De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard LCD TV met USB hoe externe harde schijf gebruiken?

    We hebben dus een nieuwe LCD TV met USB poort. We kunnen dus onze externe harde schijf waarop een hoop films staan aansluiten op de TV. De TV leest alle files maar het probleem ligt in het selecteren van taal, ondertiteling, ... Dit gaat gewoon niet. Met geen enkel knopje op de afstandsbediening van de TV kan je iets selecteren. Weet iemand hiervoor een oplossing?

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sofie76 Bekijk bericht
    We hebben dus een nieuwe LCD TV met USB poort. We kunnen dus onze externe harde schijf waarop een hoop films staan aansluiten op de TV. De TV leest alle files maar het probleem ligt in het selecteren van taal, ondertiteling, ... Dit gaat gewoon niet. Met geen enkel knopje op de afstandsbediening van de TV kan je iets selecteren. Weet iemand hiervoor een oplossing?
    Het origineel kopen en afspelen met een daarvoor geëigende speler misschien een oplossing
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Ik denk dat het zou helpen als we weten welke tv het is (merk, type e.d.) Op zich ben ik het wel met DVDProfilersFilmgek eens, maar ik ben ook al mensen tegen gekomen die gewoon hun eigen dvd collectie op disc hadden gezet. En dat mag gewoon natuurlijk.

  4. #4

    Standaard

    Een harde schijf is geen medialplayer. Probeer het daarmee eens!
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  5. #5

    Standaard

    Die usb poort is waarschijnlijk meer bedoeld om je vakantiefoto's vanaf een usb stick op je tv zichtbaar te maken.
    MP3 bestanden zal ook wel gaan en inderdaad zullen filmbestanden zoals vakantiefilmpjes ook wel aafgespeeld kunnen worden.
    Het zal echter niet gemaakt zijn om een collectie gedownloade films (waarbij je ondertiteling en audiosporen wilt uitkiezen) af te spelen.
    Daar moet je inderdaad een mediaplayer voor op je tv aansluiten op een van de hdmi poorten.
    Anders moet je (wanneer het niet in het manual staat) even naar de fabrikant bellen.
    Enne Sofie, begrijp het niet verkeerd, we zijn hier heus niet allemaal roomser dan de paus, maar het is hier toch een taboe als men de indruk
    krijgt dat het om illegale activiteiten gaat zoals downloaden van films enzovoort. Daar zijn plenty ander sites veeeeeeeeeeeeel meer in thuis

    Grt Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  6. #6

    Standaard

    Mijn tv (Samsung LED) heeft een mediaplayer ingebouwd en die kan dus inderdaad gewoon van een externe hard disc films afspelen. Echter zoals Roger ook al zegt, in combinatie met ondertiteling en audiosporen loop je al gauw tegen problemen aan. Gelukking heeft de TV ook een DLNA client en wireless internet ingebouwd en dan in combinatie op TVersity op de PC kom je een heel eind verder.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack van Dijk Bekijk bericht
    Mijn tv (Samsung LED) heeft een mediaplayer ingebouwd en die kan dus inderdaad gewoon van een externe hard disc films afspelen. Echter zoals Roger ook al zegt, in combinatie met ondertiteling en audiosporen loop je al gauw tegen problemen aan. Gelukking heeft de TV ook een DLNA client en wireless internet ingebouwd en dan in combinatie op TVersity op de PC kom je een heel eind verder.
    Inderdaad ook een oplossing, echter moet je wel een beetje thuis zijn in netwerken en het instellen daarvan en daar wringt nu meestal de schoen. Ondanks dat mijn NMT dat ook kan incl. het zelfstandig downloaden van torrents e.d. doe ik dat dus niet.
    Ik plaats er alleen content op die ik zelf heb omgezet mbv mijn pc, (flac bestanden, HD videoclips e.d.) het enige dat ik mbv de ethernet kabel doe is firmwares ophalen en de online services zoals Internet radio / you tube / trailers bekijken en noem maar op.

    Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  8. #8

    Standaard

    Het kan zelfs met Windos Media Player, alleen is het lastig te vinden waar dit in te stellen als je het niet weet, maar je hoeft niets van netwerken te weten. Google doet wonderen als je wilt weten hoe dat in te stellen

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack van Dijk Bekijk bericht
    Mijn tv (Samsung LED) heeft een mediaplayer ingebouwd en die kan dus inderdaad gewoon van een externe hard disc films afspelen. Echter zoals Roger ook al zegt, in combinatie met ondertiteling en audiosporen loop je al gauw tegen problemen aan. Gelukking heeft de TV ook een DLNA client en wireless internet ingebouwd en dan in combinatie op TVersity op de PC kom je een heel eind verder.
    Ik heb w.s. een tv uit dezelfde serie. De Samsung B6000 mét mediaspeler (inclusief film). Ik heb ook een LaCie 301266 externe usb 2.0 hardeschijf van 160 gb (zie: http://www.buy.com/prod/lacie-mobile...205728903.html); het zou cool zijn als de tv de harde schijf uit zou kunnen lezen. De tv leest de externe harde schijf vooralsnog niet uit terwijl de usb stick wel prima uit te lezen is.

    Enig idee waar dat mee te maken kan hebben?

    Tuurlijk is een mediaspeler een veel betere optie. Die heb ik nu echter niet; de LaCie echter wel
    Laatst aangepast door Mr.Eugene.Krabs : 02-01-2010 om 01:11

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr.Eugene.Krabs Bekijk bericht
    Ik heb w.s. een tv uit dezelfde serie. De Samsung B6000 mét mediaspeler (inclusief film). Ik heb ook een LaCie 301266 externe usb 2.0 hardeschijf van 160 gb (zie: http://www.buy.com/prod/lacie-mobile...205728903.html); het zou cool zijn als de tv de harde schijf uit zou kunnen lezen. De tv leest de externe harde schijf vooralsnog niet uit terwijl de usb stick wel prima uit te lezen is.

    Enig idee waar dat mee te maken kan hebben?

    Tuurlijk is een mediaspeler een veel betere optie. Die heb ik nu echter niet; de LaCie echter wel
    Ja ja, en dan de hele dag Sponge Bob kijken zeker ?
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  11. #11

    Standaard

    Beste Roger,

    Vanwaar dit soort reacties in deze thread? Je hebt je punt al bij Sofie gemaakt. Ik verwacht anders van een senior bezoeker van deze site. Als je niets on topic te melden hebt heb ik liever dat je weg blijft uit deze thread. Anderen zijn meer dan welkom.

    By the way, het gaat om het opslaan van Camtasia recordings.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr.Eugene.Krabs Bekijk bericht
    Beste Roger,

    Vanwaar dit soort reacties in deze thread? Je hebt je punt al bij Sofie gemaakt. Ik verwacht anders van een senior bezoeker van deze site. Als je niets on topic te melden hebt heb ik liever dat je weg blijft uit deze thread. Anderen zijn meer dan welkom.

    By the way, het gaat om het opslaan van Camtasia recordings.
    Senior members laten zich niet wegsturen junior members die zogenaamd hun eigen gemaakte filmpjes(ja ja ja met ondertitels en multi audio tracks) willen kijken via een harde schijf....

    Laat het duidelijk zijn dat het hier op het forum absoluut niet wordt gewaardeerd als we mensen helpen hoe zij hun downloads op wat voor een wijze dan ook willen gaan kijken.

    Hulp bij downloaden wordt niet gewaardeerd.
    Hulp bij afspelen van downloads wordt niet gewaardeerd.

    Berichten van anderen die op dit terrein eventueel wel een antwoord geven, zullen, als het maar even riekt naar downloads, worden verwijderd. Je zit gewoon op het verkeerde forum.
    Have fun and enjoy your collection

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack van Dijk Bekijk bericht
    ....maar ik ben ook al mensen tegen gekomen die gewoon hun eigen dvd collectie op disc hadden gezet. En dat mag gewoon natuurlijk.
    Camtasia is een product dat je in staat stelt o.a. via PowerPoint zélf voorlichtingsfilmpjes te maken; daar en aan het opslaan en afspelen daarvan is niets illegaals.

    Discussie gesloten. Ik wens niet langer van dit forum gebruik te maken.
    Laatst aangepast door Mr.Eugene.Krabs : 02-01-2010 om 21:11

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr.Eugene.Krabs Bekijk bericht
    Camtasia is een product dat je in staat stelt o.a. via PowerPoint zélf voorlichtingsfilmpjes te maken; daar en aan het opslaan en afspelen daarvan is niets illegaals.

    Discussie gesloten. Ik wens niet langer van dit forum gebruik te maken.
    Grapjurk, je bent niet de TS, dus kun je ook het Topic niet sluiten.

    Lekker wegblijven
    Have fun and enjoy your collection

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr.Eugene.Krabs Bekijk bericht
    Camtasia is een product dat je in staat stelt o.a. via PowerPoint zélf voorlichtingsfilmpjes te maken; daar en aan het opslaan en afspelen daarvan is niets illegaals.

    Discussie gesloten. Ik wens niet langer van dit forum gebruik te maken.
    om er toch nog even op in te pikken : ik dénk dat Sofie niet over zelfgemaakte vakantieverslagen of voorlichtingsfilmpjes spreekt ... en dan kan ik de reacties die hier komen wel begrijpen.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr.Eugene.Krabs Bekijk bericht
    Beste Roger,

    Vanwaar dit soort reacties in deze thread? Je hebt je punt al bij Sofie gemaakt. Ik verwacht anders van een senior bezoeker van deze site. Als je niets on topic te melden hebt heb ik liever dat je weg blijft uit deze thread. Anderen zijn meer dan welkom.

    By the way, het gaat om het opslaan van Camtasia recordings.
    Zeker met het verkeerde been uit bed gestapt, of hij heeft zo'n laag IQ dat ie de joke niet begrijpt.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  17. #17

    Standaard

    Waarschijnlijk zijn Eugene en Sofie één en dezelfde persoon, kwestie van IP checken.
    Persoonlijk heb ik totaal geen problemen met downloaden en snap wel waarom TS (Eugene?) op zijn teentjes getrapt is. Wat mij betreft zouden de regels ook wel wat versoepeld kunnen worden...

    ''Laat het duidelijk zijn dat het hier op het forum absoluut niet wordt gewaardeerd als we mensen helpen hoe zij hun downloads op wat voor een wijze dan ook willen gaan kijken.''

    In welk jaar leven we ook al weer....?

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjiefaa Bekijk bericht
    Waarschijnlijk zijn Eugene en Sofie één en dezelfde persoon, kwestie van IP checken.
    Persoonlijk heb ik totaal geen problemen met downloaden en snap wel waarom TS (Eugene?) op zijn teentjes getrapt is. Wat mij betreft zouden de regels ook wel wat versoepeld kunnen worden...

    ''Laat het duidelijk zijn dat het hier op het forum absoluut niet wordt gewaardeerd als we mensen helpen hoe zij hun downloads op wat voor een wijze dan ook willen gaan kijken.''

    In welk jaar leven we ook al weer....?
    Je bedoelt dat een moderator het IP adres zou kunnen checken?

    Ik vind het wel mooie regels en er zijn andere fora waar het wel getoloreerd wordt....
    Je kunt natuurlijk ook nog het 'als een verbetering' aangeven en kijken of je meer mede- dan tegenstanders krijgt en wie weet.....

    2010, maar ik denk dat het er meer mee te maken heeft wanneer iemand geboren is
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Je bedoelt dat een moderator het IP adres zou kunnen checken?
    Yup, of het nodig is, betwijfel ik. Beide forumnamen zullen waarschijnlijk nooit meer posten...

    Ik vind het wel mooie regels en er zijn andere fora waar het wel getoloreerd wordt....
    Je kunt natuurlijk ook nog het 'als een verbetering' aangeven en kijken of je meer mede- dan tegenstanders krijgt en wie weet.....
    Nee hoor, ik zit niet op dit forum om dat soort zaken te bespreken. Ik wilde alleen maar aangeven dat het wellicht een beetje achterhaald is.

    2010, maar ik denk dat het er meer mee te maken heeft wanneer iemand geboren is
    Je hebt waarschijnlijk helemaal gelijk .
    Maar ontopic; afgezien van de nieuwste HDTV's voorzien van een interne CPU én voorzien van de juiste software, kunnen de meeste HDTV's inderdaad alleen maar MP3tjes afspelen en foto's laten zien.

    Grtjs

  20. #20

    Standaard

    Off toppic:

    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •