Pagina 23 van 101 EersteEerste ... 131920212223242526273373 ... LaatsteLaatste
De resultaten 551 tot 575 van 2525 worden weergegeven.
  1. #551

    Standaard

    Zou haast een wonder zijn als Ajax morgen weet te profiteren. De voorbije jaren lieten we het steeds afweten als we in konden lopen (RKC, Excelsior, Sparta om maar eens wat te noemen).
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  2. #552

    Standaard

    Heeeeerlijk voetbalvondje!

    Roma-Milan 0-0
    NAC-PSV 2-1

    Hopen dat Ajax en Inter er morgen gretig gebruik van maken! En het heerlijke avondje afgemaakt met voetbal uit de Liga. Geweldig voor Vd Vaart die ook perfect inviel.

  3. #553
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #554

    Standaard

    Feyenoord dankzij Cisse al even op 0-1 + even later rood voor Vormer, voorlopig niks aan de hand.

    Stil leggen komt overigens steeds dichterbij door Luinge.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  5. #555

    Standaard

    Ook Ajax 0-1 voor. Nog even eentje erbij prikken voor de rust zou prima zijn.

  6. #556

    Standaard

    In Kerkrade ook, want sinds die rode kaart in de 20ste minuut is Roda rijp voor de slacht maar hersteld zich wel langzaam maar zeker.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  7. #557

    Standaard

    Sjooo, die zat er lekker in Wiel!
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #558

    Standaard

    0-3 en de wedstrijd is officieel doodgebloed. Gaaaap.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #559

    Standaard

    Inmiddels 1-4 met het 1e balcontact van Makaay na 2x Cisse en Bruins met tussendoor Matondo voor Roda.

    Nu rood voor Darley na het tegenhouden van Matondo. Mulder erin.

    Edit: 2-4 Vrije trap gemaakt door Bodor.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  10. #560

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Inmiddels 1-4 met het 1e balcontact van Makaay na 2x Cisse en Bruins met tussendoor Matondo voor Roda.

    Nu rood voor Darley na het tegenhouden van Matondo. Mulder erin.

    Edit: 2-4 Vrije trap gemaakt door Bodor.

    Opwindend verslag, Pascal!

  11. #561

    Standaard

    Kort en krachtig he

    Weer een uitwedstrijd gewonnen. Uiteindelijk een makkelijke zege maar wel slordig want de zege had veel hoger kunnen en moeten uitvallen, maar verder een prima resultaat met een goede Cisse, Bruins en Wijnaldum.
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  12. #562

    Standaard

    Keurige overwinning van Ajax. Nu Inter nog en het perfecte weekend is voltooid!

  13. #563

    Standaard

    Twente erg zwak tot nu toe tegen RKC. 2 goals (terecht, hoewel Twente dat anders ziet) afgekeurd.

  14. #564

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Als je de regels na leeft, mag deze goal niet geteld worden.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  15. #565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Als je de regels na leeft, mag deze goal niet geteld worden.
    Ik herinner me (van heel lang geleden) dat Joop Hiele eens een eigen verdediger aanschoot (ik meen Van de Korput) en dat de bal zo in doel katapulteerde. Volgens mij werd die goal toegekend. Was dat terecht? En zo ja, waarom is de ene dan wel geldig en de andere niet? Heeft het iets te maken met het feit dat een uittrap een soort vrije trap is (ik heb eens vernomen dat als die in eigen doel wordt geschoten, er een hoekschop moet worden gegeven, klopt dat?)

    Voilà, EmDee, scheidsrechterwerk aan de winkel

  16. #566

    Standaard

    De bal moet uit het strafschopgebied geweest zijn toch?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #567

    Standaard

    Dit staat in de officiële regels:

    "Vanuit een doelschop kan rechtstreeks worden gescoord, echter alleen in het doel van de tegenpartij."
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  18. #568

    Standaard

    Heerlijk voetbalweekend!

    PSV verliest, Ajax wint en volgend weekend Ajax - PSV.

    En in Spanje pakt Real Madrid de koppositie na een fantastische wedstrijd tegen Sevilla. Tegen alle verhoudingen komt Sevilla op 0-2, maar Madrid zet het recht na de rust en de ontlading van Van der Vaart na zijn winnende treffer in blessuretijd was prachtig. Ik heb Real werkelijk in tijden niet meer zo goed zien voetballen. Als ze deze week ook zo tegen Lyon spelen, twijfel ik geen moment aan een plaats in de kwartfinale in de CL.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  19. #569

    Standaard

    Ik hoop maar dat niemand van jullie naar Inter heeft gekeken. Zou spontaan medelijden met je krijgen namelijk.

  20. #570

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Ik hoop maar dat niemand van jullie naar Inter heeft gekeken. Zou spontaan medelijden met je krijgen namelijk.
    Heel even maar. Wat is de reden van die fantastische mooie shirts eigenlijk? Eer aan het Engelse voetbal of aan de oprichters ?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #571

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Ik hoop maar dat niemand van jullie naar Inter heeft gekeken. Zou spontaan medelijden met je krijgen namelijk.
    No comment

  22. #572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Heel even maar. Wat is de reden van die fantastische mooie shirts eigenlijk? Eer aan het Engelse voetbal of aan de oprichters ?
    't Is het wapen van Milaan. Ze dragen die shirts nog sporadisch, puur vanwege commerciële redenen. Het was oorspronkelijk een speciaal ontwerp voor het 100-jarig bestaan in 2008.


  23. #573

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    't Is het wapen van Milaan. Ze dragen die shirts nog sporadisch, puur vanwege commerciële redenen. Het was oorspronkelijk een speciaal ontwerp voor het 100-jarig bestaan in 2008.

    Thx voor je reactie!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #574

    Standaard

    Nog even Vitesse.

    Vooropgesteld: 1-1 is verdiend. Hoe de 1-1 valt niet. Danny Buijs die werkelijk 4x rood had moeten hebben staat bewust (100%!) op de arm van de liggen Verhaegh. ADO speelt door, schopt de bal niet uit, aanval leidt tot standaardsituatie. Door 11 tegen 10 is de organisatie zoek en scoort Kum de 1-1. Erg zuur, maar ja, all is fair in love and war en degradatievoetbal is oorlog...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #575

    Standaard

    FC Utrecht-NEC 1-0.

    Wat een bagger van Utrecht en hoe kun je zo voetballen voor eigen publiek..NEC verdiende meer had ik nog gejuichd voor ze ook zeg. Zelfs Vorm deelde mee in die bagger.

Pagina 23 van 101 EersteEerste ... 131920212223242526273373 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •