Pagina 11 van 101 EersteEerste ... 7891011121314152161 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 2525 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Op zich wel een goede zaak in mijn optiek, dan mogen ze het juichen van De Zeeuw ook direct meenemen (en de schwalbe van Tomasson).

    Las in de krant dat er ook een vooronderzoek naar Bak-Nielson loopt over een interview met hem dat op de website van Heerenveen stond, ging over Kevin Blom in de wedstrijd tegen ADO.
    Ik vond het juichen van de Zeeuw meer dan terecht, minuten lang heeft hij weer moeten aanhoren dat zijn moeder een hoer is. Middelvinger van Suarez was daar ook een reactie op, die ik zelf wat minder door de beugel vind kunnen.

    Bronnen zeggen weer dat het een reactie is op een Feyenoord fan, die zijn middelvinger opstak richting Suarez.


    Volgens toeschouwers zou de uitgestoken middelvinger van Ajacied Luis Suarez een reactie zijn op de 'vinger' van de Feyenoordfan, bovenaan in het midden.

    Ze mogen die klap van Cissé dan ook meteen meenemen
    Laatst aangepast door Daan de G. : 02-02-2010 om 14:09


  2. #252

    Standaard

    haha, wat een plaatjes allemaal dat uitschot op de tribune!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #253

    Standaard

    Ik had toch echt het idee dat die middelvinger van Pantelic was....

    Edit: goed, het was toch Suarez die inmiddels een voorstel van 1 wedstrijd voorwaardelijk heeft gekregen en deze heeft geaccepteerd. Belachelijk eigenlijk...
    Laatst aangepast door Burkie : 02-02-2010 om 17:33

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    haha, wat een plaatjes allemaal dat uitschot op de tribune!
    Ik hoop dat je profielfoto v/e ander is
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik hoop dat je profielfoto v/e ander is
    haha, hoe zat het ook alweer met die ketel en zwart zien?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #256

    Standaard

    lol, mijn collega staat op die foto.

    En ja Suarez moet dat natuurlijk niet doen, maar ja dat zit nou eenmaal in dat mannetje.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    haha, hoe zat het ook alweer met die ketel en zwart zien?
    Lol, ik haal altijd de pot en de ketel door elkaar en dan heb ik gelukkig het zwart zien wel altijd goed
    Blijft een prachtig spreekwoord en laat die Suarez gewoon een keer zijn vinger opsteken, vinden ze in R'dam ook mooi.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #258

    Standaard

    Wat is Heerenveen toch erbarmelijk slecht. De Jonge zal ook niet lang meer aanblijven.

  9. #259

    Standaard

    Die Kwakman is een dikke held, zijn weer mooie puntjes voor mijn managergame!

  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Ik vond het juichen van de Zeeuw meer dan terecht, minuten lang heeft hij weer moeten aanhoren dat zijn moeder een hoer is. Middelvinger van Suarez was daar ook een reactie op, die ik zelf wat minder door de beugel vind kunnen.

    Bronnen zeggen weer dat het een reactie is op een Feyenoord fan, die zijn middelvinger opstak richting Suarez.


    Volgens toeschouwers zou de uitgestoken middelvinger van Ajacied Luis Suarez een reactie zijn op de 'vinger' van de Feyenoordfan, bovenaan in het midden.

    Ze mogen die klap van Cissé dan ook meteen meenemen


    Ik zou vanwege de reactie's van de Feyenoord supporters, 1 keertje als het mocht bij Ajax spelen.
    De reactie's zijn echt goud waard , die mensen gaan echt helemaal los, jong - oud - vrouwen - mannen, maakt niet uit.


    Four **** Trader & SafeTrader


  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    Ik zou vanwege de reactie's van de Feyenoord supporters, 1 keertje als het mocht bij Ajax spelen.
    De reactie's zijn echt goud waard , die mensen gaan echt helemaal los, jong - oud - vrouwen - mannen, maakt niet uit.

    Zoals bij elke club...Feyenoord is geen uitzondering

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Ik had toch echt het idee dat die middelvinger van Pantelic was....

    Edit: goed, het was toch Suarez die inmiddels een voorstel van 1 wedstrijd voorwaardelijk heeft gekregen en deze heeft geaccepteerd. Belachelijk eigenlijk...
    Zeer terrecht juist. Hij heeft een vb functie. Door dit soort acties kan het compleet uit de hand lopen.Maar wat wordt er lang doorgeluld over een vinger zeg............

  13. #263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Ik had toch echt het idee dat die middelvinger van Pantelic was....

    Edit: goed, het was toch Suarez die inmiddels een voorstel van 1 wedstrijd voorwaardelijk heeft gekregen en deze heeft geaccepteerd. Belachelijk eigenlijk...
    Waarom is er geen onderzoek geweest naar de klap van Cissé dan? Dat was ook een bewussie...

    Anyway, vanavond Roda thuis, ben benieuwd.... Ze zijn daar trouwens lekker aan het kloten bij de KNVB :P

    'Aanstelling Nijhuis bij Ajax fout'
    ZEIST - "Rien Koopman heeft met de aanstelling van Bas Nijhuis bij Ajax-Roda JC (vanavond om 20.15 uur, red.) een grove fout gemaakt." Dat is de stellige overtuiging van een aantal collega's van de scheidsrechter. Nijhuis woont in Enschede, zit geregeld bij FC Twente op de tribune en mag om die reden die club nooit fluiten.


    Bas Nijhuis Foto: TILBURG, HANS VAN "Om hem dan de wedstrijd vóór Ajax-FC Twente te 'geven', terwijl er vijf Ajacieden qua gele kaarten op scherp staan, is niet slim", zegt een arbiter, die uit angst voor represailles van de KNVB anoniem wil blijven.

    De leidsman haast zich erbij te zeggen, dat hij niet twijfelt aan de integriteit van Nijhuis, maar dat de Enschedeër het nooit goed kan doen. Anderen vinden de commotie "vergezocht".

    Mochten Jan Vertonghen, Eyong Enoh of Luis Suarez vanavond door Nijhuis worden bekeurd, dan missen zij zondag de kraker met FC Twente, waarin Ajax voor zijn laatste Champions Leaguekans vecht. Ook Ismail Aissati en Toby Alderweireld kunnen zich geen gele kaart permitteren, maar zij maken geen deel uit van de selectie.

    De interne onrust rond Nijhuis komt voor de KNVB op een vervelend moment. Zondag vestigde een andere scheidsrechter de aandacht op zich. Pieter Vink zag tijdens Feyenoord-Ajax (1-1) twee penalty's voor de Amsterdammers over het hoofd. Ajax-trainer Martin Jol wilde niet op de 'kwestie Nijhuis' reageren.
    Ach, storm in een glas water ( hoop ik )


  14. #264

    Standaard

    Hoeveel scheidsrechters hadden vroeger geen Ajax dekbed of een Feyenoord pyjama???
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  15. #265

    Standaard

    • Ron Jans: 'Ik ben blij dat Luis Suarez toch iets van mij opgestoken heeft.'
    Richard van Arianen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #266

    Standaard

    Mag je trouwens als scheidsrechter een fan zijn van een club zoals bv Ajax en dan opeens een wedstrijd fluiten wanneer Ajax speelt?


    Four **** Trader & SafeTrader


  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    Mag je trouwens als scheidsrechter een fan zijn van een club zoals bv Ajax en dan opeens een wedstrijd fluiten wanneer Ajax speelt?
    Volgens mij kijken ze eerder naar zn woonplaats dan wat anders.
    Maar verder is het totaal belachelijk als clubs de macht krijgen om scheidsrechters te kiezen of te weren.

    Je moet er van uit kunnen gaan dat de scheidsrechters naar behoren fluiten, en overigens vind ik eigenlijk dat elke club elke scheidsrechter een aantal keer moet krijgen zodat het eerlijker is.

  18. #268

    Standaard

    Heeft Ben Haverkort geen Ajax verleden?

    Geheel toevallig winnen we ook vaak de wedstrijden die hij fluit..

  19. #269

    Standaard

    Ajax heeft gewoon geen geld

    Uit een reconstructie van de Voetbal International blijkt dat alle transfers de afgelopen dagen zijn afgeketst op het gebrek aan geld.

    Edson Braafheid is volgens het weekblad niet naar Amsterdam gegaan omdat Ajax niet meer kon bieden dan meer speeltijd.
    Khalid Boularouz wilde voor een kwart van zijn salaris gaan voetballen bij Ajax om toch nog het WK te halen, maar de club had zich vergist in haar financiele middelen en moest de transfer alsnog afblazen.

    'Ik was bereid ver te gaan om bij Ajax aan spelen toe te komen', zegt Boulahrouz. 'Met het oog op het WK vond ik het niet zo belangrijk dat ik driekwart van mijn salaris zou inleveren. Het duurde een tijdje tot ze met een concrete aanbieding kwamen en die werd later weer ingetrokken, de clubleiding stak er een stokje voor. Dat liep een beetje raar allemaal. Toch hebben we tot het laatste moment gekeken of er mogelijkeden waren. Dat bleek niet het geval', aldus Boulahrouz in het weekblad.

    Gergely Rudolf had voor drie ton bij Ajax kunnen spelen, maar de Amsterdammers vonden deze transfersom te hoog. Rudolf wilde zelf graag naar Ajax komen.

    Voor Nicolas Lodeiro is uiteindelijk 3,7 miljoen euro betaald. Negen ton hier van gaat naar de Zuid-Amerikaanse spelersmakelaarkantoor BBC Sports. Deze week maakt Nacional bekend of het voor een betaaltermijn van 1,5 of 2 jaar kiest.

    Voetbal International bevestigde tevens een aantal zaken die al in de media verschenen. Zo heeft Ajax voor Nicolai Boilesen een half miljoen euro aan opleidingsvergoeding betaald, verdient Atouba 1,4 per jaar en neemt Ajax slechts een deel van het salaris van de gehuurde Brazilianen Kerlon en Zé Eduardo voor haar rekening.

    Aan het eind van het seizoen zijn 5 Ajacieden transfervrij: Javier Martina, George Ogararu, Marko Pantelic, Dennis Rommedahl en Albert Luque. Van de niet-basisspelers staan Kennedy Bakircioglu, Gabri en Oleguer tot medio 2011 onder contract, Bruno Silva (inmiddels verlhuurd) tot medio 2012 en Dario Cvitanich (inmiddels vehuurd) tot medio 2013. Het totale salarissenpakket kost Ajax 42,9 miljoen euro.
    -------------------------------------------------------------------------------

    Schrijnend...

  20. #270

    Standaard

    Rustig hier zeg..

    Twente, PSV en Ajax alle drie gewonnen vanavond dus. Suarez bij Ajax 4x gescoord (waarvan 2 penalties die nogal voor ophef zorgten, vooral bij de assistent van Roda lol..).

  21. #271

    Standaard

    Waren ook beide geen penalties.
    De ene was een schwalbe en de 2e was na keer hands van de jong een iets te mooie duikeling, die je als die hands niet gemaakt was wel had kunnen geven.

    Psv zeer moeilijk na een zeer goed begin

  22. #272

    Standaard

    Drie belangrijke punten, wedstrijd om snel te vergeten. Op naar Twente.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  23. #273

    Standaard

    Psv had weer eens mazzel met redelijk voetbal, wat ik gezien heb deed Utreg het weer niet zo best, misschien zaterdag beter tegen Heerenveen. En dan de week erop tegen Feyenoord.

    En dat gedoe met de scheidsrechters gaat een hoop lol eraf momenteel. Lijkt wel een rage.

  24. #274

    Standaard

    Suarez krijgt goedmakertje na afegelopen zondag? leek er wel verdacht veel op. Tweede was gewoon een penalty, natuurlijk valt De Jong makkelijk maar er was wel degelijk contact en daardoor uit balans.

    Leuk 4-0, maar echt bijster goed was het weer eens niet. Kan die Rommedal niet eens een week lang uitsluitend op een goede voorzet trainen?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #275

    Standaard

    grr, het bonuspunt tegen PSV is niets waard als je daarna gelijkspeelt tegen Sparta
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 11 van 101 EersteEerste ... 7891011121314152161 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •