De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard wellicht een domme vraag

    Even een vraagje,
    ik dacht van het weekend, laat ik eens een blu ray halen,
    heb nu al een jaar of 2 een ps3 en en sinds een jaar een full hd tv (de samsung LE40b530)
    nu heb ik terminator salvation gehaald, maar ipv full screen heb ik die balken boven en onder. is er iets aan de instellingen wat ik niet goed doe?
    Heb zitten zoeken in de ps3 of ik wat kon vinden, maar is me niet gelukt

  2. #2

    Standaard

    Dat je balken hebt is normaal bij deze film (en andere films die een beeldformaat van 2.35:1/2.40:1 hebben). Alleen films die een beeldformaat hebben van 1.78:1 zullen beeldvullend zijn. Heeft een film een groter formaat dan zul je altijd balken zien boven en onder. Heeft een film een kleiner formaat dan zie je balken links en rechts.

    Er is dus niets aan de hand met je speler of televisie. Je hoort balken te zien. Zo zie je een film precies zoals de regisseur dat bedoelt heeft en dat kun je naar mijn mening alleen maar toejuichen.

  3. #3

    Standaard

    Nou dan is het me wel gelijk helemaal duidelijk.
    dank je wel!

  4. #4

    Standaard

    Op www.dvd-home.nl is een heel handig artikel over beeldformaten en aanverwante begrippen te vinden!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •