

    Standaard

    die oplage van 5000 is toch alleen voor de 5 disc set en niet voor de 4 disc set, daar komen er toch wel meer van???

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aien
    die oplage van 5000 is toch alleen voor de 5 disc set en niet voor de 4 disc set, daar komen er toch wel meer van???
    Voor zover bekend wordt de 4 disc-versie een 'normale' release en de 5 disc-versie een gelimiteerde oplage.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Gisteren sloegen de mensen bij Fnac massaal LOTR-DVD's in, ongeveer 1 klant op 2 ging ermee buiten. Daarna naa Carrefour (een supermarkt), toch niet een echte speciaalzaak, maar ook daar toch 1 op 4 of zo...
    Bij Auchan hetzelfde gezien.....als warme broodjes gingen ze ook daar over de toonbank.
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  18. #43

    Standaard

    The Movie Store heeft afgelopen weekend in hun nieuwsbrief geschreven dat er geen versie van LOTR verschijnt met de National Geographic-DVD i.v.m. problemen met de rechten.

  19. #44

    Standaard

    Ik zal wel geen hele nieuwe thread openen want die zijn er al zat:

    Wie heeft de DVD nog NIET gekocht?

    Was ik even nieuwsgierig naar.
    Ik heb m in ieder geval niet

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beloved
    Ik zal wel geen hele nieuwe thread openen want die zijn er al zat:

    Wie heeft de DVD nog NIET gekocht?

    Was ik even nieuwsgierig naar.
    Ik heb m in ieder geval niet
    En toch gaat alles nog goed?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    The Movie Store heeft afgelopen weekend in hun nieuwsbrief geschreven dat er geen versie van LOTR verschijnt met de National Geographic-DVD i.v.m. problemen met de rechten.
    Staat er ook bij voor welk land die rechten gelden??

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    En toch gaat alles nog goed?
    ik voel me wel erg buitengesloten. het lijkt de brugklas wel: jij heb geen nike schoenen!!!
    haha nee, ik wacht op de goeie editie... ik doe t gelijk goed

  23. #48
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2002
    Woonplaats
    De Cirkel in Badhoevedorp

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beloved
    Ik zal wel geen hele nieuwe thread openen want die zijn er al zat:

    Wie heeft de DVD nog NIET gekocht?

    Was ik even nieuwsgierig naar.
    Ik heb m in ieder geval niet
    Ik ook niet.
    Ik wacht wel op de 4-diskversie

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    Staat er ook bij voor welk land die rechten gelden??
    Er staat alleen bij dat dit voor Nederland geldt (en daarmee bedoelen ze denk ik de Benelux, want A-film distribueert de release in de Benelux). Over andere landen wordt niet gesproken.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beloved
    Ik zal wel geen hele nieuwe thread openen want die zijn er al zat:

    Wie heeft de DVD nog NIET gekocht?

    Was ik even nieuwsgierig naar.
    Ik heb m in ieder geval niet
    Ik ook niet en zal hem ook nooit kopen, want ik vond het een baggerfilm met een prutverhaal. Die 2, 4, 5, en 6-discs kunnen wat mij betreft mooi als onderzetters dienen
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •