Pagina 45 van 101 EersteEerste ... 354142434445464748495595 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.101 tot 1.125 van 2525 worden weergegeven.
  1. #1101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Zo even de frustraties van me afgeschreven, ik geef Feyenoord zondag een vrijbrief om te verliezen en als Twente dan van NAC wint zijn die Joden in elk geval geen kampioen!!
    Waar slaat dit nou toch op, Wim, kunnen we daar nou eindelijk eens mee ophouden. Als je dan toch een scheldwoord zoekt voor Ajacieden, zoek dan iets ludieks.

    Twente had zeker een punt verdiend, maar het maakt voor de komende twee wedstrijden (vermoedelijk) niets uit. Ik ga er nog steeds van uit dat Ajax alles pakt, en dat betekent dat Twente dat ook moet doen om kampioen te worden. Ze kunnen zich nu geen gelijkspel meer veroorloven, maar dat was ook zo geweest indien ze gelijk hadden gespeeld in Alkmaar: het maakt niet uit of ze (in punten) gelijk eindigen met Ajax of eindigen met één punt minder, het doelsaldo van Ajax is immers veel beter.

  2. #1102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Heel bijzonder dat een fout van de gemeente de oorzaak van de rellen zou zijn. De oorzaak zijn natuurlijk, laat ik het netjes houden, die gasten zelf.
    Dat er niet goed is opgetreden door de driehoek daar, dat is een ander verhaal.


    Jammer dat je het woord 'joden' gebruikt hier op het forum
    Natuurlijk zijn die relschoppers de oorzaak dat het uit de hand gelopen is maar de gemmente Rotterdam had dit makkelijk kunnen voorkomen. Het team van de politie die die hooligans in de gaten houdt waren ook in Hoek van Holland en zagen daar bekenden rondlopen (mensen die er altijd zijn als er iets gebeurd). Op dat moment had de gemeente meer politie en ME naar Hoek van Holland moeten sturen om deze gasten op te pakken. Deze beslissing lag bij de hoofdcommissaris en burgemeester Aboutaleb maar die hebben verzuimd om maatregelen te nemen. Aboutaleb was zelfs niet bereikbaar omdat hij liever thuis zat in plaats van op het stadhuis.

    Ajax-supporters noemen zichzelf al jaren joden en er hangen zelfs vlaggen van Israel in de Arena, dan is het ook niet gek als supporters van andere clubs ze als joden bestempelen. Als de club hier nou eens iets tegen zou doen (spreekkoren met joden erin bestraffen, vlaggen innemen) dan geef je anderen ook geen aanleiding.

  3. #1103

    Standaard

    En tot dat niet te realiseren punt blijf jij lekker generaliseren. Chapeau.

  4. #1104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    En tot dat niet te realiseren punt blijf jij lekker generaliseren. Chapeau.
    Heeft niks met generaliseren te maken, Ajax-supporters noemen zichzelf Joden, zien dit als een geuzennaam. Als het Ajax-bestuur hier in het begin wat daadkrachtiger tegen opgetreden had was er veel minder (verbale) agressie richting Ajax geweest.

  5. #1105

    Standaard

    Ik ben een Ajaxsupporter en ik noem mezelf geen jood. Daar ga je al.

  6. #1106
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Opvallend detail.

    FC Twente moet het laatste stuk, i.v.m. busproblemen zelf naar de Arena lopen.., en ze verliezen.
    De FC Twente bus wordt belaagd door stenen..., en ze verliezen.
    Als ik de spelers van Twente was, zou ik met eigen vervoer naar het stadion gaan.
    Mazzel dat ze niet met de bus hoeven, maar je weet maar nooit.... Niet alle hooligans zijn even slim.

    Tevens wil ik melden dat deze Ajacied AZ fan af is, en deze week helemaal gek van Feyenoord....
    Maar ik wil niemand aansporen, want een klein excuus is blijkbaar al genoeg.
    Als dat geen naaste liefde is?

    FC Twente had natuurlijk wel een penalty verdient, maar het is gewoon heel simpel, je moet gewoon meer scoren als je tegenstander.
    Je zag het de laatste weken al aankomen, de druk neemt toe en Twente is momenteel de té kloppen ploeg, helemaal voor Feyenoord die AZ achter zich moet houden.
    En Nac die het altijd goed doet tegen de toppers.
    Maar niks is Twente vreemd om na een nederlaag gewoon weer te winnen.
    Het is bijna onvoorspelbaar.................., leuk!!

    Ik verwacht dat Ajax morgen gewaarschuwd is, en als een terrier tekeer gaat.
    Gewoon nog effe flink aan je doelsaldo werken


    Ook wil ik nog wel effe melden dat ik geen waardering heb voor termen als 020, 010, Joden, boeren of kakkerlakken.
    Hoe je ook ook zegt, de bedoeling is duidelijk
    Daar zijn genoeg crappy voetbal forums voor al die nonsens.

    Hier hebben we respect voor elkaar.
    Ik vind zelfs dat dit een Mod regel moet zijn voor deze draad.
    Geen respect, Ban...
    Zoals we graag bij de voetbal vandalen zouden willen zien.


    Maar goed..., wat er ook gebeurt het blijft tot het slot spannend in de Eredivisie.
    En daar had ik enkele maanden geleden voor getekend.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 14-04-2010 om 01:36
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #1107

    Standaard

    Ik had liever een wat minder spannend slot gehad en voor het eerst een kampioenschap in het betaalde voetbal naar het oosten zien gaan, maar het kan nog steeds.
    Ajax kan morgen ook gewoon verliezen natuurlijk....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #1108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Je zag het de laatste weken al aankomen, de druk neemt toe en Twente is momenteel de té kloppen ploeg, helemaal voor Feyenoord die AZ achter zich moet houden.
    Feyenoord hoeft AZ niet achter zich te houden als we vanavond van Sparta winnen. Dan is Europees voetbal zeker en mogen we ook 5e worden.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  9. #1109

    Standaard

    Ik hoop dat 010 lekker verliest tegen Twente en zie 020 liever geen kampioen worden. Dus me eigen cluppie mag voor de verandering eens lekker verliezen...
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 14-04-2010 om 09:33

  10. #1110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Ik ben een Ajaxsupporter en ik noem mezelf geen jood. Daar ga je al.
    Jij misschien niet maar ze zingen het altijd als ze bij ons op visite zijn. En niet alleen bij ons. Dus als ze worden aangesproken met joden moeten ze gewoon niet zeiken.. Hebben ze het zelf naar gemaakt. Wij mogen niet. Maar zij wel. Slaat dus helemaal nergens op... Ze noemen ons kakkerlakken wij noemen hun joden. Wat is er mis mee dan. Moet kunnen vind ik. Zolang het bij woorden blijft en er geen stad wordt afgebroken vind ik alles best

  11. #1111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Hier hebben we respect voor elkaar.
    Ik vind zelfs dat dit een Mod regel moet zijn voor deze draad.
    Geen respect, Ban...
    Zoals we graag bij de voetbal vandalen zouden willen zien.
    Ik vind het persoonlijk ook triest hoe er met (kracht)termen gestrooid wordt om de andere clubs te benoemen. Ik vind ook dat het er hier nogal persoonlijk aan toe gaat de laatste tijd. Inhoudelijke discussie is uiteraard welkom, maar die agressieve sfeer die hier af en toe hangt is niet bepaald prettig te noemen. Waarom kan er niet gewoon op een volwassen manier gepraat worden over voetbal, het spelletje wat we allemaal zo lief hebben? Dan hoeven we het nog niet altijd eens te zijn met elkaar, maar blijf dan wel gewoon respectvol naar elkaar toe. Ik zal hier vanaf nu strenger op toezien.

  12. #1112
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Feyenoord hoeft AZ niet achter zich te houden als we vanavond van Sparta winnen. Dan is Europees voetbal zeker en mogen we ook 5e worden.
    Daar heb je gelijk in, maar denk toch dat feyenoord gemotiveerd genoeg is..

    En Jordy thanks
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #1113

    Standaard

    Volgens mij zit er wel verschil in de 4e en 5e plaats. Scheelt volgens mij een voorronde. Zal dat nog eens ff opzoeken.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  14. #1114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik vind het persoonlijk ook triest hoe er met (kracht)termen gestrooid wordt om de andere clubs te benoemen. Ik vind ook dat het er hier nogal persoonlijk aan toe gaat de laatste tijd. Inhoudelijke discussie is uiteraard welkom, maar die agressieve sfeer die hier af en toe hangt is niet bepaald prettig te noemen. Waarom kan er niet gewoon op een volwassen manier gepraat worden over voetbal, het spelletje wat we allemaal zo lief hebben? Dan hoeven we het nog niet altijd eens te zijn met elkaar, maar blijf dan wel gewoon respectvol naar elkaar toe. Ik zal hier vanaf nu strenger op toezien.

    Pfffffffff grappig dat hier altijd keurig correct beleefde mensen komen. Altijd perfect en onschuldig. Nooit eens een foute gedachte of handeling/uitspraak. Voetbal is emotie dus dat mag best op z'n tijd getoont worden. Feyenoorders worden kakkerlakken genoemd en ajaxieden joden. Zo is dat nou eenmaal. Wat een gezeik om niks zeg... elke club heeft wel een bijnaam voor der supporters... Het lijkt steeds meer op een bejaardenclubje hierzo

  15. #1115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Volgens mij zit er wel verschil in de 4e en 5e plaats. Scheelt volgens mij een voorronde. Zal dat nog eens ff opzoeken.
    Heel rotterdam intereseert het geen zak of we 4 of 5de worden. Niemand gunt hier ajax de titel. IK hoop en verwacht ook dat Twente makkelijk over ons heen loopt. Er zitten genoeg feyenoorders in de selectie die dezelfde gedachte's hebben. En ja in de media spreken ze het tegen maar het os toch echt zo

  16. #1116

    Standaard

    Dat de haat voor een "concurrent" groter is dan de liefde voor je eigen club is toch best wel zielig.

    Las gisteren ook veel verhalen over zulke AZ supporters, maar ik heb er tijdens de wedstrijd niks van gemerkt.


  17. #1117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Volgens mij zit er wel verschil in de 4e en 5e plaats. Scheelt volgens mij een voorronde. Zal dat nog eens ff opzoeken.
    Stroom je dan niet in een andere voorronde in?

  18. #1118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Dat de haat voor een "concurrent" groter is dan de liefde voor je eigen club is toch best wel zielig.
    Heel zielig.

  19. #1119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roffa Bekijk bericht
    Pfffffffff grappig dat hier altijd keurig correct beleefde mensen komen. Altijd perfect en onschuldig. Nooit eens een foute gedachte of handeling/uitspraak. Voetbal is emotie dus dat mag best op z'n tijd getoont worden. Feyenoorders worden kakkerlakken genoemd en ajaxieden joden. Zo is dat nou eenmaal. Wat een gezeik om niks zeg... elke club heeft wel een bijnaam voor der supporters... Het lijkt steeds meer op een bejaardenclubje hierzo
    Laten we wel voorop stellen dat dit een forum is over DVD, Home Cinema, Blu-ray, etc, etc en niet over voetbal. Dat voetbal emotie is dat klopt. Dat daar bij respectloos gecommuniceerd moet worden moet iedereen voor zichzelf weten, maar niet op dit forum. Dan maar een bejaardenclubje, maar dan ga je maar naar een voetbalforum...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #1120
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De sportman in tegenstelling tot de 'supporter' wil maar één ding..., winnen en zo hoog mogelijk eindigen.
    Ik denk niet dat Feyenoord zelf denkt dat de 5de plaats ook wel aardig is.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #1121

    Standaard

    Een hogere plaats levert meer geld op uit de pot voor de club en bij winst krijgen de spelers meestal een winstpremie.Maar van mij mogen ze wel minder hun best doen tegen Twente hoor, begrijp me niet verkeerd
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #1122

    Standaard

    Als ze rustig aan doen, dan heeft dat denk ik meer te maken met het sparen voor de bekerfinale.
    Wat vond ik de reactie van McLaren na afloop trouwens geweldig. Eerst over zn eigen ploeg en pas later over die handsbal beginnen.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  23. #1123

    Standaard

    Eens kijken of Ajax met de druk om kan gaan, wordt een mooie wedstrijd denk ik

  24. #1124

    Standaard

    Ik hou van voetbal maar waarom moet At5 (digitenne) steeds uit de lucht als er voetbal is!?
    Als Ajax maar wint.

  25. #1125

Pagina 45 van 101 EersteEerste ... 354142434445464748495595 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •