Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 54 van 54 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Begin dacht ik ow deze is mooi daarna wat een teleurstelling kwa verhaal snel weer verkocht deze
    Nee heel veel mooi van pixar/disney maar daar hoort deze voor mij niet bij
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  2. #52

    Standaard

    Heel af en toe vind ik het leuk om een animatiefilm te kijken, en nu was het dan weer is zover, en het werd Up.

    Ik vind het toch wel een vermakelijke film, misschien niet zo heel sterk als Monsters Inc of mijn persoonlijke topper The Incredibles in dit genre, maar vond het toch bv weer beter dan Wall-e die ik direct heb doorverkocht.

    Maar op op Up terug te komen, de eerste 10 minuten uiteraard zeer sterk, om met minimale en soms zonder dialoog iemands leven uit te beelden, erg mooi gedaan, als het "avontuur" dan losbarst worden ook alle registers opengetrokken, en ook niet realistische zoals de al hier eerder aangehaalde pratende honden, en waarvan de "leider" van de honden soms niet te verstaan was, ik heb het Nederlandse audio spoor gebruikt, vanwege jeugdig publiek onder de 10, niet direct mijn eerste keuze maar kon nu even niet anders, maar als de "leider" sprak als zijn "stemgenerator" stuk was, kon je nauwelijks iets verstaan van het zogenaamd grappige stemmetje, maar ok.....

    Al met al toch wel een erg leuke en vermakelijk film, waar een ieder zich bij kan vermaken, zowel jong als oud.

    Over het beeld uiteraard niets dan lof, dit is uiteraard referentie materiaal, en perst alles uit je Blu Ray speler en tv en of full hd projector, het geluid gaat nog een stapje verder, zelden zo'n goed geluid gehoord, heb geen idee of het originele audio spoor nog een stapje verder gaat, maar de Nederlandse versie is ook gewoon top, al vind ik persoonlijk het Nederlands soms wat houterig opgezegd, maar zoals gezegd had ik jeugdig publiek dus de Engelse versie ga ik snel eens kijken, maar wat een soundtrack, mijn subwoofer hoorde je soms niet, maar voelde je alleen maar, zo laag ging het en als je een flinke sub hebt zoals ik levert die lekker veel druk dat je je broekspijpen voelt trillen, net zoals de bank trouwens, mijn mede kijkers vonden het alle geweldig, de buren wat minder denk ik , waarmee ik niet alleen wil zeggen dat het laag subliem is, maar de gehele soundtrack is gewoon super.

    Heb de film een 9/10 gegeven, waarvan een extra puntje voor de weergaloze soundtrack, anders was het 8/10 geworden.
    Laatst aangepast door Ron-G : 10-10-2010 om 14:25
    Grtz Ron

  3. #53

  4. #54

    Standaard

    Hey,

    Alweer een leuke animatie uit de stal van Pixar,
    Niet de beste, ...Maar wel weer een topper!!!
    Met prachtig CGI animatiewerk wat werkelijk oogverbluffend van je scherm afspat
    Ook komen er zo nu en dan erg komische scenes voorbij.

    Al met al dus zeker een aanrader!!!


    Greets Ferry, ...

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •