Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 54 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Up (4-Disc Superset) [Blu-ray Disc]

    Up (4-Disc Superset)

    Bejaarde Carl gaat op zoek naar het avontuur, in deze animatietopper van Pixar.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Deze wordt vandaag aan de collectie toegevoegd!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  3. #3

    Standaard

    Gister gezien, weer een topper van Pixar!

    Wat heeft zo'n digitale kopie overigens nou als meerwaarde...zie dat zo vaak...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #4

    Standaard

    Heb zowel de 2- als de 4-disc in de winkel zien liggen.

    Enerzijds wil ik graag het statement maken dat een DVD en digitale copy wat mij betreft overbodig zijn en zou daarom alleen de 2-disc aanschaffen.

    Alleen is de 4 disc gewoon mooier afgewerkt ook aan de binnenkant. Puristen vinden deze wellicht te groot en te dik tov een standaard blu-ray, maar ik vind het wel mooi als mooie films in wat opvallender uitgaven verschijnen.

    Maar om nu de 4-disc te kopen en Disney het idee te geven dat ze alla Pinoccio en Sneeuwwitje op de goede weg zijn om dikke uitgaven te produceren met een DVD als toevoeging, dat vind ik ook niet de bedoeling...

    Ik slaap er nog een nachtje over, maar hij moet en zal in de verzameling komen!!!
    "One Ring to bring them all and in darkness bind them"

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Gister gezien, weer een topper van Pixar!

    Wat heeft zo'n digitale kopie overigens nou als meerwaarde...zie dat zo vaak...
    Een digitale kopie lijkt me gemakkelijk voor iPod/iPhone-gebruikers e.d. Dan kun je UP! ook daarop bekijken (alleen vraag ik me af wie dat nu werkelijk doet). De kwaliteit van zo'n digitale kopie is altijd SD of minder, terwijl ik van de Blu-ray best wel een digitale kopie in HD-kwaliteit zou willen hebben, bijv. om deze in Full HD-kwaliteit op mijn iMac (1920x1200) te kunnen bekijken. Als bovendien de digitale kopie bij deze film alleen maar via Windows Media Player te bekijken is, dan is dat commercieel gezien niet zo'n handige zet. Ik heb daarom bij de Blu-ray-versie voor de 2-disc uitvoering gekozen, want de DVD en de digitale kopie hebben voor mij geen meerwaarde. Er zijn er echter genoeg, zo merk ik vaak op de DVD.nl forums, die altijd de meest uitgebreide uitgave van iets willen hebben en soms alleen maar voor een andere verpakking (!) veel meer geld willen uitgaven.

  6. #6

    Standaard

    Hopelijk brengt de Kerstman deze volgende week. Hij stond op nr 1 op mijn verlanglijstje
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Hopelijk brengt de Kerstman deze volgende week. Hij stond op nr 1 op mijn verlanglijstje
    Heerlijk toch die feestmaanden Ik hoop maar dat de kerstman aandelen heeft in Pixar, want Up zou zomaar eens een kerstTOPPERtje kunnen worden.

    Ik ga trouwens toch maar voor die 2 disc versie. Nu valt alleen wel op dat Monsters Inc. en Cars een luxe kartonnen sleeve hebben gekregen.
    "One Ring to bring them all and in darkness bind them"

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nlamste3 Bekijk bericht
    Ik ga trouwens toch maar voor die 2 disc versie. Nu valt alleen wel op dat Monsters Inc. en Cars een luxe kartonnen sleeve hebben gekregen.
    Heeft Up 2 disc ook, em Ratatouille, Wall-E niet., maar Cars toch ook niet?
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Staat de ondertitleling niet een beetje te hoog in beeld?
    Net zo hoog als bij elke andere Pixar volgens mij. Daar heeft Disney altijd al een handje van gehad. Ook in het verleden bij DVD. Ondertiteling had makkelijk nog wat naar beneden gekund...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  11. #11

    Standaard

    Ik heb de 4disc gehaald. Echt waanzinnige kwaliteit, maar dat is bijna standaard geworden bij Disney!
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Trapman Bekijk bericht
    Ik heb de 4disc gehaald. Echt waanzinnige kwaliteit, maar dat is bijna standaard geworden bij Disney!
    Pixar bedoel je.

    Zij varen nu dan wel onder de vlag van Disney, maar alle credits naar Pixar...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Pixar bedoel je.

    Zij varen nu dan wel onder de vlag van Disney, maar alle credits naar Pixar...
    En wie heeft de Blu-ray geproduceerd? Dat blijft toch Disney.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    En wie heeft de Blu-ray geproduceerd? Dat blijft toch Disney.
    Tsja, Pixar is geheel overgenomen en doet nog steeds hun ding. Alleen nu onder de naam Disney.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #15

    Standaard

    2 disk versie in bezit(zie geen meerwaarde in dvd en digital copie)
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Trapman Bekijk bericht
    Ik heb de 4disc gehaald. Echt waanzinnige kwaliteit, maar dat is bijna standaard geworden bij Disney!
    Disney of niet, animatie leent zich perfekt voor het HD-formaat.
    Als een animatie wat beeldkwaliteit slecht is op Blu-ray heeft de uitgever/producent het gewoonweg verpest.

    Deze gaat er natuurlijk gewoon inkomen. Al vond ik de film in de bios wat inhoud betreft wel wat minder dan de andere Pixars.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnsmeets Bekijk bericht
    2 disk versie in bezit(zie geen meerwaarde in dvd en digital copie)
    Idem hier. Zie het nut er niet echt van om een dvd te hebben. Zelf geven ze aan dat het handig is onderweg in de auto of op de kinderkamer. Dan maar geen Up onderweg...

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Tsja, Pixar is geheel overgenomen en doet nog steeds hun ding. Alleen nu onder de naam Disney.
    Ja, en Disney maakt nog steeds de Blu-ray's, dus wie mag je de goede kwaliteit van de BD zelf aanschrijven?
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Ja, en Disney maakt nog steeds de Blu-ray's, dus wie mag je de goede kwaliteit van de BD zelf aanschrijven?
    tsja, als Spyker Saab overneemt, is een auto die de fabriek uitrijdt dan de verdienste van Saab of Spyker?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    tsja, als Spyker Saab overneemt, is een auto die de fabriek uitrijdt dan de verdienste van Saab of Spyker?
    Disney heeft Pixar uiteindelijk gemaakt. Zonder Disney zou Pixar nooit dezelfde kansen gehad hebben.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Verheyden Bekijk bericht
    Disney heeft Pixar uiteindelijk gemaakt. Zonder Disney zou Pixar nooit dezelfde kansen gehad hebben.
    Is dat zo? Pixar is nog steeds een losse afdeling binnen Disney. Onder de Disneyvlag zijn enkel Ratatouille, Wall-E en Up verschenen. The Incredibles, Monsters, Inc., Finding Nemo, Toy Story 1 en 2, A Bug's Life zijn 100% Pixar producties.

    Het is wel zo dat Disney een belangrijke rol speelt in de distributie van de films, maar over het creatief proces hebben ze niets te zeggen.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    tsja, als Spyker Saab overneemt, is een auto die de fabriek uitrijdt dan de verdienste van Saab of Spyker?
    Niet echt een goede vergelijking, natuurlijk. Disney heeft altijd de dvd's en Blu-ray's van Pixar uitgebracht. Dat is het verschil tussen een productie- en een distributiemaatschappij. Vandaar dat je de technische kwaliteiten van deze Blu-ray toe kunt schrijven aan Disney, niet aan Pixar. De inhoudelijke beslissingen zijn natuurlijk wel door Pixar gemaakt, maar daar hadden we het niet over.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  23. #23

    Standaard

    vandaag de 2-disc versie gehaald, ik vond de hoes van de Superset wel mooi, maar was niet genegen om het dubbele neer te leggen voor twee schijven die ik toch nooit ga gebruiken... Maar es kijken of ik zo'n mooie steelbook te pakken kan krijgen...

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Niet echt een goede vergelijking, natuurlijk. Disney heeft altijd de dvd's en Blu-ray's van Pixar uitgebracht. Dat is het verschil tussen een productie- en een distributiemaatschappij. Vandaar dat je de technische kwaliteiten van deze Blu-ray toe kunt schrijven aan Disney, niet aan Pixar. De inhoudelijke beslissingen zijn natuurlijk wel door Pixar gemaakt, maar daar hadden we het niet over.
    Ik had het over de kwaliteit van de 'film' niet die van de disc. Wellicht dat daar de wrijving zit.

    Ik zie overigens dat jij in je eerste post al direct over de 'productie' repte, dat heb ik schijnbaar even over het hoofd gezien...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #25

    Standaard

    Iedereen is er lyrisch over maar ik vond het echt een matige film vergeleken met de eerdere pixar's. Zal wel aan mij liggen maar ik vond dat de humor erg dun gezaaid was en drama voerde de boventoon. Het padvindertje was uitermate irritant.
    *Zet Ratatouille en Monsters en Co. nog maar eens weer op*
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •