Pagina 1 van 101 123451151 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 2525 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Voetbal Seizoen 2009 - 2010 (deel 2)

    Enkele weken rust en dan gaan we waarschijnlijk een spannend slot van de competitie in. Houdt Twente het vol of zal het degelijke PSV zegevieren? Of krijgen we toch nog een verassing in de naam van Ajax?

    Hier is deel 1 te vinden.

  2. #2

    Standaard

    Ik gok op PSV.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #3

    Standaard

    Zat op vi te kijken naar de stats van de eredivisie vanaf 2000.
    Viel me op dat ajax maar 10 doelpunten in totaal meer had gescoord.
    Dacht dat dat er veel meer zouden zijn.

  4. #4

    Standaard

    Als Twente in Eindhoven weet te winnen geef ik ze een goede kans, maar ik deml toch nog steeds dat PSV het wordt.
    Ajax staat te ver achter op twee clubs, dat makrn ze niet meer goed, d.w.z. de clubs boven hun laten niet allebei zo veel punten meer dan Ajax liggen.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  5. #5

    Standaard

    En als Suarez drie weken geblesseerd raakt verliezen ze waarschijnlijk alles....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #6

    Standaard

    Laat ons Tukkers nou maar lekker dromen, en zo de druk bij PSV , Ajax, Feyenoord & AZ leggen

  7. #7

    Standaard

    Slecht nieuws voor Edwin van der Sar :

    Vrouw Edwin van der Sar getroffen door hersenbloeding

    Annemarie, de vrouw van doelman Edwin van der Sar van Manchester United, is vorige week woensdag getroffen door een hersenbloeding.



    Ze is direct opgenomen in een ziekenhuis in de omgeving van hun woonplaats Noordwijk. Ze verblijft nog altijd in het ziekenhuis, maar maakt het naar omstandigheden redelijk.

    Volgens de familie had het stukken slechter kunnen aflopen. De familie Van der Sar was ten tijde van de hersenbloeding in Nederland omdat de recordinternational van Oranje in Amsterdam werkte aan het herstel van zijn knieblessure.

    Annemarie en Edwin van der Sar zijn drieënhalf jaar getrouwd. De doelman leerde zijn vrouw kennen in de groentezaak van haar broer

    Bron : Telegraaf.nl

    Ik hoop dat ze maar goed hersteld van alles, ik leef met fam van der Sar mee.

  8. #8

    Standaard

    Je gaat als supporter van Cardiff mee naar de uitwedstrijd tegen Peterborough United en zit op rozen na een 0-4 ruststand, wat moet het dan heerlijk zijn om de tweede helft te aanschouwen:

    Peterborough United 4 - 4 Cardiff City -
    6' J. Ledley
    23' J. Ledley
    . Morgan 32'
    34' J. Bothroyd
    38' P. Whittingham
    Simpson 51'
    66' P. Quinn
    C. Lee 68'
    S. Batt 79'
    G. Boyd 89'
    J. Simpson 90'


    Laatst aangepast door EmDee : 29-12-2009 om 11:32
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  9. #9

    Standaard

    Vooral die laatste minuut ook!

  10. #10

    Standaard

    Luis Pedro van Feyenoord naar Excelsior op huurbasis volgens Radio Rijnmond.

    Er lopen in Kralingen nu wel erg veel aanvallend ingestelde spelers van Feyenoord rond: Schet, Erasmus, Pedro, Vincken, Janota, Wattamaleo, Pattinama. De enige verdedigende speler die bij Feyenoord onder contract staat en voor Excelsior speelt is Nieveld.

  11. #11

    Standaard

    Hopelijk gaat straks de derby der derby's wel door.
    Dan ga ik er om half 2 maar eens goed voor zitten.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Hopelijk gaat straks de derby der derby's wel door.
    Dan ga ik er om half 2 maar eens goed voor zitten.
    Ik gok dat je op Celtic-Rangers doelt. Goede tip, altijd mooie sfeer bij dat soort wedstrijden.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  13. #13

    Standaard

    Manchester United uit de FA Cup geknikkerd door een derde klasser.

  14. #14

    Standaard

    Geweldig! Ben Leeds United altijd al een beetje blijven volgen sinds ze, helaas, zo zijn afgezakt... Beckford is een held!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  15. #15

    Standaard

    Arsenal ook met 1-0 achter.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Arsenal ook met 1-0 achter.
    Uiteindelijk wel 2-1 gewonnen nog.

  17. #17

    Standaard

    'Barcelona wil Ibrahim Afellay'

    FC Barcelona meldt zich op de markt voor PSV-middenvelder Ibrahim Afellay. Dat meldt de Spaanse sportkrant Marca. Barça-trainer Josep Guardiola wil met Afellay zo snel mogelijk het (tijdelijke) vertrek van Seydou Keita en Yaya Toure naar de Africa Cup opvullen.



    Bron : Telegraaf.nl

  18. #18

    Standaard

    Met afellay lijkt het snel waarheid te worden.
    Blijkbaar is het al bijna rond.

  19. #19

    Standaard

    Real Madrid speelde gisteren 0-0 bij Osasuna en liet daarmee een uitgelezen mogelijkheid liggen om op gelijke hoogte met Barcelona te komen, dat thuis ook gelijkspeelde :sad: Van der Vaart mocht weer in de basis beginnen maar was niet zo goed als voorgaande wedstrijden.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  20. #20

    Standaard

    Belachelijk dat clubs als Barcelona etc maar blijven kopen kopen en nog eens kopen , terwijl ze tig miljoenen schuld hebben.

    Moet niet kunnen, maar ja, daar zullen ze niet tegenin gaan.

    De mannekes van de Uefa en Fifa laten kleinere clubs gewoon kapot maken door zulke clubs die de betere spelers weghalen bij kleine clubs, waardoor hun steeds slechter worden, terwijl de schuldenlast alleen maar groter word

    Schande!

    Gelukkig is de komst van Affelay ontkracht door de trainer van Barcelona, maar ik blijf van mening dat er met harde hand moet worden opgetreden tegen de clubs die maar blijven kopen, terwijl ze miljoenen schuld hebben.

    Dat soort clubkes maakt het voetbal kapot
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 04-01-2010 om 19:47

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Met afellay lijkt het snel waarheid te worden.
    Blijkbaar is het al bijna rond.
    Guardiola ontkent interesse voor Afellay

    4 januari 2010 RvN FCUpdate.nl
    Barcelona coach Guardiola heeft maandag op de persconferentie ontkend dat zijn club een nieuwe middenvelder zal aantrekken vanwege de afwezigheid van Seydou Keita en Yaya Toure als gevolg van de Afrika Cup. "We hebben een uitstekende ploeg en ik heb niets te klagen over de mogelijkheden in mijn selectie. Ik denk dat het beter is als talenten uit de jeugd een kans krijgen, aldus de coach." De berichtgeving over de interesse voor Afellay en Veloso zou absoluut niet kloppen.

  22. #22

    Standaard

    Ach ja dat is dan al de 2e keer dat ik er naast zat
    1e keer was met honda , dat hadden ze gezegd bij omroep limburg.

    En nu had ik het van iemand gehoord die vandaag op de herdgang was geweest, dat men het er veel over had en dat het al bijna rond zou zijn.

    Persoonlijk heb ik het liefste dat hij nog effe blijft, want het kampioenschap is iets meer haalbaar met hem dan zonder hem.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    'Barcelona wil Ibrahim Afellay'

    FC Barcelona meldt zich op de markt voor PSV-middenvelder Ibrahim Afellay. Dat meldt de Spaanse sportkrant Marca. Barça-trainer Josep Guardiola wil met Afellay zo snel mogelijk het (tijdelijke) vertrek van Seydou Keita en Yaya Toure naar de Africa Cup opvullen.



    Bron : Telegraaf.nl

    Denk niet dat ie daarheen gaat. Komt ie veels te koprt voor. Voor een europese subtopper of nlse top is hij prima geschikt. maar clubs als Barcelona komt ie toch echt te kort voor. Net zoals Huntelaar ook tekort komt voor de top. Ze moeten gewoon eerst voor de suptop gaan. Of een engelse middenmoter want dat zijn ook geen slechte clubs voor dit soort spelers.En daar zich waarmaken en hopen op een topclub

  24. #24

    Standaard

    Barca heeft al aangegeven geen vervanger te halen voor Touré en Keita.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #25

    Standaard

    Denk dat Afellay het op zich wel in zich heeft om bij een echte topclub te spelen. Maar misschien is de stap van PSV naar Barcelona inderdaad te groot. Eerst een europese subtopper lijkt een betere optie (hoewel PSV dat eigenlijk ook al is).
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

Pagina 1 van 101 123451151 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •