Pagina 74 van 101 EersteEerste ... 246470717273747576777884 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.826 tot 1.850 van 2525 worden weergegeven.
  1. #1826

    Standaard

    Nu ik die wedstrijd van Italië nu zie geniet ik nog meer van de wedstrijd van vanmiddag.

  2. #1827

    Standaard

    Matig Italie, maar daar zijn ze niet de enige in in de eerste wedstrijd.
    Toch zie ik ze niet de wereldtitel prolongeren.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #1828
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Idd niet echt overtuigend!
    Hopen dat het toernooi deze week toch een beetje op gang gaat komen.
    Morgen wel twee leuke wedstrijden, theoretisch dan.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #1829

    Standaard

    Bah..! Baal dat ik zaterdag moet werken en Nederland - Japan zal moeten missen...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  5. #1830

    Standaard

    Verwacht je bij het invullen van de voorspellingen dat Kameroen in de sterkste opstelling zal spelen zet die coach de vaste keeper, song en geremi op de bank en Eto'o aan de rechterkant! Die blunders van de keepers heeft mij ook al genoeg punten gekost. Ik ga nog steeds voor een top 10 plaats, het toernooi is nog lang, nog genoeg wedstrijden om de schade in te halen!

    Marc Janko waarschijnlijk van Salzburg naar Twente als vervanger van N'Kufo. Lijkt me een goede aankoop van Twente, scoorde veel in Oostenrijk al weet je nooit of hij dit ook in Nederland zal gaan doen.

  6. #1831

    Standaard

    Slowakije

    Verdiend punt wat mij betreft voor Nieuw-Zeeland dat met hartstocht heeft gespeeld en een punt heeft afgedwongen bij een zwak en laf spelend Slowakije.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  7. #1832

    Standaard

    Nee.. het is vandaag weer geen vetpot op het WK. Slechte wedstrijden.

  8. #1833

    Standaard

    Brazilië - Noord-Korea 0-0, na de 1e helft. Noord-Korea heeft een erg fit team, spelen zo goed mogelijk ondanks het feit dat zij zelf een groot deel uitmaken van de ''toeschouwers''.
    Brazilië heeft het erg moeilijk, komt nauwelijks door de verdediging heen en als Noord-Korea een aanval inzit, draait het in 2/3 gevallen uit op een overtreding, meestal tegen de sterspeler van Noord-Korea.

    Hoeveel Chinese toeschouwers zijn daar? Nog geen 100 denk ik...
    --

  9. #1834

    Standaard

    Ingehuurde supporters. Het is toch ook wel een triest land of niet dan
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  10. #1835
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Alleen belchinezen...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #1836

    Standaard

    Die Noord-Koreanen houden verrassend stand, had verwacht dat zij massaal asiel hadden aangevraagd ware het niet dat de familie van de Koreanen waarschijnlijk worden vermoord.

    Zit er een wedstrijd Noord-Korea vs Zuid-Korea erin? kwa schema?
    Laatst aangepast door Dai : 15-06-2010 om 20:41

  12. #1837

    Standaard

    Halve finale pas.
    1-0 achter, weer een keepersfout, stond niet bij de eerste paal.


    Four **** Trader & SafeTrader


  13. #1838

    Standaard

    Gaat nu denk ik heel snel na de 2-0. Was geen fout van de keeper de eerste goal maar klasse van de speler.

  14. #1839

    Standaard

    Je kunt het van beide kanten bekijken.
    Als de keeper bij de eerste paal stond wat normaal is, dan zou dat kans ook niet hebben gehad.
    Maar je ziet wel de klasse van Maicon.


    Four **** Trader & SafeTrader


  15. #1840

    Standaard

    Eigenlijk een 1-1, Brazilië had geluk met de keepersfout. Wat moet het een goed gevoel geweest zijn voor die 10 tal NK'en die dat ene doelpunt mee mochten maken, in de laatste minuten. Brazilië staat toch wel voor schut, eigenlijk maar één terechte, mooie doelpunt gemaakt tegen NK, terwijl NK er ook een heeft gemaakt tegen Brazilië. 2-1. Ik heb denk ik als enigste een goede voorspelling gedaan, door op het einde de 2-2 te veranderen en Brazilië de voordeel v/d twijfel te geven.
    Ik heb NK gelukkig niet onderschat, zoals velen wel hebben gedaan.
    --

  16. #1841

    Standaard

    Uitstekend resultaat voor die N-Koreanen.. ze hebben zich karig geweerd tegen een zwak Brazilië.

  17. #1842

    Standaard

    Die 1-0 vind ik overigens niet bepaald een keepersfout. Zo'n bal raak je 1 op de 100 keer op die manier en instinctief verwacht je toch een voorzet..

  18. #1843

    Standaard

    Ik denk dat dat dan bedoeld word met die ''keepersfout'', zo zie ik het zelf iig wel. Noord-Korea heeft uitstekend gespeeld en eigenlijk zelfs beter dan Brazilië. Hun spel was beter georganiseerd (op een aantal momenten na, maar je kunt niet overal bij zijn), ze speelden gedisciplineerder (dat ligt denk ik aan de mentaliteit van het Noord-Koreaanse volk & de extreme vaderlandsliefde) en wisselden hun spel ook af. In de 1e helft verdedigend, in de 2e helft in het begin ook, maar later aanvallend.

    Uitstekend resultaat voor Noord-Korea, teleurstellend voor Brazilië. Dat vind ik tenminste
    --

  19. #1844

    Standaard

    Brazilie was idd erg teleurstellend maar dat was ergens ook te verwachten. Ik denk natuurlijk wel dat ze verder komen dan de eerste ronde maar swingen zie ik ze echt niet doen op dit Wk en de wereldtitel pakken lijkt me toch ook niet makkelijk als ze spelen zoals vandaag...

    Noord-Korea daarentegen was erg goed voor hun kunnen. Natuurlijk kan je niet verwachten dat ze superaanvallend gaan spelen maar ze speelden toch ook geen afbraakvoetbal of iets dergelijks. Ze stonden vrij aardig te verdedigen en maakten het de Brazilianen knap lastig. Ze mogen best trots zijn op hun prestatie. Als je dan nog een doelpuntje kan meepikken is het helemaal prachtig. Ik denk dat ze nu al met opgeheven hoofd mogen terugkeren naar hun land. Ze hebben echt met hart en ziel gevochten en een goede prestatie neergezet tegen een tegenstander met een zeer rijke voetbalcultuur en -geschiedenis.

    Die eerste goal was in mijn ogen toch een keepersfout. Het was natuurlijk ook een erg lucky goal. Ja je verwacht uit die hoek geen schot maar hij stond toch wel erg ver van de paal vond ik. Gat was toch net iets te groot. Op zich jammer want stel dat die bal er niet ingaat dan denk ik dat Dunga en de zijne nog flink zouden hebben mogen zweten.

    Het WK blijft toch teleurstellen, erg matige wedstrijden, weinig kansen en goals. Ook zeer weinig goeie schotenm laat staan goals vanop afstand. En zeer weinig sfeer ook trouwens vind ik. Dat was me van bij het begin al opgevallen dat ze erg weinig shots van het publiek tonen. Normaal bij elke pauze in het spel, corner en dergelijke, zie je even beelden van schoon vrouwvolk in de tribunes of iets dergelijks en dat gebeurt hier veel minder.

    Tot dusver was het enige land dat mij kon bekoren Duitsland, en dat is niet echt om blij mee te zijn :P

    Maar goed het is nog vrij vroeg dus laat ons hopen op betere wedstrijden later.
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  20. #1845

    Standaard

    We kunnen pas iedereen beoordelen na de poule-fase.
    Iedereen kan een slechte wedstrijd spelen.
    Is niet meteen een drama.


    Four **** Trader & SafeTrader


  21. #1846

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mortaza Bekijk bericht
    We kunnen pas iedereen beoordelen na de poule-fase.
    Iedereen kan een slechte wedstrijd spelen.
    Is niet meteen een drama.
    Wel voor Brazilië, al helemaal na deze wedstrijd. Noord-Korea heeft het hartstikke goed gedaan (ja, ik val in herhaling :P).
    --

  22. #1847

    Standaard

    Noord-Korea speelde een beetje italiaans, goed verdedigen, maar ook snel met een aantal man kunnen counteren. Toch vind ik het wel jammer dat veel "mindere" landen met 9 man voor de eigen goal spelen, waardoor je erg verdedigende, stugge en weinig spectaculaire wedstrijden krijgt te zien.

    Inderdaad een beetje beschamend dat de neutrale voetballiefhebber het meest kan genieten van Duitsland (of all countries). Zou het toch komen omdat in de bundesliga al een tijdje met de WK-bal wordt gespeeld?

  23. #1848

    Standaard

    Vandaag Spanje, hopelijk het tweede team dat echt kan overtuigen.

  24. #1849

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -WH- Bekijk bericht
    Toch vind ik het wel jammer dat veel "mindere" landen met 9 man voor de eigen goal spelen, waardoor je erg verdedigende, stugge en weinig spectaculaire wedstrijden krijgt te zien.
    Het voordeel van deze matige eerste ronde is dat de 2e en 3e groepswedstrijd juist een stuk aantrekkelijker gaan worden omdat vrijwel in elke poule elk team nog in de race is voor een plek in de volgende ronde. Ploegen beginnen gewoon heel afwachtend en willen die eerste wedstrijd niet verliezen.. ik neem ze dat niet eens zo kwalijk eigenlijk.

  25. #1850

    Standaard

    Voor Buffon lijkt toernooi ten einde


    De Italiaanse doelman Gianluigi Buffon is ernstiger geblesseerd dan aanvankelijk werd aangenomen. Hij liet zich vanwege rugklachten in de pauze van de wedstrijd tegen Paraguay vervangen. Hij heeft al langer klachten en die zijn nu ernstig.

    Volgens de medische staf van de Italiaanse ploeg betreft het een hardnekkige zenuw in de wervelkolom, die bij de warming up weer opspeelde. Buffon hoopte de pijn te onderdrukken maar gaf zich in de pauze gewonnen. De kans dat de populaire doelman nog tijdens dit WK in actie komt is heel klein. 'Hij zal in de laatste twee groepswedstrijden niet in actie komen en waarschijnlijk kan hij pas op zijn vroegst weer in de kwartfinale spelen,' aldus een woordvoerder van de Italiaanse bond. Vandaag wordt de rug nader onderzocht. Italië heeft reservedoelman Sirigu van Palermo gevraagd om eventueel klaar te staan om Buffon te vervangen. In 1990 mocht Argentinië een keeper vervangen, toen doelman Pumpido een been brak in de eerste week van het WK.

Pagina 74 van 101 EersteEerste ... 246470717273747576777884 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •